eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Dostawa środków czystościowych; pojemników na zużyte igły i strzykawki; środków czystościowo- dezynfekujących; wentylatorów; dozowników; koszy; papierów EKG, KTG, EEG i żeli; worków na odpady; wózków na brudną bieliznę; pieluchomajtek; pieluch jednorazowych; zestawów jednorazowych dla noworodków oraz filmów do kamery laserowej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Jaworzno: Dostawa środków czystościowych; pojemników na zużyte igły i strzykawki; środków czystościowo- dezynfekujących; wentylatorów; dozowników; koszy; papierów EKG, KTG, EEG i żeli; worków na odpady; wózków na brudną bieliznę; pieluchomajtek; pieluch jednorazowych; zestawów jednorazowych dla noworodków oraz filmów do kamery laserowej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 248998 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147378 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystościowych; pojemników na zużyte igły i strzykawki; środków czystościowo- dezynfekujących; wentylatorów; dozowników; koszy; papierów EKG, KTG, EEG i żeli; worków na odpady; wózków na brudną bieliznę; pieluchomajtek; pieluch jednorazowych; zestawów jednorazowych dla noworodków oraz filmów do kamery laserowej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystościowych; pojemników na zużyte igły i strzykawki; środków czystościowo- dezynfekujących; dozowników; koszy; papierów EKG, KTG, EEG i żeli; worków na odpady; pieluchomajtek; pieluch jednorazowych; zestawów jednorazowych dla noworodków oraz filmów do kamery laserowej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie oraz dostawa wentylatorów, wózków na brudną bieliznę oraz środków do zmywarek gastronomicznych Przedmiot zamówienia podzielony został na 15 pakietów: Pakiet 1 PAPIERY EKG, KTG, EEG, ŻELE Pakiet 2 PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH Pakiet 3 PIELUSZKI JEDNORAZOWE Pakiet 4 JAŁOWE ZESTAWY DLA NOWORODKÓW Pakiet 5 ŚRODKI DO ZMYWAREK GASTRONOMICZNYCH Pakiet 6 WORKI NA ODPADY Pakiet 7 POJEMNIKI NA ZUŻYTE IGŁY I STRZYKAWKI Pakiet 8 ŚRODKI CZYSTOŚCIOWO- DEZYNFEKUJĄCE Pakiet 9 WENTYLATORY STOJĄCE Pakiet 10 ŚRODKI CZYSTOŚCIOWE,SPRZĘT GOSPODARCZY, NACZYNIA JEDNORAZOWE Pakiet 11 KOSZE Pakiet 12 DOZOWNIKI ZE STALI NIERDZEWNEJ Pakiet 13 DOZOWNIKI PLASTIKOWE Pakiet 14 WÓZKI NA BRUDNĄ BIELIZNĘ Pakiet 15 FILMY DO KAMERY LASEROWEJ W pozycjach asortymentowych, gdzie została użyta nazwa własna (lub użyto określenia typu) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produkt równoważny zamawiający rozumie produkt co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych produktowi oryginalnemu, tj. o takim samym składzie i działaniu oraz przeznaczeniu do stosowania. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ich dokładny opis pod kątem ich równoważności. Produkty równoważne, to produkty o parametrach takich samych lub lepszych, aniżeli uwzględnione w opisie. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę produktów równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien wykazać, że oferowane przez niego akcesoria spełniają wymagania Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo - cenowa stanowiąca załączniki nr 3.1 - 3,15 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, dla każdego z pakietów odrębnie, jednakże w ramach danego pakietu należy złożyć ofertę na wszystkie pozycje..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 33.11.12.00 - Rentgenowskie stacje robocze 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 44.17.40.00 - Folia 39.82.20.00 - Alkaliczne środki czyszczące 39.71.70.00 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.51.44.00 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 39.83.31.90 - 39.83.31.90 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.81.21.00 - Pasty do podłóg 24.32.20.00 - Alkohole, fenole, fenoloalkohole i ich chlorowcowane, sulfonowane, nitrowane lub nitrozowane pochodne; przemysłowe alkohole tłuszczowe 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1: PAPIERY EKG, KTG, EEG, ŻELE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego Zarys Sp. o.o., Ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12701,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12559,01

  • Oferta z najniższą ceną: 12559,01 / Oferta z najwyższą ceną: 13414,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2: PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 734,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 699,84

  • Oferta z najniższą ceną: 699,84 / Oferta z najwyższą ceną: 699,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3:PIELUSZKI JEDNORAZOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 557,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 548,66

  • Oferta z najniższą ceną: 548,66 / Oferta z najwyższą ceną: 548,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4: JAŁOWE ZESTAWY DLA NOWORODKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9096,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8748,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8748,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8748,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5: ŚRODKI DO ZMYWAREK GASTRONOMICZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe Admor Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2114,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1614,06

  • Oferta z najniższą ceną: 1614,06 / Oferta z najwyższą ceną: 1659,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6: WORKI NA ODPADY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HELPLAST J.Hadasik- M.Helbig, ul. Powstańców Śl. 11, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9571,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10630,89

  • Oferta z najniższą ceną: 10630,89 / Oferta z najwyższą ceną: 10630,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7: POJEMNIKI NA ZUŻYTE IGŁY I STRZYKAWKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego Zarys Sp. o.o., Ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17402,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16961,49

  • Oferta z najniższą ceną: 16961,49 / Oferta z najwyższą ceną: 17032,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 10: ŚRODKI CZYSTOŚCIOWE, SPRZĘT GOSPODARCZY, NACZYNIA JEDNORAZOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28847,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33702,01

  • Oferta z najniższą ceną: 33702,01 / Oferta z najwyższą ceną: 33702,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet nr 11: KOSZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe Admor Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4284,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1762,34

  • Oferta z najniższą ceną: 1762,34 / Oferta z najwyższą ceną: 1762,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 13: DOZOWNIKI PLASTIKOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1404,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1672,43

  • Oferta z najniższą ceną: 1672,43 / Oferta z najwyższą ceną: 1672,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Pakiet nr 15: FILMY DO KAMERY LASEROWEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU M-Med. Jacek Miałkowski, Ul. Rynek 18, 39-230 Brzostek, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15552,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13932,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13932,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14904,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.