eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy materiałów eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-10

Wrocław: Dostawy materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 248013 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186183 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych, według wymienionych niżej 30 części: ZADANIE 1 - OŚWIETLENIOWE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZADANIE 2 - ELEKTRODIAGNOSTYCZNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZADANIE 3 - CZĘŚCI DO APARATURY ANESTEZJOLOGICZNEJ, GRUPA 1, GRUPA 2, GRUPA 3, ZADANIE 4 - CZĘŚCI DO KARDIOMONITORA FM S/5, ZADANIE 5 - CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRÓW, ZADANIE 6 - CZĘŚCI DO RESPIRATORÓW, ZADANIE 7 - CZĘŚCI DO DIATERMII, ZADANIE 8 - CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA, GRUPA 1, GRUPA 2, ZADANIE 9 - OSTRZA, GRUPA 1, GRUPA 2, ZADANIE 10 - CZĘŚCI RÓŻNE, GRUPA 1, GRUPA 2, GRUPA 3, GRUPA 4, GRUPA 5, GRUPA 6, GRUPA 7, GRUPA 8, GRUPA 9, GRUPA 10, GRUPA 11, GRUPA 12, GRUPA 13, GRUPA 14, GRUPA 15, GRUPA 16, ZADANIE 11. Miejsce wykonania ww dostaw - lokalizacja przy ul. Traugutta 116 we Wrocławiu. Ww. części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonywanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 31.51.22.00 - Żarówki halogenowe, dwuwtykowe 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.51.00 - Monitory 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 28.42.00.00 - 28.42.00.00 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne 33.15.77.00 - Worki ambu 31.35.00.00 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania 31.51.40.00 - Lampy wyładowcze 33.18.22.40 - Części i akcesoria do rozruszników serca .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE 1 - OŚWIETLENIOWE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojnarowscy Sp. z o.o., ul. Gospodarcza 16, 40-432 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3672,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3057,90

  • Oferta z najniższą ceną: 3057,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3057,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE 4 - CZĘŚCI DO KARDIOMONITORA FM S/5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promed S.A., ul. Krajewskiego 1B, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93416,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79985,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79985,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: ZADANIE 6 - CZĘŚCI DO RESPIRATORÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88410,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93690,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93690,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: ZADANIE 7 - CZĘŚCI DO DIATERMII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54686,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53799,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53799,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53799,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: ZADANIE 8 - CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA, GRUPA 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promed S.A., ul. Krajewskiego 1B, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: ZADANIE 8 - CZUJNIKI DO APARATÓW DO ZNIECZULANIA, GRUPA 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Trident Med. S.C., ul. Nowy Świat 60/13, 00-357 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1650,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 21   

Nazwa: ZADANIE 10 - CZĘŚCI RÓŻNE, GRUPA 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 22   

Nazwa: ZADANIE 10 - CZĘŚCI RÓŻNE, GRUPA 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biotronik Polska Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 400, 60-169 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 23   

Nazwa: ZADANIE 10 - CZĘŚCI RÓŻNE, GRUPA 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • St. Jude Medical Sp. z o.o., ul. Smoleńskiego 1 lok. 2, 01-698 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 25   

Nazwa: ZADANIE 10 - CZĘŚCI RÓŻNE, GRUPA 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Emergency Medical System Poland Sp. z o.o., ul. Ułanów 7, 20-554 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14014,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21504,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21504,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21504,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 27   

Nazwa: ZADANIE 10 - CZĘŚCI RÓŻNE, GRUPA 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magus, ul. Asnyka 49/10, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16710,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 29   

Nazwa: ZADANIE 10 - CZĘŚCI RÓŻNE, GRUPA 16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magus, ul. Asnyka 49/10, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3660,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2987,80

  • Oferta z najniższą ceną: 2987,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2987,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.