Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-04
Dalików: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 25620 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dalików , Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików, woj. łódzkie, tel. 043 6780123, faks 043 6780183.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.nv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części: Część I: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Matematyka w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 38 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015. Część II: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 1 w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015. Część III: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 2 w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015. Część IV: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 3 w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015. Część V: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 4 w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015. Część VI: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Przyroda grupa nr 3 w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015. Część VII: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Matematyka w Gimnazjum w Dalikowie (łącznie 38 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015. Część VIII: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 1 w Gimnazjum w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015. Część IX: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 2 w Gimnazjum w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015. Część X: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka w Gimnazjum w Domaniewie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015. Przewidywany czas pracy w wymiarze 38 lub 58 godzin lekcyjnych zajęć dla danej grupy zajęć, łączna liczba godzin wynosi 540 dla całego przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem; forma zatrudnienia - umowa zlecenie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy do realizacji zamówienia wyznaczą osoby posiadające (dla wszystkich części zamówienia): Prowadzący zajęcia pozalekcyjne: a) wykształcenie wyższe kierunkowe*, b) przygotowanie pedagogiczne, c) znajomość specyfiki organizacji pracy środowiska, w którym będzie realizowany projekt. Zamawiający oceni spełnianie opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdz. XIII pkt 5 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy o znajomości specyfiki organizacji pracy środowiska, w którym będzie realizowany projekt Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe - zał. 8 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiana umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt 3. 3. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków dotyczących: a) przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; b) terminu wykonania umowy pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia bądź koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, bądź zmiany te będą spowodowane zmianami w przepisach prawa. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dalikow.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dalikowie 99-205 Dalików Plac Powstańców 1 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Dalikowie, Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików (Sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Matematyka w Szkole Podstawowej w Dalikowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Matematyka w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 38 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 1 w Szkole Podstawowej w Dalikowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 1 w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 2 w Szkole Podstawowej w Dalikowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 2 w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 3 w Szkole Podstawowej w Dalikowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 3 w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 4 w Szkole Podstawowej w Dalikowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 4 w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Przyroda grupa nr 3 w Szkole Podstawowej w Dalikowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Przyroda grupa nr 3 w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Matematyka w Gimnazjum w Dalikowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Matematyka w Gimnazjum w Dalikowie (łącznie 38 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 1 w Gimnazjum w Dalikowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 1 w Gimnazjum w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 2 w Gimnazjum w Dalikowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka grupa nr 2 w Gimnazjum w Dalikowie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka w Gimnazjum w Domaniewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Informatyka w Gimnazjum w Domaniewie (łącznie 58 godzin lekcyjnych) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
INNE PRZETARGI DALIKÓW
więcej: przetargi DALIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
- Świadczenie usług realizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu: "Wsparcie edukacji przedszkolnej w gminie Żukowo"
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Lelis w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Kompleksowa organizacja prac Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej w Województwie Lubuskim (RKRES) w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.