Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-29
Łódź: świadczenie usług sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, koszenie trawy w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa z podziałem na trzy Pakiety
Numer ogłoszenia: 263940 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422 , strona internetowa www.centrum2.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, koszenie trawy w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa z podziałem na trzy Pakiety.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres czynności obejmuje: a) Dla Pakietu nr I i nr II 1.1 Sprzątanie na zewnątrz budynku: - stałe utrzymanie w czystości podwórek, chodników oraz prześwitów bramowych (przez 7 dni w tygodniu), - czyszczenie wycieraczek wejściowych do klatek schodowych, - czyszczenie schodów wejściowych do klatek schodowych - utrzymanie czystości przy pojemnikach na śmieci poprzez sprzątanie pergoli lub innych miejsc wyznaczonych do ich ustawienia - w okresie letnim wylewanie środkami dezynfekującymi - utrzymanie czystości i uprzątanie koszy ulicznych znajdujących się na chodnikach przylegających do nieruchomości , - czyszczenie kratek ściekowych i studzienek w pasie przykrawężnikowym z nieczystości blokujących ujście wody ( liście, śmieci, zalodzenia), - sprzątanie nieczystości z terenów zielonych poprzez ich wygrabianie , pakowanie w worki i wywóz na wysypisko .Przy temperaturze powyżej 24 oc podlewanie trawników i zieleńców co drugi dzień - nie dotyczy sezonu zimowego z opadami śniegu, - codzienne zmywanie chodników (do godziny 7.00 rano) położonych wzdłuż nieruchomości i prześwitów bramowych z wyłączeniem okresów występowania opadów atmosferycznych i mrozów, - systematyczne usuwanie plakatów i ulotek z miejsc nie przeznaczonych do ich wywieszania 1.2 Sprzątanie wewnątrz budynku: - stałe utrzymanie czystości klatek schodowych i korytarzy, - sprzątanie na mokro klatek schodowych i korytarzy, balustrad, poręczy z częstotliwością dwa razy w miesiącu - jeden raz w miesiącu mycie lamperii, grzejników, skrzynek na listy, drzwi wejściowych, parapetów oraz usuwanie pajęczyn, - bieżące sprzątanie strychów, korytarzy piwnicznych, pralni, 1.3 Likwidacja skutków zimy poprzez : - uprzątanie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników i podwórek, - likwidacja skutków gołoledzi ( posypywanie chodników i podwórka piaskiem oraz niezwłoczne jego usunięcie po ustaniu przyczyn jego zastosowania), - odgarnianie śniegu (pryzmowanie) w miejsca nie powodujące zakłóceń ruchu pieszych i pojazdów. 1.4 Pozostałe czynności jak : - wkręcanie żarówek, zgłaszanie potrzeby dezynfekcji, i deratyzacji, wywieszanie flag, roznoszenie korespondencji za pokwitowaniem, zgłaszanie zauważonych awarii. b ) Dla Pakietu nr III 1.1 Sprzątanie na zewnątrz budynku: - stałe utrzymanie w czystości podwórek, chodników oraz prześwitów bramowych (przez 7 dni w tygodniu), - czyszczenie wycieraczek wejściowych do klatek schodowych, - czyszczenie schodów wejściowych do klatek schodowych - utrzymanie czystości przy pojemnikach na śmieci poprzez sprzątanie pergoli lub innych miejsc wyznaczonych do ich ustawienia - w okresie letnim wylewanie środkami dezynfekującymi - utrzymanie czystości i uprzątanie koszy ulicznych znajdujących się na chodnikach przylegających do nieruchomości , - czyszczenie kratek ściekowych i studzienek w pasie przykrawężnikowym z nieczystości blokujących ujście wody ( liście, śmieci, zalodzenia), - codzienne zmywanie chodników (do godziny 7.00 rano) położonych wzdłuż nieruchomości i prześwitów bramowych, z wyłączeniem okresów występowania opadów atmosferycznych i mrozów, - systematyczne usuwanie plakatów i ulotek z miejsc nie przeznaczonych do ich wywieszania 1.2 Sprzątanie wewnątrz budynku: - stałe utrzymanie czystości klatek schodowych i korytarzy, - sprzątanie na mokro klatek schodowych i korytarzy, balustrad, poręczy z częstotliwością dwa razy w miesiącu - jeden raz w miesiącu mycie lamperii, grzejników, skrzynek na listy, drzwi wejściowych, parapetów oraz usuwanie pajęczyn, - bieżące sprzątanie strychów, korytarzy piwnicznych, pralni, 1.3 Likwidacja skutków zimy poprzez : - uprzątanie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników i podwórek, - likwidacja skutków gołoledzi ( posypywanie chodników i podwórka piaskiem oraz niezwłoczne jego usunięcie po ustaniu przyczyn jego zastosowania), - odgarnianie śniegu (pryzmowanie) w miejsca nie powodujące zakłóceń ruchu pieszych i pojazdów. 1.4 Pozostałe czynności jak : - wkręcanie żarówek, zgłaszanie potrzeby dezynfekcji, i deratyzacji, wywieszanie flag, roznoszenie korespondencji za pokwitowaniem, zgłaszanie zauważonych awarii. 1.5 Uwaga: Nieruchomości położone przy ul. Sienkiewicza 48 , Sienkiewicza 67 , Sienkiewicza 71 i Nawrot 7 (Pakiet nr III ) są posesjami przejętymi przez A.N po rewitalizacji i objęte są okresem gwarancyjnym w związku z czym należy używać: - odpowiednich środków chemicznych do zmywania i czyszczenia biegów schodowych, korytarzy i lamperii (stiuki), które nie spowodują zniszczenia zmywanych powierzchni, - specjalistyczne środki czyszczące np. zagrzybienia , porosty, mchy, oleje, - specjalistyczne środki konserwujące powierzchnie, - specjalistyczne środki usuwające bardzo uciążliwe zabrudzenia. Zamówienie nie obejmuje mycia szklanej północnej ściany budynku nieruchomości położonej przy ulicy Sienkiewicza 48..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Podstawa prawna :postępowanie prowadzono w trybie: zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 66-68 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Powody zastosowania trybu wolnej ręki: Podstawa art.67.1.3 - ze względu na wyjątkowa sytuacje niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego , której nie mógł on przewidzieć , wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia , a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. ze względu na wyjątkowa sytuacje niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego , której nie mógł on przewidzieć , wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia , a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. Podstawa faktyczna - W związku z odmową dniu 26.08. 2011 r. o godz. 11.30 podpisania umowy na usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych , koszenie trawy i czyszczenie okien w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa z podziałem na trzy pakiety przez Pana Tadeusza Natkańskiego Firmę TADMAR P.U. Tadeusz Natkański 91-049 Łódź, ul. Limanowskiego 66/25 z siedzibą : 91-058 Łódź, ul. Lutomierska 10/3- Oferenta wyłonionego w drodze postepowania przetargowego i znacznego przekroczenia kwoty jaką Zamawiajacy może przeznaczyć na realizację zamówienia w zaproponowanej cenie za wykonanie usług przez nastepnego Oferenta w w/w postepowaniu Zamawiający unieważnił postępowanie ( Biuletyn ZP 203842- 2011) zgodnie z zapisem art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.W celu zapewnienia usługi sprzątania administrowanych nieruchomości stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa na okres do czasu rozstrzygnięcia nowego postępowania przeprowadzono postępowanie w trybie: zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 66-68 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Obowiązek zapewnienia czystości i właściwego stanu sanitarnego nieruchomości objętych zamówieniem został nałożony na tutejszą Administrację Uchwałą Nr XCI/901/98 Rady Miejskiej w Łodzi. dlatego tez Administracja zobowiązana djest do zapewnienia usługi sprzątania administrowanych nieruchomości , w tym stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa .
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1 Nazwa: świadczenie usług sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, koszenie trawy w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym: - załącznik nr 2a - Pakiet I
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
HURT - DETAL Paweł Kozanecki, ul. Kosynierów Gdyńskich 25 m 3, 93-357 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
Część NR: 2 Nazwa: świadczenie usług sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, koszenie trawy w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa z podziałem na trzy Pakiety - zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym: - załącznik nr 2b - Pakiet II
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
HURT - DETAL Paweł Kozanecki, ul. Kosynierów Gdyńskich 25 m 3., 93-357 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
Część NR: 3 Nazwa: świadczenie usług sprzątania budynków i terenów zewnętrznych, koszenie trawy w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa z podziałem na trzy Pakiety - zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym: - załącznik nr 2c - Pakiet III
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
HURT - DETAL Paweł Kozanecki, ul. Kosynierów Gdyńskich 25 m 3., 93-357 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa elementów umundurowania leśnika- swetry, bluzy, kamizelki i spodnie.
- Pełnienie nadzoru autorskiego dotyczącego: "Rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 482 na odcinku przejścia przez Zduńską Wolę - II Etap" tj. na odcinku od km 34+315 do km 38+070 drogi wojewódzkiej nr 482.
- DOSTAWA TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Usługi przyg. i organ. i w 2025 cyklu eventów prom. pod hasłem Zasmakuj studiowania w Łodzi z uczniami oraz przedstawicielami kadry dydaktycznej ze szk.ponadpods. oraz łódzkimi uczelniami i firmami
- Sukcesywne dostarczanie wskaźników do napromieniowania składników krwi dawką 25-50 Gy - dedykowane do promieniowania X.
- Dostawa pościeli, poduszek, kołder i koców do wszystkich obiektów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2025-2026
- Usługa w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w roku 2025
- Utrzymanie porządku oraz należytego stanu sanitarnego w zasobach należących do Żyrardowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul.11-go Listopada 48 w Żyrardowie
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz wyposażenia obiektu Centrum Edukacji Ekologicznej Egzotarium w Sosnowcu
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W LATACH 2025-2026
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.