Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-25
Czerwony Bór: Dostawa, celem dalszej odsprzedaży WYROBÓW CZEKOLADOWYCH I WYROBÓW CUKIERNICZYCH do kantyny prowadzonej przez Zamawiającego, mieszczącej się w Zakładzie Karnym w Płocku, ul. Sienkiewicza 22.
Numer ogłoszenia: 260236 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK" , Czerwony Bór 23, 18-400 Czerwony Bór, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 04, faks 86 216 31 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbbielik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, celem dalszej odsprzedaży WYROBÓW CZEKOLADOWYCH I WYROBÓW CUKIERNICZYCH do kantyny prowadzonej przez Zamawiającego, mieszczącej się w Zakładzie Karnym w Płocku, ul. Sienkiewicza 22..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment J.m. Ilość do 1. Baton Bounty 57g szt 600 2. Baton Mars 47 g szt 2000 3. Baton Kinder Bueno 43g szt 600 4. Baton Milky Way 21,5g szt 500 5. Baton Kit Kat 40g szt 1000 6. Baton Lion 43g szt 4000 7. Baton Snikers 51g szt 4000 8. Baton Twix 51 g szt 500 9. Baton 3Bit 51 g szt 500 10. Czekolada Alpen Gold 100g szt 2000 11. Czekolada Alpen Gold 100g-okienko szt 800 12. Czekolada Milka 100g szt 2000 13. Czekolada Terravita 100g szt 1000 14. Czekolada Wedel 100g szt. 2000 15. Krakersy Dr. Gerard (paczkowane) kg. 500 16. Wafle Dr. Gerard (paczkowane) kg. 500 17. Biszkopty Dr. Gerard (paczkowane) kg. 500 18. Ciastka kruche nadziewane Dr. Gerard (paczkowane) kg. 500 19. Ciastka kruche klasyczne Dr. Gerard (paczkowane) kg. 500 20. Pierniki Dr.Gerard (paczkowane) kg. 500 21. Delicje Milka ChocoJaffa z musem toffi 128g szt. 2000 22. Delicje szampańskie 147g Wedel szt 2000 23. Ciastka Holenderskie w czekoladzie 188g szt 2000 24. Ciastka Holenderskie bez czekolady 168g szt 1000 25. Krakersy 180g szt 200 26. Herbatniki Pieguski 120g czekolada-Wedel szt 500 27. Herbatniki Jeżyki 140g szt 2000 28. Herbatniki Hit 250g szt 3000 29. Herbatniki szkolne 50 g szt 300 30. Herbatniki afrykańskie ZOO-czekolada 170 g szt 200 31. Ciastka Maślane 200g - Krakus szt 1000 32. Biszkopty 120g szt 500 33. Wafle Grześki 39g-czekolada szt 2000 34. Wafel Princessa 36g szt 2000 35. Wafel Prince Polo 52g szt 2000 36. Wafle Familijne 180g szt 3000 37. Wafle suche kwadratowe duże szt 200 38. Dropsy HALLS szt 500 39. Cukierki Werthers Original 90g szt. 400 40. Cukierki Nim2 90g szt. 400 41. Cukierki Choclairs 100g szt 400 42. Cukierki Alpen Liebe 125g szt 400 43. Landrynki owocowe 90g szt 2000 44. Landrynki miętowe 90g szt 2000 45. Draże Tic Tac 16g szt. 200 46. Drops Mentos 33g szt. 200 47. Paluszki Aksam 250g szt 1000 48. Paluszki Lajkonik 200g szt 2000 49. Talarki Krakowskie Lajkonik 170g szt 800 50. Precelki Lajkonik 130g szt 800 51. Rogal 7 Days 65g szt 1000 52. Bombonierka Merci 250g szt 200 53. Bombonierka Rafaello 150g szt 150 54. Bombonierka Toffifee 125g szt 200 55. Chałwa 50g szt 1000 56. Ptasie mleczko 420g Wedel szt 150 57. Ciasto Dan Cake 400g szt 400 58. Sezamki 27g szt 400 59. Pierniki alpejskie Wedel 160 g szt 300.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 Kwota wynagrodzenia będzie podlegała waloryzacji w przypadku zmiany stawki podatku VAT lub akcyzy - jeżeli dotyczy. 2 W wyjątkowych przypadkach, po upływie 6 miesięcy , wzrost ceny może nastąpić raz na 3 miesiące w granicach nie przekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę , publikowanego w Monitorze Polskim. 3 Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku, gdy nastąpi wymiana asortymentu, gdy producent zaprzestanie produkcji asortymentu określonego w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbbielik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z
siedzibą w Czerwonym Borze,
Czerwony Bór 23
18-400 Łomża,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z siedzibą w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23 18-400 Łomża,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby ZPEWiR w Stemplewie w roku 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zegrzu w podziale na 5 części
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w I połowie 2025 r.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W GORZYCACH W 2025 r.
- Sukcesywna dostawa żywności do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Rogowie w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Pod Dębami" w Konstantynowie Łódzkim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.