Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-02-05
Ruda Śląska: Budowa instalacji fotowoltaicznej na parkingu przy Parku Wodnym Aguadrom Sp. z o.o.
ul. Kłodnicka 95A, 41 - 706 Ruda Śląska - z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 26542 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: AQUADROM Sp. z o.o. , ul. Kłodnicka 95A, 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 797 32 70, faks 32 797 32 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquadrom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inny: Podmiot o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji fotowoltaicznej na parkingu przy Parku Wodnym Aguadrom Sp. z o.o. ul. Kłodnicka 95A, 41 - 706 Ruda Śląska - z podziałem na 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na parkingu przy Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. ul. Kłodnicka 95A, 41 - 706 Ruda Śląska - z podziałem na 2 zadania (tj. zadania 3 i 4 opisane w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9-11 do SIWZ), obejmujące: 1. Podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektrycznej budynkowej. 2. Podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci OSD zgodnie z Warunkami wydanymi przez TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice wraz z: a) Opracowaniem schematu układu pomiarowego oraz telemechanicznego w uzgodnieniu z TAURON Dystrybucja S.A. Kraków. b) Wykonaniem układu pomiarowego i telemechanicznego, odebranym protokolarnie przez TAURON Dystrybucja S.A. Kraków. 3. Budowę konstrukcji wsporczej pod montaż instalacji fotowoltaicznej. 4. Wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych. 5. Wykonanie robót brukarskich. 6. Wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 7. Przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie czynności eksploatacyjnych. W ramach Zadania 3 należy wykonać system fotowoltaiczny na konstrukcji wsporczej wiat parkingowych o mocy min. 97 kWp, o minimalnej sprawności celki 19,1 %, uzysku rocznym energii min. 92 300,00 kWh oraz powierzchni czynnej paneli min. 808,3 m2. W zakres Zadania 3 wchodzi w szczególności: 1. budowa instalacji fotowoltaicznej, która obejmuje: - panele fotowoltaiczne wykonane w technologii monokrystalicznej. Zainstalowane panele wykonane z połączonych ze sobą dwóch tafli szkła, pomiędzy którymi umieszczone są ogniwa fotowoltaiczne. Zastosowane panele wykonane w formie bezramkowej (brak ramki na obwodzie modułu) należy skierować zgodnie z orientacją stanowisk postojowych. System fotowoltaiczny należy podłączyć do sieci elektrycznej budynkowej poprzez specjalny falownik PV w taki sposób, aby dostarczać energię na potrzeby własne budynku. Całość instalacji należy połączyć zgodnie z systemem fotowoltaicznym, - podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci OSD, które należy wykonać zgodnie z Warunkami wydanymi przez TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice wraz z: opracowaniem schematu układu pomiarowego oraz telemechanicznego w uzgodnieniu z TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice, wykonaniem układu pomiarowego i telemechanicznego, odebranym protokolarnie przez TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice., 2. wykonanie układu pomiarowego energii netto i brutto wraz z systemem inwerterów, w ramach którego należy wykonać skrzynkę połączeniowo-zabezpieczającą, którą należy połączyć wewnętrzną magistralą danych z inwerterem w celu monitorowania poszczególnych sekcji paneli. 3. budowa konstrukcji wsporczej pod montaż instalacji fotowoltaicznej, w ramach której należy wykonać i zabudować ocynkowaną konstrukcję wiat wsporczych pod instalację fotowoltaiczną o konstrukcji kratowej słupowo - wiązarowej, 4. wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych polegających na: - demontażu 3 szt. słupów oświetleniowych, - demontażu istniejącej kostki brukowej, - wykonaniu wykopów pod konstrukcję wsporczą dla instalacji fotowoltaicznej, - wykonaniu zbrojenia oraz stóp fundamentowych, 5. wykonanie robót brukarskich, polegających na odbudowie nawierzchni z kostki brukowej (144 m2 gr. 8 cm) wraz z odbudową podbudowy, 6. wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 7. przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie czynności eksploatacyjnych. W ramach Zadania 4 należy wykonać system fotowoltaiczny na konstrukcji wsporczej wiat parkingowych o mocy min. 87,8 kWp, o minimalnej sprawności celki 19,1 %, uzysku rocznym energii min. 84 600,00 kWh oraz powierzchni czynnej paneli min. 731,66 m2. W zakres Zadania 4 wchodzi w szczególności: 1. budowa instalacji fotowoltaicznej, która obejmuje: - panele fotowoltaiczne wykonane w technologii monokrystalicznej. Zainstalowane panele wykonane z połączonych ze sobą dwóch tafli szkła, pomiędzy którymi umieszczone są ogniwa fotowoltaiczne. Zastosowane panele wykonane w formie bezramkowej (brak ramki na obwodzie modułu) należy skierować zgodnie z orientacją stanowisk postojowych. System fotowoltaiczny należy podłączyć do sieci elektrycznej budynkowej poprzez specjalny falownik PV w taki sposób, aby dostarczać energię na potrzeby własne budynku. Całość instalacji należy połączyć zgodnie z systemem fotowoltaicznym, - podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci OSD, które należy wykonać zgodnie z Warunkami wydanymi przez TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice wraz z: opracowaniem schematu układu pomiarowego oraz telemechanicznego w uzgodnieniu z TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice, wykonaniem układu pomiarowego i telemechanicznego, odebranym protokolarnie przez TAURON Dystrybucja S.A. Kraków oddział Terenowy Gliwice., 2. wykonanie układu pomiarowego energii netto i brutto wraz z systemem inwerterów, w ramach którego należy wykonać skrzynkę połączeniowo-zabezpieczającą, którą należy połączyć wewnętrzną magistralą danych z inwerterem w celu monitorowania poszczególnych sekcji paneli. 3. budowa konstrukcji wsporczej pod montaż instalacji fotowoltaicznej, w ramach której należy wykonać i zabudować ocynkowaną konstrukcję wiat wsporczych pod instalację fotowoltaiczną o konstrukcji kratowej słupowo - wiązarowej, 4. wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych polegających na: - demontażu 3 szt. słupów oświetleniowych, - demontażu istniejącej kostki brukowej, - wykonaniu wykopów pod konstrukcję wsporczą dla instalacji fotowoltaicznej, - wykonaniu zbrojenia oraz stóp fundamentowych, 5. wykonanie robót brukarskich, polegających na odbudowie nawierzchni z kostki brukowej (144 m2 gr. 8 cm) wraz z odbudową podbudowy, 6. wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 7. przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie czynności eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 - 11 do SIWZ. Wykonawca przygotowując ofertę winien brać pod uwagę cały zakres robót ujęty w dokumentacji projektowej (Zadanie nr 3 i Zadanie nr 4). Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na co najmniej: -Panele fotowoltaiczne - 5 lat (60 miesięcy), -Falowniki - 5 lat (60 miesięcy), -Pozostałe elementy - 5 lat (60 miesięcy). licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu umowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 70 000,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), zgodnie z pkt 12 SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowalną polegającą na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej w przestrzeni miejskiej z wykorzystaniem ogniw o sprawności celki minimum 19,00 % i zainstalowanej mocy min 150 kW oraz wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. tj. dysponują co najmniej poniższymi osobami, które zostaną wyznaczone przez wykonawcę na: 1. Kierownika Budowy, o co najmniej następujących kwalifikacjach (łącznie): a) uprawniania do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), oraz b) doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierowanie lub nadzorowanie) co najmniej jednej roboty budowlanej jako kierownik budowy w ramach której wykonano instalację fotowoltaiczną w przestrzeni miejskiej o sprawności min 19,00% i wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto. 2. Kierownika robót, posiadającego co najmniej (łącznie): a) uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz b) doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierowanie lub nadzorowanie) co najmniej jednej roboty budowlanej jako kierownik budowy lub robót w ramach której wykonano instalację fotowoltaiczną w przestrzeni miejskiej o sprawności min. 19,00 % i wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto, 3. Kierownika robót - posiadającego co najmniej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), 4. Kierownika robót - posiadającego co najmniej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). 5. Kierownik robót - posiadającego co najmniej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 1409 ze zm.). W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r. nr 63 poz. 394 ze zm.). Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji przedmiotu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. 1. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 3.000.000,00 zł. 2. dysponuje środkami finansowymi lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 2 500 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji na panele fotowoltaiczne - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót w przypadkach: 1.1. zawieszenia realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 1.2. przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 1.3. gdy opóźnienie w realizacji robót nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy - w takim przypadku zmiana terminu realizacji nastąpi o okres niezawinionego opóźnienia w realizacji robót, który to okres zobowiązany jest udowodnić Wykonawca, 1.4. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; 1.5. konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót o czas niezbędny do ich usunięcia. 1.6. wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonanie robót 2. Zmiana pozostałych elementów umowy tj: 2.1. zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2.2. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, gdy zmiany te uniemożliwią przekazanie obiektu do użytkowania. 3. Dopuszcza się wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że: 3.1. spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; 3.2. wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów (następca zmienianego materiału lub urządzenia), 3.3. Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania lub niedostępność na rynku materiału lub urządzenia oferowanego. 4. Dopuszcza się wprowadzenie zmiany osób wskazanych w wykazie osób załączonym do oferty na osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu co najmniej takim jak były wymagany w SIWZ,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.aquadrom.pl/pw/zamowienia-publiczne/postepowania-o-udzielen
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Aquadrom Sp. z o.o. , ul. Kłodnicka 95 A, 41-706 Ruda Śląska, w sekretariacie Zarządu (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Aquadrom Sp. z o.o. , ul. Kłodnicka 95 A, 41-706 Ruda Śląska, w sekretariacie Zarządu (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa agregatu prądotwórczego do zasilania spawarek inwertorowych dla KWK Ruda Ruch Halemba.
- Przebudowa infrastruktury budynku basenu krytego przy ul. Chryzantem10 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku dziennie osobom z terenu Miasta Ruda Śląska, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla Miejskiego Przedszkola nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.