Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-21
Poznań: Dostawa urządzeń specjalistycznych do Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 29
Numer ogłoszenia: 247230 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0618552521, faks 061 8528091.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uap.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń specjalistycznych do Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 29.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia biurowe, urządzenia porządkowe i sprzątające, urządzenia specjalistyczne i technologiczne, urządzenia wystawiennicze.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.60.00.00-2, 42.65.00.00-7, 39.15.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w wysokości: - Część 1 zamówienia: 300,00 zł (trzysta zł); - Część 2 zamówienia: 1.300,00 zł (jeden tysiąc trzysta zł); - Część 3 zamówienia: 3.900,00 zł (trzy tysiące dziewięćset zł); - Część 4 zamówienia: 500,00 zł (pięćset zł). Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. Wadium można wnosić w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego; Bank Zachodni WBK nr rachunku 50 1090 1362 0000 0000 3601 7904. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za prawidłowo wniesione, jeżeli zostanie uznane na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie jest wnoszone w pieniądzu, to w ofercie należy dostarczyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 oraz 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie pisemne oświadczenie o spełanianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dostarczone przez Wykonawcę w ofercie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie pisemne oświadczenie o spełanianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dostarczone przez Wykonawcę w ofercie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie pisemne oświadczenie o spełanianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dostarczone przez Wykonawcę w ofercie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie pisemne oświadczenie o spełanianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dostarczone przez Wykonawcę w ofercie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie pisemne oświadczenie o spełanianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dostarczone przez Wykonawcę w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony druk oferty, wypełniony formularz cenowy, wypełnione oświadczenie o spełnianiu wymaganych parametrów technicznych przez oferowane urządzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy wyłącznie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. terminy zależne od producenta/dystrybutora). Zamawiający dopuszcza dostarczenie urządzeń równoważnych, lub o lepszych parametrach, jeżeli urządzenia przedstawione w ofercie zostały wycofane z produkcji lub dystrybucji w czasie realizacji umowy, a Wykonawca tej sytuacji nie mógł wcześniej przewidzieć i uwzględnić w swojej ofercie. Zmiany określone powyżej wymagają wyczerpującego udokumentowania przez Wykonawcę oraz akceptacji Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uap.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 61-967 Poznań, al. Marcinkowskiego 29, pok.215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2015 godzina 10:00, miejsce: 61-967 Poznań, al. Marcinkowskiego 29, pok.215.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy przedsięwzięcia realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013; Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe; Działanie 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia - urządzenia biurowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A. Urządzenia biurowe 1. Zestaw bindownic - 2 kpl. 2. Zestaw narzędzi do wykańczania wydruków - 2 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia - urządzenia porządkowe i sprzątające.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B. Urządzenia porządkowe i sprzątające 3. Zestaw porządkowy - typ I - 1 kpl. 4. Zestaw porządkowy - typ II - 1 kpl. 5. Wózek na odpady - 2 worki 120L - 2 kpl. 6. Kosz na śmieci - 10 kpl. 7. Niszczarka do dokumentów o szer. wejścia 310mm - 2 kpl. 8. Szorowarka prowadzona ręcznie ze szczotką tarczową - 1kpl. 9. Myjka wysokociśnieniowa - 1kpl. 10. Zestaw narzędzi sprzątających - 2 kpl. 11. Wyposażenie porządkowe - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia - urządzenia specjalistyczne i technologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia specjalistyczne i technologiczne 12. Wózkowy system kontenerowy na narzędzia i materiały - 7 kpl. 13. Zestaw elektronarzędzi do stolarni - 1 kpl. 14. Odkurzacz z funkcją odpylania do narzędzi w stolarni - 1 kpl. 15. Mobilne stanowisko szlifierskie do stolarni - 1 kpl. 16. Zestaw sprzętu specjalistycznego do lakierni - 1 kpl. 17. Dodatkowy zestaw sprzętu specjalistycznego do lakierni - 1 kpl. 18. Zestaw sprzętu specjalistycznego do warsztatu ceramicznego - 1 kpl. 19. Zestaw sprzętu specjalistycznego do odlewni - 1 kpl. 20. Urządzenia stołowe do warsztatu obróbki metali - 1 kpl. 21. Zestaw elektronarzędzi do warsztatu obróbki metali - 1 kpl. 22. Zestaw narzędzi pneumatycznych do warsztatu obróbki metali - 1 kpl. 23. Przecinarka plazmowa do warsztatu obróbki metali - 1 kpl. 24. Agregat prądotwórczy 4,2 kW do warsztatu obróbki metali - 1 kpl. 25. Wózki warsztatowe do warsztatu obróbki metali - 1 kpl. 26. Spawarka inwertorowa MMA 150A - 2 kpl. 27. Koce spawalnicze - 1 kpl. 28. Odzież ochronna i przyłbice do spawalni - 1 kpl. 29. Zestaw sprzętu specjalistycznego do pracowni rzeźby - 1 kpl. 30. Dodatkowy zestaw sprzętu specjalistycznego do pracowni rzeźby - typ I - 1 kpl. 31. Dodatkowy zestaw sprzętu specjalistycznego do pracowni rzeźby - typ II - 1 kpl. 32. Zestaw narzędzi pneumatycznych do pracowni tworzyw sztucznych - 1 kpl. 33. Odkurzacz w standardzie przeciwwybuchowym do prac. tworzyw sztucznych - 2 kpl. 34. Prasa do wklęsłodruku - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2, 42.65.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia - urządzenia wystawiennicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia wystawiennicze 35. System wystawienniczy do holu - 1 kpl. 36. Dodatkowy system wystawienniczy do holu - 1 kpl. 37. Stojak prezentacyjny - 2 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Dostawa mebli
- Dostawy pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkół w Dziadowej Kłodzie w ramach programu "Dobry Start w Przyszłość" FEDS.08.01-IZ.00-035/23. (2)
- "Zakup ciągnika wraz z osprzętem"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.