eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Implanty do zabiegów artroskopowych, implanty laryngologiczne oraz płyty, śruby i gwoździe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Olsztyn: Implanty do zabiegów artroskopowych, implanty laryngologiczne oraz płyty, śruby i gwoździe
Numer ogłoszenia: 263863 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny , ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5386937, fax. 089 5386228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implanty do zabiegów artroskopowych, implanty laryngologiczne oraz płyty, śruby i gwoździe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do zabiegów artroskopowych, implanty laryngologiczne oraz płyty, śruby i gwoździe - 7 pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne 33.18.53.00 - Implanty otolaryngologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1 do 4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub taką, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie warunków wskazanych w pkt. 1 i 4 w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1 oraz jej podpisem. 3. Oświadczenie z art. 22. ust.1 pkt. 1 - 4 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć: 1. próbki oferowanego asortymentu z pakietów nr I oraz III i IV (implanty do zabiegów artroskopowych). Próbki zostaną zwrócone oferentom na podstawie art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia wyrobów medycznych do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896) i przepisami wykonawczymi: - dla wyrobów klasy II b i III - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. 3. Folder/ katalog - zawierający szczegółowy opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Numer katalogowy podany w formularzu cenowym powinien być wyraźnie oznaczony np. markerem w ww. dokumentach i dołączonych do nich załącznikach. Ponadto wymienione dokumenty należy opisać w taki sposób, aby jasno wynikało, jakiego produktu dotyczą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ocena funckjonalno-użytkowa - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Sekcja Zamówień Publicznych ul. Żołnierska 16 B, pok. nr 2/ 9 10-561 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Sekcja Zamówień Publicznych ul. Żołnierska 16 B, pok. nr 2/ 9 10-561 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) W związku z brakiem możliwości wpisania w rozdz. IV. 2.1) różnych kryteriów dla poszczególnych pakietów, podano dominujące kryteria, czyli cenę i ocenę funkcjonalno-użytkową. W informacjach dotyczących każdego pakietu podano obowiązujące, wymagane kryteria oceny. 2) W związku z brakiem możliwości wpisania w rozdz. II. 2) różnych terminów wykonania zamówienia dla poszczególnych pakietów, podano termin wykonania zamówienia najbardziej odległy. W informacjach dotyczących każdego pakietu podano obowiązujący, wymagany termin wykonania zamówienia..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I - implanty do zabiegów artroskopowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego (ACL) przy użyciu autogennego przeszczepu ze ścięgna - 80 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena funkcjonalno-użytkowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II - implanty do zabiegów artroskopowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do szycia łąkotek biowchłanialny (ALL - INSIDE) z różnymi kątami wprowadzania wszczepów - 80 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III - implanty do zabiegów artroskopowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kotwica niewchłanialna tytanowa z dwoma elastycznymi ramionami do rekonstrukcji uszkodzonego obrąbka stawowego i mocowania oderwanych tkanek miękkich od kości osadzona na jednorazowym aplikatorze z ogranicznikiem zapewniającym implantację na określonej głębokości. Kotwica typu PRESS-FIT wprowadzana w uprzednio wywiercony otwór. Kotwica zaopatrzona w nić niewchłanialną lub częściowo wchłanialną - 120 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena funkcjonalno-użytkowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV - implanty do zabiegów artroskopowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kotwica niewchłanialna tytanowa do rekonstrukcji uszkodzonych ścięgien stożka rotatorów i mocowania głowy długiej mięśnia dwugłowego - gwintowana, co najmniej 4 obroty gwintu zaopatrzona w 2 niezależne nici. Kotwica na jednorazowym aplikatorze z oznaczeniami linii tkanki miękkiej i linii kości - niewymagająca wiercenia otworu w kości. Kotwica zaopatrzona w nić niewchłanialną lub częściowo wchłanialną - 60 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena fukcjonalno-użytkowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V - implanty laryngologiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Proteza do wszczepów wewnątrzusznych (proteza strzemiączka) typ III 2) Proteza do wszczepów wewnątrzusznych (proteza strzemiączka) typ II 3) Protezka do rekonstrukcji układu transmisyjnego uch środkowego typ IV 4) Protezka do rekonstrukcji układu transmisyjnego uch środkowego typ V 5) Folia PTFE dla otolaryngologii 6) Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.53.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr VI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka tytanowa - stabilizator wewnętrzny nasady dalszej kości udowej, dł. 150 - 316 mm - 7 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr VII..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka tytanowa blokująca do bliższej nasady kości ramiennej z ograniczonym kontaktem z kością i możliwością kompresji w obu kierunkach, dł. 90 - 120 mm - 7 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.