To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-28
Haczów: Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej
w Haczowie
Numer ogłoszenia: 252172 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228468 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Haczów, Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Haczowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Warunki Ogólne Samochód musi spełniać wymagania techniczno użytkowe określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002) wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym, z dnia 27.04.2010 r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553) wraz z uszczegółowieniem tych wymogów i wyposażeniem podanym poniżej. Samochód musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002) wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym, z dnia 27.04.2010 r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553) wraz z uszczegółowieniem tych wymogów i wyposażeniem podanym poniżej. Samochód musi spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2. Samochód fabrycznie nowy, spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005 r.Nr108, poz. 908 z późn. zm.); Samochód powinien posiadać oznakowanie odblaskowe konturowe (OOK) pełne zgodne z zapisami § 12 ust. 1 pkt 17 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32 poz. 262, z późn. zm.) oraz wytycznymi regulaminu nr 48 EKG ONZ. Oznakowanie wykonane z taśmy klasy C (tzn. z materiału odblaskowego do oznakowywania konturów i pasów) o szerokości min. 50 mm oznakowanej znakiem homologacji międzynarodowej. Oznakowanie powinno znajdować się możliwie najbliżej poziomych i pionowych krawędzi samochodu. Podwozie z kabiną Samochód powinien być oznakowany i wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze, świetlne i dźwiękowe wymagane dla uprzywilejowanego w ruchu pojazdu Państwowej Straży Pożarnej, a w szczególności: urządzenie dźwiękowe powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych, belka sygnalizacyjna z dwoma niebieskimi lampami LED wysyłającymi sygnał błyskowy i napisem STRAŻ, zamontowana w wyprofilowanej nadbudowie z materiałów kompozytowych na dachu kabiny samochodu oraz pojedyncza lampa sygnalizacyjna niebieska wysyłająca sygnał błyskowy z tyłu samochodu, dodatkowe dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie wysyłające sygnał błyskowy z przodu samochodu. Wszystkie lampy ostrzegawcze, głośniki, lampy oświetlenia pola pracy, lampy przednie oraz tylne samochodu zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym .Samochód powinien być oznakowany i wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze, świetlne i dźwiękowe wymagane dla uprzywilejowanego w ruchu pojazdu Państwowej Straży Pożarnej, a w szczególności urządzenie dźwiękowe powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych, belka sygnalizacyjna z dwoma niebieskimi lampami LED wysyłającymi sygnał błyskowy i napisem STRAŻ, zamontowana w wyprofilowanej nadbudowie z materiałów kompozytowych na dachu kabiny samochodu oraz pojedyncza lampa sygnalizacyjna niebieska wysyłająca sygnał błyskowy z tyłu samochodu, dodatkowe dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie wysyłające sygnał błyskowy z przodu samochodu. Wszystkie lampy ostrzegawcze, głośniki, lampy oświetlenia pola pracy, lampy przednie oraz tylne samochodu zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym . Samochód musi być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z zarządzeniem nr 13 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 27 grudnia 2012 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP Nr 1, poz. 8 z późn. zm). Właściwy numer operacyjny zostanie podany w trakcie realizacji zamówienia. Maksymalna masa rzeczywista MMR samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej nie może przekroczyć masy całkowitej dopuszczalnej pojazdu (do 16 000 kg). Podwozie samochodu musi spełniać min następujące warunki silnik, kabina i podwozie samochodu od jednego producenta (należy podać markę i model pojazdu), silnik o mocy min. 210 kW z zapłonem samoczynnym, silnik spełniający wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie czystości spalin,kategoria 2 (uterenowiona),układ jezdny 4x4 - uterenowiny z:przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń szosowych i terenowych, blokadą mechanizmu różnicowego osi tylnej, przedniej oraz międzyosiowego,na osi przedniej koła pojedyncze, a na osi tylnej koła podwójne,skrzynia biegów manualna , opony uniwersalne (wielosezonowe) z bieżnikiem szosowo-terenowym,pełnowymiarowe koło zapasowe (zamawiający dopuszcza dostawę koła zapasowego luzem),układ kierowniczy samochodu ze wspomaganiem,układ hamulcowy wyposażony w ABS z możliwością odłączenia podczas jazdy w terenie, światła do jazdy dziennej uruchamiane po przekręceniu kluczyków. Zawieszenie osi przedniej: mechaniczne - resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów, Zawiesznie osi tylnej: mechaniczne - resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów. Zaczep holowniczy paszczowy typ 40 wg PN 92.S 48023 z tyłu pojazdu służący do holowania przyczep, ze złączami pneumatycznymi i elektrycznymi dwuobwodowego systemu hamulcowego, z tyłu pojazdu zamontowane gniazda elektryczne wyjściowe na 12V - 1szt., 24V- 1szt., Zaczepy holownicze z przodu i z tyłu umożliwiające odnotowanie samochodu, Szekle do mocowania lin do wyciągania samochodu. Kabina: czterodrzwiowa, jednomodułowa, 6-osobowa z układem siedzeń 1+1+4 usytuowanych przodem do kierunku jazdy. Wyposażenie kabiny: fotele kierowcy i dowódcy z regulacją odległości i pochylenia oparcia, dodatkowo fotel kierowcy amortyzowany z regulacją wysokości, cztery fotele dla załogi siedzącej w tylnym przedziale kabiny wyposażone w uchwyty do mocowania aparatów oddechowych (zakładanie aparatów w pozycji siedzącej) z możliwością odblokowania każdego aparatu indywidualnie dla czterech aparatów wyszczególnionych w pkt. 1 załącznika 2, wszystkie fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, fotele pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie,mocowanie dla 4 aparatów oddechowych z konstrukcją dźwigni uniemożliwiającą przypadkowe odblokowanie aparatów, np. podczas nagłego hamowania, (rodzaj aparatów podany zostanie przez zamawiającego)a) możliwość wstawienia oparć w fotelach załogi, gdy aparaty nie będą przewożone ,b)przewidzieć mocowanie dla dodatkowego aparatu oddechowego (dla dowódcy) w kabinie lub w przedziale sprzętowym, c)indywidualne oświetlenie nad fotelem dowódcy na wysięgniku giętkim, d)system ogrzewania i wentylacji niezależny od pracy silnika,e)układ klimatyzacji, f)fabryczne radio samochodowe z rozprowadzoną instalacją antenową i głośnikową g)reflektor ręczny (szperacz) do oświetlania numerów budynków zainstalowany w kabinie o mocy min.55W, zasilany z instalacji elektrycznej samochodu, Ponadto w kabinie winno być co najmniej: zainstalowany głośnik zewnętrzny do radiotelefonu przewoźnego - głośnik od tego samego producenta, co radiotelefon, zainstalowany wskaźnik poziomu napełnienia zbiornika wody oraz zbiornika środka pianotwórczego, umieszczona wizualna sygnalizacja otwarcia skrytek, podestów, podniesionego masztu oświetleniowego, włączonych przystawek odbioru mocy. W kabinie kierowcy zainstalowany radiotelefon przewoźny posiadający wyświetlacz min. 14 znakowy, przystosowany do pracy na kanałach analogowych i cyfrowych (dla kanału analogowego: praca w trybie simpleks i duosimpleks, dla kanału cyfrowego modulacja szczelinowa TDMA na kanale 12,5 kHZ zgodnie z protokołem ETSI TS 102 3611,2,3), wbudowane moduły Select 5 oraz moduł GPS. Samochód wyposażony w antenę 1.4 ze sprężyną na pasmo radiowe 148 MHz umieszczoną na dachu kabiny oraz antenę dla modułu GPS. Radiotelefon zasilany oddzielną przetwornicą napięcia. Radiotelefon powinien być zaprogramowany zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego po podpisaniu umowy obsadą kanałową. W kabinie kierowcy 4 radiotelefony nasobne tego samego producenta co radiotelefon przewoźny z zamontowanymi na stałe ładowarkami. Radiotelefony muszą spełniać minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne określone w załączniku nr 3 do instrukcji stanowiącej załącznik do Rozkazu Nr 4 Komendanta Głównego PSP z dnia 9 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia nowych zasad organizacji łączności w sieciach radiowych UKF Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP Nr 1 z 2009 r. poz. 16).Komplet radiotelefonu musi zawierać: zestaw nadawczo-odbiorczy, akumulator pozbawiony efektu pamięci, mikrofonogłośnik wykonany w standardzie IP57, futerał skórzany ze szlufką do pasa. Ładowarki zasilane z instalacji elektrycznej samochodu przez przetwornicę z możliwością odłączenia wyłącznikiem ręcznym o napięciu wyjściowym zgodnym z napięciem zasilania ładowarek, zapewniające sygnalizacje cyklu pracy oraz ładowanie bez odpinania akumulatora od radiotelefonu. Wszystkie podzespoły zestawu radiotelefonu od jednego producenta. Radiotelefony winny być zaprogramowane zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego po podpisaniu umowy obsadą kanałową. Dodatkowo należy dostarczyć ładowarkę tzw. szybką zasilaną z sieci 230V.AC do ładowania radiotelefonów przenośnych. W kabinie kierowcy 4 latarki akumulatorowe w wykonaniu udaroodpornym, EX dla strefy 1 i 2, stopień ochrony min. IP54. Źródło światła LED o mocy min. 170 lumenów. Minimalny czas pracy Zabudowa pożarnicza. Zabudowa wykonana z materiałów stali nierdzewnej, aluminium i materiałów kompozytowych. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z anodowanej blachy aluminiowej, balustrady ochronne boczne dachu wykonane z materiałów kompozytowych. Dach zabudowy w formie platformy roboczej w wykonaniu antypoślizgowym. Na dachu pojazdu umieszczona skrzynia sprzętowa na drobny sprzęt o wymiarach w przybliżeniu 1400x460x270 mm, posiadająca oświetlenie wewnętrzne typu LED oraz uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzęsłową z podporami ( typu ZS 2100.3H aluminiowa, uchwyty na węże ssawne, mostki przejazdowe, tłumice. Samochód wyposażony w mocowania dla sprzętu i wyposażenia wymienionego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Sposób mocowania uchwytów na sprzęt wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ należy uzgodnić z Zamawiającym. Na dachu zamontowane działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności min. 1600 dm3 na min przy ciśnieniu 8 bar z prądownicą piany. Przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający Zamawiający dopuszcza również zastosowanie zaworu odcinającego (na rurze dolotowej do działka wodno-pianowego) umieszczonego w ogrzewanym przedziale autopompy ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym. Działko w pozycji transportowej nie zwiększa wysokości samochodu. Drabina do wejścia na dach składana, z poręczami w górnej części ułatwiającymi w Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym, i zabezpieczającym przed samoczynnym zamykaniem, wykonane z materiałów odpornych na korozję wyposażone w zamknięcie typu rurkowego lub równoważne, zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Wszystkie żaluzje powinny posiadać taśmy ułatwiające zamykanie (wszystkie taśmy zainstalowane po prawej stronie skrytki). W kabinie kierowcy powinna być zainstalowana sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i odchylenia podestów roboczych. Wejście na dach, umieszczona z tyłu samochodu. Szczeble w wykonaniu antypoślizgowym. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów i tac muszą być tak skonstruowane, aby możliwa była ich obsługa w rękawicach. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki. Samochód wyposażony w oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności min. 5 luksów w odległości 1 m od pojazdu. System mocowania półek w przedziałach sprzętowych umożliwiający płynną regulację wysokości. Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięcie z prowadnic). Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys samochodu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. Skrytki na sprzęt oraz przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie, główny wyłącznik oświetlenia skrytek powinien być zainstalowany w kabinie kierowcy. Ww. oświetlenie wykonane w technologii LED. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza. Samochód wyposażyć w otwierane podesty ułatwiające dostęp do sprzętu umieszczonego na wyższych półkach. Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia o wydajność min. 3500 dm3 na min przy ciśnieniu 8 bar i min. 400 dm3 na min przy ciśnieniu 40 bar (dla wysokości ssania 1,5 m) wraz z układem wodno-pianowym wyposażonym w system sterowania umożliwiający regulację automatyczną i ręczną ciśnienia pracy, ręczny lub automatyczny dozownik środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy umożliwiające uzyskanie stężeń w zakresie od 1 do 6 procent. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Przystawka odbioru mocy przystosowana do długiej pracy z sygnalizacją włączenia w kabinie kierowcy. Wszystkie elementy układu wodno-pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwiać jego całkowite odwodnienie przy użyciu możliwie najmniejszej ilości zaworów. Przedział autopompy musi być wyposażony w system ogrzewania skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy przed zamarzaniem, wykonany przez tego samego producenta, co urządzenie w kabinie kierowcy. Na stanowisku obsługi autopompy zainstalowany głośnik z mikrofonem (z możliwością wyłączenia) współpracujący z radiotelefonem przewoźnym, umożliwiający prowadzenie korespondencji z przedziału autopompy. W przypadku umieszczenia w przedziale autopompy wyłącznika do uruchamiania silnika samochodu, uruchomienie silnika powinno być możliwe tylko dla neutralnego położenia dźwigni zmiany biegów. Autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z boku lub z tyłu samochodu, linii szybkiego natarcia, działka wodno pianowego. Autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu nasadą 110. W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: manowakuometr, manometr niskiego ciśnienia, manometr wysokiego ciśnienia, wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, wyłącznik silnika pojazdu, licznik motogodzin pracy autopompy, kontrolka ciśnienia oleju silnika, załączenia napędu autopompy, wskaźnik temperatury układu chłodzenia. Dodatkowo w przedziale autopompy umieszczony schemat układu wodno-pianowego z oznaczeniem zaworów i opisem w języku polskim. Wszystkie zawory układu wodno-pianowego muszą posiadać oznaczenia zgodne ze schematem. W kabinie kierowcy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze wskaźnik poziomu wody w zbiorniku i wskaźnik poziomu środka pianotwórczego, sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów, sygnalizacja o wysunięciu masztu, sygnalizacja załączonego gniazda ładowania, główny wyłącznik oświetlenia skrytek, sterowanie zraszaczami, kontrolka włączenia autopompy, sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy Na wlocie ssawnym autopompy musi być zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i dla zbiornika własnego samochodu, gwarantujący bezpieczną eksploatację autopompy. Zbiornik wody o pojemności min. 3500 dm3 wykonany z materiałów kompozytowych z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik środka pianotwórczego wykonany z materiałów odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów, o pojemności co najmniej 10 procent pojemności zbiornika wody. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe z dachu samochodu. Samochód wyposażony w pompę elektryczną do napełniania zbiornika środka pianotwórczego z poziomu terenu, z wężem ssącym o długości min. 1,5 mb. Samochód wyposażony instalację napełniania zbiornika wodą z hydrantu, wyposażoną w co najmniej jedną nasadę 75 z zaworem kulowym. Instalacja powinna mieć konstrukcję zabezpieczającą przez swobodnym wypływem wody ze zbiornika oraz zawór zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornika z możliwością przełączenia na pracę ręczną. Nasada(y) winny posiadać zabezpieczenia chroniące przed dostaniem się zanieczyszczeń stałych. Samochód musi być wyposażony w co najmniej jedną wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża minimum 60 m na zwijadle, zakończoną prądownicą typu TURBOJET. Prądownica zainstalowana w linii szybkiego natarcia powinna posiadać płynną regulację kąta rozproszenia strumienia wodnego, oddzielną płynną regulację wydajności, funkcję przepłukiwania w czasie pracy, zawór zamknięcia-otwarcia przepływu wody. Do prądownicy dołączona nakładka umożliwiająca podanie piany. Linia szybkiego natarcia umożliwiająca podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża z systemem automatycznego przedmuchiwania. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna i korbę umożliwiającą zwijanie węża oraz elektryczny napęd bębna. Narożnik kończący linie zabudowy po stronie szybkiego natarcia zabezpieczony przed wycieraniem kątownikiem ze stali nierdzewnej. Pojazd wyposażony w agregat prądotwórczy o mocy min. 3 kVA, 230V, stopniu ochrony min. IP 54, połączony z masztem oświetleniowym. Sygnalizacja podniesienia masztu w kabinie kierowcy na panelu kontrolnym. Wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy podłączony do agregatu prądotwórczego, zabudowany na stałe w samochodzie z reflektorami LED o łącznej wielkości strumienia świetlnego 30 000 lm. (protokół z pomiaru strumienia świetlnego przekazać Zamawiającemu w dniu odbioru pojazdu.) Wysokość min. 5 m od podłoża, na którym stoi pojazd do opraw czołowych reflektorów ustawionych poziomo, z możliwością sterowania reflektorami w pionie i w poziomie. Stopień ochrony masztu i reflektorów min. IP 54. Głowica masztu powinna być wyposażona w podstawę stabilizującą jej położenie w pozycji transportowej. Umiejscowienie masztu nie powinno kolidować z działkiem wodno-pianowym, skrzynią sprzętową oraz drabiną. Maszt oświetleniowy wyposażony w pokrowiec ochronny. Samochód wyposażony w układ zraszaczy min. 4 dysze o wydajności 50 100 dm3 na min przy ciśnieniu 8 bar do podawania wody w czasie jazdy (podać ilość i typ zraszaczy i ich wydajność). Zamawiający wymaga, aby samochód oraz całość dostarczonego z nim wyposażenia objęte były minimum 24-miesięczną gwarancją. Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał sieć punktów serwisowych dla obsługi pojazdu. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie do 2 dni roboczych od czasu powiadomienia przez czas reakcji rozumie się dotarcie serwisu na miejsce do Użytkownika lub przemieszczenie samochodu do siedziby serwisu. Wszelkie przeglądy i naprawy objęte gwarancją przeprowadzane będą w siedzibie Użytkownika samochodu przez autoryzowany serwis na koszt Wykonawcy. W przypadku przemieszczenia pojazdu wynikające z potrzeby usunięcia stwierdzonych usterek w siedzibie Wykonawcy lub w innym miejscu, Wykonawca pokrywa koszty transportu pojazdu lub jego poszczególnych części w obydwie strony. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z samochodem instrukcji obsługi w języku polskim do samochodu, zabudowy pożarniczej i zainstalowanych urządzeń i wyposażenia, dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu jako specjalny, wynikającej z ustawy Prawo o ruchu drogowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "BOCAR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "BOCAR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Specjalistyczne bocar Sp. z o.o., Korwinów ul. Okólna 15, 42-263 Wrzosowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 648148,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 644976,00
Oferta z najniższą ceną: 644976,00 / Oferta z najwyższą ceną: 644976,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa sprzętu ratowniczego dla KW PSP w Lublinie z podziałem na części
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- "Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Siciny"
- "Zakup specjalistycznego wyposażenia dla OSP Pleszew i OSP Kowalew"
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
więcej: Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.