Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-06
Pabianice: Modernizacja stacji wodociągowej Jutrzkowicka w Pabianicach przy ul. Wodnej nr 8 - zamówienie uzupełniające nr 2
Numer ogłoszenia: 264034 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Warzywna 3, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2259171, faks 042 2259171 , strona internetowa www.zwik.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stacji wodociągowej Jutrzkowicka w Pabianicach przy ul. Wodnej nr 8 - zamówienie uzupełniające nr 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji wewnętrznych powierzchni posadzek oraz ścian w dwóch komorach zasuw na stacji wodociągowej Jutrzkowicka. - zgodnie z Protokołem Konieczności nr 4 według poniższego wypunktowania: - oczyszczenie powierzchni ścian i posadzek; - uzupełnienie rys i bruzd w powierzchniach ścian i posadzek. Jeśli stan techniczny ścian i posadzek po oczyszczeniu będzie tego wymagał, należy ewentualne rysy i pęknięcia naprawić stosując iniekcję ciśnieniową przy użyciu kompozycji żywicznej; - wykonanie ewentualnych napraw punktowych powierzchni; - wykonanie nowej warstwy izolacyjnej przeciwwilgociowej. Na posadzkach warstwę izolacyjną przeciwwilgociową należy wykonać na całej powierzchni, na ścianach - do wysokości jednego metra ponad poziom gruntu. - na całej powierzchni wykonanie nowej powłoki mineralnej zabezpieczającej. 2. Zakres prac szczegółowo określa kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 1a do zaproszenia do negocjacji. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Stacja Uzdatniania Wody Jutrzkowicka. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie - 2 miesiące od momentu podpisania umowy. 6. Uwagi realizacyjne: a) Zamawiający informuje, że przedstawiony przedmiar jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. b) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie. 7. Warunki finansowe rozliczeń: - fakturowanie po zakończeniu realizacji zamówienia, podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót. Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. - wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Modernizacja stacji wodociągowej Jutrzkowicka w Pabianicach przy ul. Wodnej nr 8. Jego przedmiotem było: 1. Wykonanie w 4-ch zbiornikach wody pitnej oraz w dwóch komorach zasuw wymiany istniejącej części technologicznej (orurowanie, armatura) wybudowanej z rur stalowych na nową w technologii PEHD - zgodnie z dokumentacją Zamawiającego oraz dokumentacją Wykonawcy; 2. Wykonanie przebudowy dachów komór zasuw tj. wykonanie otworów technologicznych i zabudowanie w nich świetlików dachowych w budynkach komór zasuw zgodnie z dokumentacją projektową Zamawiającego. 3. Wykonanie robót budowlanych dotyczących 4 sztuk zbiorników na wodę polegających na: naprawie konstrukcji stropów, ścian, słupów oraz dna zbiorników wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża, wykonaniu antykorozyjnej wyprawy ochronnej na wszystkich powierzchniach wewnętrznych zbiorników oraz wykonaniu uszczelnień metodą iniekcji ciśnieniowej w oparciu o dokumentację Wykonawcy z uwzględnieniem opinii o stanie technicznym zbiorników, 4. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zgodnie z opisem zadania budowlanego w programie funkcjonalno-użytkowym, a polegających na wymianie przekrycia zbiorników (w tym: wymiana izolacji stropów zbiorników). W dniu 27.05.2014 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 113811 - 2014 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt VI.3), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 19.09.2015.r. Wykonawcy: Konsorcjum firm, reprezentowane przez lidera BINŻ SA, ul. Olsztyńska 3, 97-400 Bełchatów. Do chwili obecnej zostało udzielone jedno zamówienie uzupełniające. Jego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych na rurociągach wewnętrznych w komorach zasuw i zbiornikach wody - zgodnie z Protokołem Konieczności nr 2 według poniższego wypunktowania: - wykonanie na zamówienie i montaż konstrukcji wzmacniającej stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie dla 4 szt rur PE O250 z zamocowaniem do podestów w komorach zasuw - 2 kpl - wykonanie na zamówienie i montaż 2szt obejm ze stali nierdzewnej z mocowaniem do ścian przeponowych dla rurociągu tłocznego PE O315 w zbiornikach - 4 kpl Zamówienie zostało udzielone w dniu 11.08.2015 roku na wartość 22.249,77 zł. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało opublikowane w dniu 19.08.2015 roku (nr 123027 - 2015). Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Jego wartość wraz z wartością już udzielonego zamówienia uzupełniającego nie przekroczy dozwolonej wartości zamówień uzupełniających. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1 Nazwa:
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Konsorcjum firm, reprezentowane przez lidera BINŻ SA, ul. Olsztyńska 3, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa monitorów na salę pooperacyjną oraz przenośnego aparatu USG z głowicami w podziale na II części
- Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb taboru PCM Sp. z o.o.
- 3- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnego w inst. gazową wraz z inst. w cz. wspólnych, wewn. instalacją w lokalach na potrzeby CO, CW oraz innych dla 1 nieruchomości
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.