Ogłoszenie z dnia 2016-02-04
Sosnowiec: Zabiegi pielęgnacyjne boisk o nawierzchni trawiastej
Numer ogłoszenia: 25370 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu , ul. 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 266 34 26, faks 32 266 63 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabiegi pielęgnacyjne boisk o nawierzchni trawiastej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zabiegi pielęgnacyjne boisk o nawierzchni trawiastej na obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu: a. Kompleks Piłkarski przy ul. Kresowej 1 b. Kompleks Sportowy, przy al. Mireckiego 31 c. Kompleks Sportowy, przy ul. Orląt Lwowskich 70 d. Stadion Piłkarski, przy ul. Gałczyńskiego 7 e. Stadion Piłkarski, przy ul. Hubala Dobrzańskiego 99. II. ZABIEGI PIELĘGNACYJNE NA BOISKACH 1. Wertykulacja: łącznie 8 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zamówienia. 2. Aeracja wgłębna minimum 12 cm głębokości : łącznie 30 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zadania. 3. Nawożenie specjalistycznym nawozem trawnikowym dobranym w zależności od pory roku w ilości nie mniejszej niż 300 kg na jedno nawożenie: łącznie 36 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zamówienia. 4. Piaskowanie piaskiem płukanym 0-2 mm w ilości nie mniej niż 50 ton piasku na jedną usługę: 9 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zamówienia. 5. Dosiew wgłębny w kierunku zgodnym z długością boiska oraz po przekątnych wykonany siewnikiem wgłębnym przy użyciu nasion trawy przeznaczonej do boisk piłkarskich w ilości nie mniej niż 250 kg na jedną usługę: łącznie 7 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zamówienia. 6. Odchwaszczanie i odgrzybianie: łącznie 16 usług wykonywanych na boiskach wskazanych przez koordynatora zamówienia. 7. Wymiana darni o grubości nie mniejszej niż 2,50 cm i szerokości rolki minimum 1,20 m polegająca na zdjęciu starej i położeniu nowej darni o powierzchni 400m2 na boiskach wskazanych przez koordynatora zamówienia. III. TERMINY WYKONANIA ZABIEGÓW PIELĘGNACYJNYCH 1. Wertykulacja - w terminie 3 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zamówienia. 2. Aeracja - w terminie 3 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zamówienia. 3. Nawożenie - w terminie 9 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zamówienia. 4. Piaskowanie - w terminie 9 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zamówienia. 5. Dosiew wgłębny trawy - w terminie 9 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zamówienia. 6. Odchwaszczanie i odgrzybianie - w terminie 3 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zamówienia. 7. Wymiana darni - w terminie 9 dni, licząc od dnia powiadomienia przez koordynatora zamówienia. IV. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca jest zobligowany wykonać na własny koszt specjalistyczne badania jakości gleby na wszystkich boiskach i wyniki tych badań przedłożyć pisemnie koordynatorowi zamówienia. Badania te określą jakość materiałów, niezbędnych wykonawcy do przeprowadzenia prawidłowych zabiegów pielęgnacyjnych. 2. Na podstawie otrzymanych danych z przeprowadzonych specjalistycznych ekspertyz muraw boisk piłkarskich na każdym z boisk wymienionych w punkcie I - wykonawca dobiera oraz zapewnia odpowiedniej jakości materiały niezbędne do przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych, w tym mieszanki traw, nawozy, piasek, darń oraz środki chemiczne do oprysków ochronnych. 3. Zakup materiałów, transport i inne czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia leżą w całości po stronie wykonawcy. 4. Wykonawca winien dysponować sprzętem dostosowanym do wykonywania powyższych zabiegów. 5. Przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego przedłożenia kierownikowi obiektu kart charakterystyki środków stosowanych do zabiegów pielęgnacyjnych. 6. Każdy zabieg winien być potwierdzony protokołem powykonawczym podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli obu stron. 7. Zebranie, wywóz i utylizacja urobku po wykonanych zabiegach pielęgnacyjnych należy do obowiązków wykonawcy i na jego koszt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi polegające na kompleksowej pielęgnacji boisk o nawierzchni z trawy naturalnej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wycena szczegółowa - zał. 1a do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOSiR Sosnowiec, ul. 3 Maja 41 Sosnowiec,
pok. nr 1.10: Zespół ds. administracyjnych i zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 10:00, miejsce: MOSiR Sosnowiec, ul. 3 Maja 41 Sosnowiec, pok. nr 1.01 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Utrzymanie czystości w obiektach "Uzdrowisko Sopot" Sp. z o.o. oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2025 roku w Leżajsku"
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.