Ogłoszenie z dnia 2014-07-26
Kleszczów: SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ KURZYCH DO SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W KLESZCZOWIE, PRZY UL. SPORTOWEJ 8 I UL. SPORTOWEJ 3.
Numer ogłoszenia: 250548 - 2014; data zamieszczenia: 26.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. , ul. Sportowa 8, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 44 731 65 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ KURZYCH DO SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W KLESZCZOWIE, PRZY UL. SPORTOWEJ 8 I UL. SPORTOWEJ 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy jaj kurzych do SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o. w Kleszczowie. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 4.1. obejmuje sukcesywne dostawy jaj kurzych do SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o. w Kleszczowie w okresie 25 sierpnia 2014r. do 31 grudnia 2014r. o wysokiej jakości zdrowotnej, zapewniających bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadających jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach o jakości handlowej lub deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu. Zamawiane jaja będą to jaja kurze chowu ściółkowego, klasy jakościowej A oraz kategorii wagowej L - jaja o wadze 63-73g, zgodnie z: Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 589 z dnia 23. 06. 2008r. w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj ustanawiające szczegółowe zasady wykonywania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w sprawie norm handlowych odnoszących się do jaj. Zamawiane jaja kurze będą dostarczane przez Wykonawcę w opakowaniu typu wytłaczanki tekturowej - na 30 kurzych jaj, każde opakowanie zbiorcze powinno zawierać etykietę informacyjną zawierającą dane: nazwę i adres producenta, ilość sztuk, klasę jakości, klasyfikację wagową, datę przydatności do spożycia, produkt będzie dostarczany transportem przystosowanym do przewozu produktów pochodzenia zwierzęcego utrzymującym parametry dotyczące temperatury przechowywania produktów, z aktualnym zaświadczeniem o dopuszczeniu środka transportu do przewozu żywności jeżeli jest ono wymagane przepisami prawa Wymagane jest dostarczanie wymienionych dokumentów (również na żądanie Zamawiającego): do każdej dostawy dołączony zostanie Handlowy Dokument Identyfikacyjny z określeniem daty zniesienia jaj, raz w miesiącu zaświadczenie lekarsko - weterynaryjne dla jaj konsumpcyjnych, raz na cztery miesiące aktualne badanie jaj w kierunku salmonelli, Termin przydatności do spożycia min. trzy tygodnie od daty dostawy. Częstotliwość dostaw: Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie w dni robocze (od poniedziałku do soboty) raz na tydzień w godzinach 8.00 - 14.00. Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. Natomiast osoby wykonujące zamówienia (kierowcy, pomocnicy) muszą posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie: sanitarno - epidemiologiczne, zezwalające na pracę w kontakcie z żywnością. Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie zgłaszał z dwudniowym wyprzedzeniem do godz. 10:00 w formie elektronicznej (e-mail). W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się porozumiewanie za pomocą telefonu bądź fax-u. Przy czym zaznaczamy, że Wykonawca jest zobowiązany do odesłania potwierdzenia otrzymania zamówienia za pomocą rozmowy telefonicznej bądź elektronicznie, za pomocą fax-u w terminie nie później niż 6 godz. od złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia w dniu następnym po dniu złożenia zamówienia. Istnieje możliwość zmiany planowanego dnia dostawy z uwzględnieniem interesów Wykonawcy - a szczegóły ustalenia wówczas planowanego terminu dostawy zostały opisane we wzoru Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej Umowy wynikających ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wartościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku zamówienia mniejszej ilości przez Zamawiającego. Koszt transportu i wyładunku ponosi Wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający określa minimalne wymagania, tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego w świetle postanowień ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego lub ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia mając na uwadze przedmiot zamówienia: dostawę jaj kurzych (konsumpcyjnych)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, tj. związane z dostarczaniem jaj konsumpcyjnych o łącznej wartości co najmniej 15.000,00 zł z podatkiem VAT oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają pojazdy służące do realizacji przedmiotu zamówienia (co najmniej 2), spełniające wymagania do przewożenia jaj do obiektu Zamawiającego - wg. załącznika nr 9 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli osoby wykonujące zamówienia (tj. kierowcy i pomocnicy) posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie: sanitarno - epidemiologiczne, zezwalające na pracę w kontakcie z żywnością.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej, kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę gwarancyjną co najmniej 40.000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: zmiany w zakresie lokalizacji do których następować będą dostawy przedmiotu zamówienia w przypadku przejęcia lub uruchomienia przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy nowych lokalizacji, zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie - w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu wskazanego w załączniku nr 3 do umowy (np. gdy ulegnie awarii lub w przypadku utraty decyzji lub opinii lub zaświadczenia) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu produktów pochodzenia zwierzęcego: jaj konsumpcyjnych, w wykazie narzędzi stanowiącym załącznik do oferty, posiadający wymagane przez przepisy prawa aktualne decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kserokopii, sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Strony zgodnie oświadczają, że w przypadku nie uzyskania przez Zamawiającego zgody odpowiednich organów administracyjnych uprawniających do wykonywania przez Zamawiającego usług gastronomicznych bądź cofnięcia zgody lub wstrzymania takiej zgody oraz gdy świadczenie usług gastronomicznych w Solpark-u byłoby deficytowe i zagroziłoby to wypłacalności spółki, Zamawiającemu przysługuje prawo do jednostronnego odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia zaistnienia tych zdarzeń. W przypadku odstąpienia od Umowy z tego powodu przez Zamawiającego Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze, na co Wykonawca wyraża zgodę i zrzeka się tym samym ewentualnych roszczeń z tego tytułu. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia realizacji usług w przypadku przedłużenia się procedury wyboru Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wartościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku zamówienia mniejszej ilości przez Zamawiającego. W zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikających ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solpark.bip.kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
UL. SPORTOWA 8
97-410 KLESZCZÓW.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 10:00, miejsce: SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. UL. SPORTOWA 8 97-410 KLESZCZÓW SEKRETARIAT BIURA ZARZĄDU, I PIĘTRO.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KLESZCZÓW
- Dostawa samochodu typu mikrobus
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji zadania: "Przebudowa drogi gminnej nr 101373E w Kleszczowie i Łuszczanowicach, ul. Sportowa"
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Kleszczowie Etap II - termomodernizacja budynku
więcej: przetargi KLESZCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Błaszkach.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Przedszkola w Wancerzowie
- Dostawy jaj dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.