eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych w ramach projektu Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PO KL Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Pionki: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych w ramach projektu Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PO KL Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 254220 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Pionkach , ul. Sienkiewicza 2b, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. (048) 612 40 50, faks (048)384 82 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.gmina-pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych w ramach projektu Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PO KL Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Szkoleniami zostanie objęta grupa 18 mieszkańców gminy Pionki, niekorzystających do tej pory ze wsparcia projektu, zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, które są zarejestrowane w PUP oraz są w wieku aktywności zawodowej. Cel główny projektu Podniesienie aktywności społecznej i zawodowej 18 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających z pomocy GOPS do końca 2012r. 1 Szkolenia obejmują : 1) Trening Kompetencji i umiejętności społecznych 2) Trening pracy 3) Kursy zawodowe 2 Wykonawca opracuje i przedłoży program szkoleń w zakresie wszystkich szkoleń objętych umową jako załącznik do oferty, Program musi określać: 1) nazwa i zakres szkolenia 2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia ilość godz. teoretycznych praktycznych 3) cele szkolenia 4) plan nauczania 5) miejsce szkolenia 6) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych 7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych 8) Sposób sprawdzania efektów szkolenia 9) Uzyskane kwalifikacje po szkoleniu z uwzględnieniem załącznika nr 1 do Siwz Przedmiot zamówienia 2.1 Program musi uwzględniać przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31 poz. 216 3. Program musi zostać opracowany z uwzględnieniem postanowień określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielnego stanowiska oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) ubezpieczenia osób skierowanych na szkolenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych czasie szkolenia w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem; c) zapewnienia uczestnikom szkolenia sprzętu i materiałów niezbędnych na czas trwania szkolenia d) zakończenia szkolenia wewnętrznym egzaminem oraz wydania uczestnikom szkolenia dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, jak również potwierdzających zdobyte kwalifikacje bądź uprawnienia; e) wydania każdemu uczestnikowi szkolenia aktualnych materiałów dydaktycznych, związanych z tematyką szkolenia( Zamawiający zastrzega, iż podręczniki nie mogą mieć formy kserokopii, jak i nie mogą być zapisane na nośnikach elektronicznych. 4 Miejscem spełnianie świadczeń opisanych powyżej przez wykonawcę będą : miejscowości w odniesieniu do: a) treningu kompetencji umiejętności społecznych b) treningu pracy - w miejscowości Pionki c) szkoleń zawodowych - Pionki, Radom lub Kozienice Pionki, Radom lub Kozienice z tym, że dokładne adresy miejsca wykonawca wskaże w ofercie. 5 Wykonawca obowiązany jest do promocji projektu poprzez oznaczenia (ostemplowania, o plakatowania) przy użyciu znaków przedstawiających logo EFS-u oraz programu Kapitał Ludzki zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki i zachowaniem warunków określonych we wzorze umowy 6 Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) protokół z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony, c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 7 Sporządzenie ramowego harmonogramu szkoleń przedłożyć go jako załącznik do oferty 8 Szkolenia i kursy objęte umowa,będą się odbywały w dni robocze od poniedziałku do piątku. 9 Wykonawca na okres trwania szkolenia musi na własny koszt: - zapewnić i wyposażyć sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia; - zapewnić, aby zajęcia praktyczne z obsługi komputera odbywały się przy jednoosobowej obsadzie przy każdym z komputerów - zapewnić warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia - zapewnić uczestnikom szkolenia wyżywienie: tj. ciastka, kawę i herbatę, zimne napoje, gorący posiłek 10. Wykonawca ma obowiązek na swój koszt ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku ze szkoleniem i w drodze z z domu do miejsca szkolenia i z miejsca szkolenia do domu na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10.000zł dla każdego uczestnika. 11. Szkolenia powinny być przeprowadzane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006r. Nr 31 poz. 216 i innymi ogólnie obowiązującymi przepisami 12. Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 13. wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacja projektu systemowego do dnia 31 grudnia 2020r w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowania Gminnego Ośrodka pomocy Społecznej w Pionkach o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizowanym w projekcie systemowym. 14. wykonawca zastrzega sobie prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacja projektu systemowego w tym dokumentów finansowych oraz możliwość kontroli dokonywanej przez Instytucje wdrażającą oraz inne upoważnione podmioty. 15. Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia 16. Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie i spełniających wymagania w obowiązujących przepisach . 17. Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl. 18. Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, 19. Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. 20. Prowadzenie monitoringu ( zdjęcia z zajęć ze szkolenia oraz na płycie DVD) 21. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 Przedmiot zamówienia i wzór umowy załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona w wadium w kwocie 1.500zł (jeden tysiąc pięćset złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium pkt 13.3 SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie o wpisie wykonawcy w rejestrze instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług podobnych zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że projekty te zostały wykonane należycie (referencje) wg załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 50.000,00zł na jedno i wszystkie ryzyka z tytułu szkód na osobie i mieniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz dokumentów powołanych w postanowieniach powyższych wykonawca powinien załączyć do oferty: 1) preliminarze kursów i szkoleń według wzoru określonego w załączniku nr10 do SIWZ , 2) projekt harmonogramu kursów i szkoleń, 3) programy kursów i szkoleń

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina-pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pionkach, ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki - pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Aktywizacja bezrobotnego powrotem do życia zawodowego - współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PO KL Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.