Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-22
Gdynia: Dostawa i montaż sprzętu AGD, drobnych artykułów AGD, kompletów łazienkowych oraz opraw oświetleniowych
Numer ogłoszenia: 254150 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6908 700, faks 058 6908 701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu AGD, drobnych artykułów AGD, kompletów łazienkowych oraz opraw oświetleniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i montaż sprzętu AGD, drobnych artykułów AGD, kompletów łazienkowych, oraz opraw oświetleniowych z przeznaczeniem do kwater internatowych na obszarze działania WAM OReg Gdynia (Gdynia, Lębork, Ustka, Darłowo). Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń. Jako montaż należy rozumieć zamontowanie kompletów łazienkowych oraz opraw oświetleniowych w wyznaczonych miejscach. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby i inne wyżej niewymienione a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 1. Lodówka wolnostojąca - 10 szt. Dane techniczne: - pojemność chłodziarki: min. 120l, maks. 140l, - pojemność zamrażarki: min 35l, maks. 50l, - klasa energetyczna A+, - półki z możliwością regulacji, - pojemnik na warzywa, - półki na drzwiach Wymiary: wys. min. 110cm, szer. 50-55cm, gł. 60-65cm 2. Odkurzacz workowy - 4 szt. Dane techniczne: - moc min. 1400W, - pojemność worka na kurz min. 3l, - elektroniczna regulacja siły ssania, - schowek na akcesoria, - zawór bezpieczeństwa, - zasięg odkurzania min. 8m. Wyposażenie: - rura segmentowa metalowa, - ssawka szczelinowa, - ssawka mała, - ssawko-szczotka uniwersalna, - szczotka mała, - wąż CBS, - mikrofiltr, - filtr ochrony silnika, - układ zwijania przewodu, - miękkie kółka. 3. Żelazko - 4 szt. Dane techniczne: - moc min. 2200W, - wytwarzanie pary, - regulacja ilości wytwarzanej pary, - spryskiwacz, - lampka kontrolna, - wskaźnik poziomu wody, - prasowanie na sucho/z parą, - pojemnik do nalewania wody, - obrotowy przewód. 4. Czajnik elektryczny - 4 szt. Dane techniczne: - moc 1850-2200W, - pojemność min. 1,7l, - typ grzałki zakryta, - wyłącznik główny, - automatyczny wyłącznik po zagotowaniu wody, - zabezpieczenie przed włączeniem pustego czajnika, - obrotowa podstawa ułatwiająca stawianie czajnika 360o. Wyposażenie: - wskaźnik poziomu wody dwustronny, - płaska grzałka płytowa ze stali szlachetnej, - lampka sygnalizacyjna, - filtr zatrzymujący osady, - schowek na przewód, - podstawka obrotowa, - bezpieczne zamknięcie. 5. Czajnik nierdzewny z gwizdkiem - 6 szt. 6. Deska do prasowania - 4 szt. Z regulacja wysokości, z podstawką na żelazko. 7. Mop na kiju + wiadro - 10 szt. Mop na kiju z możliwością wymiany końcówki myjącej, wiadro z wyciskaczem. Końcówka myjąca wykonana z materiału chłonnego (sznurki niedopuszczalne). 8. Szczotka drewniana na drewnianym kiju - 10 szt. 9. Zmiotka z szufelką - 10 szt. Zmiotka plastikowa, szufelka plastikowa zakończona gumą. Komplet składany. 10. Zegar ścienny - 4 szt. Zegar w plastikowej obudowie, w jednolitym kolorze, zasilany bateriami typu paluszki. 11. Obraz ścienny - reprodukcja - 4 szt. Obraz ścienny - reprodukcja w ramie drewnianej, dopasowanej do koloru mebli, motyw dowolny. Wymiary: szer. min. 40cm, wys. min. 40cm. 12. Komplet garnków - 10 kpl. Garnki wykonane ze stali nierdzewnej, złożony z 6 elementów: 3 pokrywki, 3 garnki o pojemności: min, 2,1l; 2,9l; 4,9l. Patelnia o średnicy min. 24cm z nieprzywieralnym dnem. 13. Komplet talerzy - 10 kpl. Komplet wykonany ze szkła żaroodpornego, komplet dla 6 osób, składający się co najmniej z: - talerza płaskiego śr. 24 cm, - talerza deserowego śr. 19 cm, - talerza głębokiego śr. 22 cm 14. Kubki - (10 kompletów) 60 szt. Kubki wykonane ze szkła żaroodpornego, przeźroczystego. 15. Sztućce - 10 kpl. Sztućce wykonane ze stali nierdzewnej, bez dodatków plastikowych, komplet dla 6 osób, składający się co najmniej z: - łyżki stołowej, - widelca, - noża z ząbkami, - łyżeczki do herbaty. 16. Nóż kuchenny - 10 szt. Nóż z szerokim ostrzem przy rękojeści, przeznaczony do siekania warzyw i krojenia mięsa. Długość 20 cm. 17. Deska do krojenia - 10 szt. Deska wykonana z drewna. Wymiary: min. dł. 30cm, szer. 20cm, gr. 1,8cm. 18. Suszarka do naczyń - 10 szt. Suszarka do naczyń wykonana z plastiku. Składająca się z pojemnika na naczynia, pojemnika na sztućce i podstawy. Wymiary suszarki: szer. 30-40cm, dł. 40-50 cm, wysokość 8-12cm 19. Dywanik przyłóżkowy - 29 szt. Oblamowany, motyw dowolny, kolorystyka dopasowana do wnętrza. Wymiary: min. szer. 50cm, dł. 70cm. 20. Kosz na śmieci - 10 szt. Wykonany z plastiku, prostokątny, uchylny, pojemność min. 20 litrów. 21. Wieszak garderobiany - 51 szt. Wieszak wykonany z drewna, z poprzeczką, z nacięciami na ramionach, rozpiętość min. 44 cm. 22. Łyżka do butów - 4 szt. Łyżka do butów wykonana z plastiku bądź z metalu. Długości min. 30cm. 23. Komplet łazienkowy - 12 szt. Wykonany z plastiku, w kolorze białym lub kości słoniowej. a) lustro w górnej części zaokrąglone o wys. min. 54cm, szer. min. 38 cm, b) półka (pod lustro) - o dł. min. 50 cm, szer. min. 12 cm, c) wieszak potrójny na ręcznik, d) szczotka do wc wolnostojąca z pojemnikiem, e) uchwyt na papier toaletowy. 24. Żyrandol z żarówką- 17 szt. Oprawa oświetleniowa zwieszakowa, otwarta ze szklanymi kloszami w kolorze białym lub kości słoniowej, z żarówkami 3 x 60W, w klasie ochrony I lub II, zwykła IP20, z przeznaczeniem do pokoi. 25. Plafon z żarówką - 26 szt. Oprawa oświetleniowa okrągła typu PLAFONIERA, szklana w kolorze białym lub kości słoniowej z żarówkami 2 x 75W, w klasie ochrony II, zamknięta IP44, z przeznaczeniem do łazienki, wc, przedpokoju i kuchni 26. Lampka nocna z abażurem szklanym - 17 szt. Źródło światła maks. 40W. Kolorystyka dopasowana do kolorów wnętrz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.43.50 - Śmietniczki 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 31.52.41.20 - Oświetlenie sufitowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawy - o wartości brutto co najmniej 35 000,00 zł. (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) brutto każda. Ww. dostawy muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia, t.j. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) Nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2) Zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od strony umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych (np. ustawy o podatku VAT), którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji. 3) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
Oddział Regionalny w Gdyni
ul. M. Curie-Skłodowskiej 19
81-231 Gdynia
pok. 215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia Kancelaria - pok. 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych na potrzeby Gdańskich Nieruchomości SZB w roku 2025.
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
więcej: Oświetlenie sufitowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.