eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa i montaż sprzętu AGD, drobnych artykułów AGD, kompletów łazienkowych oraz opraw oświetleniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-22

Gdynia: Dostawa i montaż sprzętu AGD, drobnych artykułów AGD, kompletów łazienkowych oraz opraw oświetleniowych
Numer ogłoszenia: 254150 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6908 700, faks 058 6908 701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu AGD, drobnych artykułów AGD, kompletów łazienkowych oraz opraw oświetleniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i montaż sprzętu AGD, drobnych artykułów AGD, kompletów łazienkowych, oraz opraw oświetleniowych z przeznaczeniem do kwater internatowych na obszarze działania WAM OReg Gdynia (Gdynia, Lębork, Ustka, Darłowo). Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych kwater w budynkach, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń. Jako montaż należy rozumieć zamontowanie kompletów łazienkowych oraz opraw oświetleniowych w wyznaczonych miejscach. W cenie dostawy należy ująć również wszystkie koszty związane z montażem dostarczonych rzeczy, a mianowicie: koszty robocizny, sprzętu i materiałów pomocniczych typu kołki rozporowe, podkładki, śruby i inne wyżej niewymienione a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 1. Lodówka wolnostojąca - 10 szt. Dane techniczne: - pojemność chłodziarki: min. 120l, maks. 140l, - pojemność zamrażarki: min 35l, maks. 50l, - klasa energetyczna A+, - półki z możliwością regulacji, - pojemnik na warzywa, - półki na drzwiach Wymiary: wys. min. 110cm, szer. 50-55cm, gł. 60-65cm 2. Odkurzacz workowy - 4 szt. Dane techniczne: - moc min. 1400W, - pojemność worka na kurz min. 3l, - elektroniczna regulacja siły ssania, - schowek na akcesoria, - zawór bezpieczeństwa, - zasięg odkurzania min. 8m. Wyposażenie: - rura segmentowa metalowa, - ssawka szczelinowa, - ssawka mała, - ssawko-szczotka uniwersalna, - szczotka mała, - wąż CBS, - mikrofiltr, - filtr ochrony silnika, - układ zwijania przewodu, - miękkie kółka. 3. Żelazko - 4 szt. Dane techniczne: - moc min. 2200W, - wytwarzanie pary, - regulacja ilości wytwarzanej pary, - spryskiwacz, - lampka kontrolna, - wskaźnik poziomu wody, - prasowanie na sucho/z parą, - pojemnik do nalewania wody, - obrotowy przewód. 4. Czajnik elektryczny - 4 szt. Dane techniczne: - moc 1850-2200W, - pojemność min. 1,7l, - typ grzałki zakryta, - wyłącznik główny, - automatyczny wyłącznik po zagotowaniu wody, - zabezpieczenie przed włączeniem pustego czajnika, - obrotowa podstawa ułatwiająca stawianie czajnika 360o. Wyposażenie: - wskaźnik poziomu wody dwustronny, - płaska grzałka płytowa ze stali szlachetnej, - lampka sygnalizacyjna, - filtr zatrzymujący osady, - schowek na przewód, - podstawka obrotowa, - bezpieczne zamknięcie. 5. Czajnik nierdzewny z gwizdkiem - 6 szt. 6. Deska do prasowania - 4 szt. Z regulacja wysokości, z podstawką na żelazko. 7. Mop na kiju + wiadro - 10 szt. Mop na kiju z możliwością wymiany końcówki myjącej, wiadro z wyciskaczem. Końcówka myjąca wykonana z materiału chłonnego (sznurki niedopuszczalne). 8. Szczotka drewniana na drewnianym kiju - 10 szt. 9. Zmiotka z szufelką - 10 szt. Zmiotka plastikowa, szufelka plastikowa zakończona gumą. Komplet składany. 10. Zegar ścienny - 4 szt. Zegar w plastikowej obudowie, w jednolitym kolorze, zasilany bateriami typu paluszki. 11. Obraz ścienny - reprodukcja - 4 szt. Obraz ścienny - reprodukcja w ramie drewnianej, dopasowanej do koloru mebli, motyw dowolny. Wymiary: szer. min. 40cm, wys. min. 40cm. 12. Komplet garnków - 10 kpl. Garnki wykonane ze stali nierdzewnej, złożony z 6 elementów: 3 pokrywki, 3 garnki o pojemności: min, 2,1l; 2,9l; 4,9l. Patelnia o średnicy min. 24cm z nieprzywieralnym dnem. 13. Komplet talerzy - 10 kpl. Komplet wykonany ze szkła żaroodpornego, komplet dla 6 osób, składający się co najmniej z: - talerza płaskiego śr. 24 cm, - talerza deserowego śr. 19 cm, - talerza głębokiego śr. 22 cm 14. Kubki - (10 kompletów) 60 szt. Kubki wykonane ze szkła żaroodpornego, przeźroczystego. 15. Sztućce - 10 kpl. Sztućce wykonane ze stali nierdzewnej, bez dodatków plastikowych, komplet dla 6 osób, składający się co najmniej z: - łyżki stołowej, - widelca, - noża z ząbkami, - łyżeczki do herbaty. 16. Nóż kuchenny - 10 szt. Nóż z szerokim ostrzem przy rękojeści, przeznaczony do siekania warzyw i krojenia mięsa. Długość 20 cm. 17. Deska do krojenia - 10 szt. Deska wykonana z drewna. Wymiary: min. dł. 30cm, szer. 20cm, gr. 1,8cm. 18. Suszarka do naczyń - 10 szt. Suszarka do naczyń wykonana z plastiku. Składająca się z pojemnika na naczynia, pojemnika na sztućce i podstawy. Wymiary suszarki: szer. 30-40cm, dł. 40-50 cm, wysokość 8-12cm 19. Dywanik przyłóżkowy - 29 szt. Oblamowany, motyw dowolny, kolorystyka dopasowana do wnętrza. Wymiary: min. szer. 50cm, dł. 70cm. 20. Kosz na śmieci - 10 szt. Wykonany z plastiku, prostokątny, uchylny, pojemność min. 20 litrów. 21. Wieszak garderobiany - 51 szt. Wieszak wykonany z drewna, z poprzeczką, z nacięciami na ramionach, rozpiętość min. 44 cm. 22. Łyżka do butów - 4 szt. Łyżka do butów wykonana z plastiku bądź z metalu. Długości min. 30cm. 23. Komplet łazienkowy - 12 szt. Wykonany z plastiku, w kolorze białym lub kości słoniowej. a) lustro w górnej części zaokrąglone o wys. min. 54cm, szer. min. 38 cm, b) półka (pod lustro) - o dł. min. 50 cm, szer. min. 12 cm, c) wieszak potrójny na ręcznik, d) szczotka do wc wolnostojąca z pojemnikiem, e) uchwyt na papier toaletowy. 24. Żyrandol z żarówką- 17 szt. Oprawa oświetleniowa zwieszakowa, otwarta ze szklanymi kloszami w kolorze białym lub kości słoniowej, z żarówkami 3 x 60W, w klasie ochrony I lub II, zwykła IP20, z przeznaczeniem do pokoi. 25. Plafon z żarówką - 26 szt. Oprawa oświetleniowa okrągła typu PLAFONIERA, szklana w kolorze białym lub kości słoniowej z żarówkami 2 x 75W, w klasie ochrony II, zamknięta IP44, z przeznaczeniem do łazienki, wc, przedpokoju i kuchni 26. Lampka nocna z abażurem szklanym - 17 szt. Źródło światła maks. 40W. Kolorystyka dopasowana do kolorów wnętrz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.43.50 - Śmietniczki 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 31.52.41.20 - Oświetlenie sufitowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawy - o wartości brutto co najmniej 35 000,00 zł. (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) brutto każda. Ww. dostawy muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia, t.j. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) Nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2) Zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od strony umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych (np. ustawy o podatku VAT), którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji. 3) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia pok. 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia Kancelaria - pok. 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.