To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-15
Zabrze: Dostawa narzędzi medycznych na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Sygn. sprawy DZP/36PN/2014
Numer ogłoszenia: 258935 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364698 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi medycznych na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Sygn. sprawy DZP/36PN/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa narzędzi medycznych na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Sygn. sprawy DZP/36PN/2014 Przedmiot zamówienia składa się z 4 pakietów: Pakiet nr 1 - Narzędzia Pakiet nr 2 - Narzędzia Pakiet nr 3 - Nożyczki i kleszcze Pakiet nr 4 - Narzędzia do zabiegów laparoskopowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający dane techniczne sprzętu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ formularz asortymentowo- cenowy. XII.2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 1)zaoferują produkty (narzędzia) zakwalifikowane przez producenta jako wyrób medyczny spełniające wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679 ze zm.), posiadające oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności, 2)zaoferują produkty (narzędzia) zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ, 3)zaoferują produkt (narzędzia) kompletny, fabrycznie nowy - dot. wszystkich Pakietów, 4)zaoferują minimalny okres gwarancji min. 24 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego towaru bez zastrzeżeń, 5)zapewnią transport produktu (narzędzi) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 6)zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, 7)podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - Narzędzia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YOMED Joanna Wawrzyniak, ul. Poleska 18/2, 40-733 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 835,84
Oferta z najniższą ceną: 710,50 / Oferta z najwyższą ceną: 982,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - Narzędzia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
- ADVANCE EUROPE Biuro Techniczno-Handlowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Skrzetuskiego 30/3, 02-726 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1935,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1526,04
Oferta z najniższą ceną: 1526,04 / Oferta z najwyższą ceną: 1848,06
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - Nożyczki i kleszcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YOMED Joanna Wawrzyniak, ul. Poleska 18/2, 40-733 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4602,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1776,53
Oferta z najniższą ceną: 1769,89 / Oferta z najwyższą ceną: 1776,53
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - Narzędzia do zabiegów laparoskopowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meditrade Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Okopowa 56 kl. A, 01-042 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5400,00
Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6311,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego na Kąpielisku Leśnym w Zabrzu przy ul. Srebrnej 10"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- REMONT BUDYNKU NR 27 - MAGAZYN PŁYNÓW INFUZYJNYCH
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W ZABRZU SP. Z O.O. - NNW
- PRZEBUDOWA PIĘTER I ORAZ II BUDYNKU NR 17, CZĘŚCI BUDYNKU NR 16,REMONT DACHU ORAZ CZYSZCZENIE ELEWACJI
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu - III postępowanie.
- Zakup wyposażenia medycznego w tym: zestaw PSP R1 w plecaku, apteczka taktyczna modułowa, plecak medyczny bez wyposażenia
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście III
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (zestaw do histeroskopii waginalnej, zestaw do resekcji tarczycy, laparoskopowe) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa urządzenia do rehabilitacji oraz elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.