Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Morąg: Odśnieżanie dróg na terenie gminy Morąg w sezonie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 250980 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9/30, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg na terenie gminy Morąg w sezonie zimowym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób , aby dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów odbywał się bez zakłóceń. W pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi gminne, po których gmina Morąg prowadzi dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów. Są to następujące odcinki dróg: - /od drogi Jurki - Łączno/ - kolonia Jurki /odc. dług. ok. 2 km/ - Jurki - Kolonia /odc. dł. 1,5 km/ - Łączno - Borzymowo /odc. dług. ok..4 km / - Łączno - kolonie /odc. dług. ok. 4,0 km/ - Jurki - Niebrzydowo /odc. dług. ok. 1,5 km/ - Kamionka - Rolnowo /odc. dług. ok. 1,5 km/ W związku z tym, że przedmiotowe odśnieżanie powinno zapewnić sprawny dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjów, w drugiej kolejności w razie wystąpienia takiej potrzeby mogą być odśnieżane drogi powiatowe, po których gmina Morąg dowozi dzieci a które nie zostały na czas odśnieżone przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie. Jednak odśnieżanie tych odcinków dróg, może się odbywać jedynie na wyraźne telefoniczne polecenie Urzędu Miejskiego w Morągu. Po odśnieżeniu dróg, po których gmina Morąg dowozi dzieci do szkół, odśnieżane mogą być inne drogi gminne zgłaszane przez sołtysów poszczególnych sołectw / w porozumieniu z Urzędem Miejskim w Morągu/. 2. Ze względu na specyfikę dróg , odśnieżanie należy wykonywać pługiem dziobowym , zamocowanym na ciągniku o mocy nie mniejszej niż 160 KM, posiadającym napęd na dwie osie. 3. W/w ciągnik z pługiem należy wyposażyć w telefon komórkowy. 4. Operator pługa powinien znać sieć dróg na terenie gminy Morąg. 5. Należność za wykonane odśnieżanie będzie regulowana w systemie godzinowym za faktycznie przepracowane przez sprzęt godziny. W składanej ofercie należy podać cenę netto i brutto /z VAT 7 %/ za jedną godzinę pracy sprzętu oraz wartość zamówienia przy przepracowanych przez sprzęt 300 godzinach. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował drugą jednostką sprzętową spełniającą wymogi niniejszej specyfikacji Zamawiający dopuszcza wykorzystanie jej do odśnieżania w razie takiej potrzeby, po cenie jednostkowej jak w zawartej umowie. 6. Ilość godzin pracy sprzętu potwierdzana będzie w sposób następujący: a/ w przypadku odśnieżania dróg po których gmina prowadzi dowóz dzieci do szkół ilość przepracowanych godzin potwierdza inspektor ds. dróg Urzędu Miejskiego w Morągu, przy czym przed rozpoczęciem odśnieżania należy wcześniej zgłosić w Urzędzie Miejskim w Morągu zamiar wyjazdu oraz godzinę wyjazdu a po zakończeniu pracy, godzinę powrotu i ilość przepracowanych godzin. W przypadku konieczności odśnieżania dróg w dniach i w godzinach w których tut. urząd nie pracuje, odśnieżanie należy prowadzić bez wcześniejszego zgłaszania w Urzędzie Miejskim w Morągu , natomiast zaistniały fakt należy zgłosić w urzędzie w pierwszym dniu roboczym w godz. 7.00 - 8.00. b/ w przypadku odśnieżania dróg zgłaszanych przez sołtysów poszczególnych sołectw ilość przepracowanych przez sprzęt godzin na terenie swoich sołectw potwierdzają sołtysi. 7. Po rozstrzygnięciu przetargu i wybraniu wykonawcy odśnieżania dróg , w przypadku wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych , Burmistrz Morąga zastrzega sobie prawo do zlecania robót przy odśnieżaniu również innym oferentom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500.00 PLN (słownie: pięćset 00/100 PLN).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 3 Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2 Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. 3 Podpisany wzór umowy 4 Dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://morag-um.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Morągu
Ul. 11 Listopada 9
14-300 Morąg
pokój Nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu Ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg pokój Nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.