Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-21
Numer ogłoszenia: 247234 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 247228 - 2015 data 21.09.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, fax. 91 4348133.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
- W ogłoszeniu jest: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie, przy ul. Korsarzy 34 artykułów promocyjnych zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi określonymi w rozdziale IV SIWZ, w tym: a) pendrive w kształcie karty kredytowej z nadrukiem - 700 sztuk, b) torba bawełniana - 5000 sztuk, c) kubek ceramiczny - 500 sztuk, d) parasol - 300 sztuk, e) wachlarz - 3000 sztuk, f) kieliszki szklane z logo - 1500 sztuk, g) wizytownik - 1000 sztuk, h) torba okazjonalna papierowa duża - 5000 sztuk, i) torba okazjonalna papierowa mała - 5000 sztuk, j) koperty DL - 15 000 sztuk, k) rollup - 3 sztuki, l) teczka papierowa, firmowa - 5000 sztuk, m) kostki reklamowe - 500 sztuk, n) kubek do kolorowania - 500 sztuk, o) mała gablota mobilna - 6 sztuki, p) zestaw wystawienniczy - 1 sztuka, q) koperty C5 - 5000 sztuk, r) tablica informacyjna - 1 sztuka, s) długopis metalowy z nadrukiem - 5000 sztuk. 2) Wykonawca zamówienia na artykułach będących przedmiotem dostawy wykona nadruki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz projektami graficznymi, które zostaną przekazane wykonawcy zamówienia przed podpisaniem umowy. 3) Artykuły będące przedmiotem dostawy powinny posiadać trwałe nadruki logotypów zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów, w zakresie promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oraz według wskazówek Zamawiającego, które zostaną przekazane Wykonawcy zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wykonawca po wyborze najkorzystniejszej oferty przekaże Zamawiającemu specyfikacje techniczne do przygotowania nadruku na artykułach promocyjnych. 5) Zamawiający przekaże drogą elektroniczną Wykonawcy materiały graficzne do nadruków (zdjęcia, logotypy, teksty, itp.). 6) Wykonawca w czasie do 3 (trzech) dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do akceptacji projekty lub wizualizacje materiałów promocyjnych w formie plików pdf lub jpg. 7) Zamawiający w ciągu dwóch dni roboczych dokona weryfikacji przesłanych materiałów i przekaże uwagi do ich ostatecznego wykonania. 8) Artykuły promocyjne objęte przedmiotem dostawy muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku , wolne od wad fizycznych i prawnych. 9) Artykuły będące przedmiotem dostawy powinny posiadać trwałe nadruki logotypów zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów, w zakresie promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oraz według wskazówek Zamawiającego, które zostaną przekazane Wykonawcy zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10) Wykonawca zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt do pomieszczeń Opery oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 11) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na poszczególne rodzaje artykułów promocyjnych na okres nie krótszy niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 12) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: - Umowie, - specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wraz ze wszystkimi załącznikami), - Ofercie..
- W ogłoszeniu powinno być: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie, przy ul. Korsarzy 34 artykułów promocyjnych zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi określonymi w rozdziale IV SIWZ, w tym: a) pendrive w kształcie karty kredytowej z nadrukiem - 500 sztuk, b) torba bawełniana - 5000 sztuk, c) kubek ceramiczny - 500 sztuk, d) parasol - 300 sztuk, e) wachlarz - 3000 sztuk, f) kieliszki szklane z logo - 1500 sztuk, g) wizytownik - 1000 sztuk, h) torba okazjonalna papierowa duża - 5000 sztuk, i) torba okazjonalna papierowa mała - 5000 sztuk, j) koperty DL - 15 000 sztuk, k) rollup - 3 sztuki, l) teczka papierowa, firmowa - 5000 sztuk, m) kostki reklamowe - 500 sztuk, n) kubek do kolorowania - 500 sztuk, o) mała gablota wolnostojąca (mobilna) - 6 sztuk, p) zestaw wystawienniczy - 1 sztuka, q) koperty C5 - 5000 sztuk, r) tablica informacyjna - 1 sztuka, s) długopis metalowy z nadrukiem -5000 sztuk. 2) Wykonawca zamówienia na artykułach będących przedmiotem dostawy wykona nadruki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz projektami graficznymi, które Zamawiający przekaże wykonawcy zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Artykuły będące przedmiotem dostawy powinny posiadać trwałe nadruki logotypów zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów, w zakresie promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oraz według wskazówek Zamawiającego, które zostaną przekazane Wykonawcy zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wykonawca po wyborze najkorzystniejszej oferty przekaże Zamawiającemu specyfikację techniczną do przygotowania nadruków na artykułach promocyjnych. 5) Zamawiający przekaże drogą elektroniczną Wykonawcy materiały graficzne do nadruków (zdjęcia, logotypy, teksty, itp.). 6) Wykonawca w czasie do 3 (trzech) dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do akceptacji projekty lub wizualizacje materiałów promocyjnych w formie plików pdf lub jpg. 7) Zamawiający w ciągu dwóch dni roboczych dokona weryfikacji przesłanych materiałów i przekaże uwagi do ich ostatecznego wykonania. 8) Artykuły promocyjne objęte przedmiotem dostawy muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku , wolne od wad fizycznych i prawnych. 9) Wykonawca zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt do pomieszczeń Opery oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 10) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na poszczególne rodzaje artykułów promocyjnych na okres nie krótszy niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Rozdziale V Opis Przedmiotu Zamówienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: OPZ)..
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.