eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewoświadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Braniewo: świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi
Numer ogłoszenia: 265758 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Powiatowe Centum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie , ul. Moniuszki 13, 14-600 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 6208361, faks 55 6208362.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-braniewo.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi pralniczej wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych oraz odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny od i do Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki 13. Przewidywana ilość roczna prania szpitalnego wynosi 37 000 kg (miesięcznie: 3100 kg - 3 400 kg). Ilości kilogramów podane przez zamawiającego, są wartościami szacunkowymi, faktyczna ilość będzie uwarunkowana od liczby hospitalizowanych pacjentów w danym okresie rozliczeniowym. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do elastycznego reagowania na zwiększające się lub zmniejszające zapotrzebowanie na usługi pralnicze. Asortyment bielizny objęty usługą można tematycznie podzielić na: - bielizna pościelowa - odzież ochronna i robocza - bielizna chorych - inne (koce, poduszki materace, kołdry itp.) Waga bielizny szpitalnej, będzie określona na podstawie średniej wagi reprezentatywnej próby danego asortymentu w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku np.: poszwy, poszewki, prześcieradła, fartucha, itp.). Do przeliczenia ilości kilogramów prania będzie brana ilość w sztukach danego asortymentu - potwierdzona wewnętrznym dowodem odbioru. Wagę jednostkowego asortymentu określa Specyfikacja wagowa, która jest załącznikiem nr 1 do projektu umowy. Inne, nie posiadające standardowych wymiarów czy wagi asortymenty będą ważone w magazynie bielizny brudnej Zamawiającego. Na podstawie tej wagi będzie rozliczana ilość, stosując powyższe kryteria 1. Wymagania dotyczące świadczenia usługi pralniczej: 1.1. Świadczenie usługi pralniczej winno być zgodne zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów prania bielizny szpitalnej, bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 10.11.2006 r.(Dz. U. Nr 213, poz. 1568 wraz z mniejszymi zmianami), z zastosowaniem preparatów posiadających atest PZH. 1.2. Posiadanie w pralni bariery higienicznej w pralni (zgodnie z wymogami zwartymi w Dz. U. nr 47 poz. 366 z 1992 roku wraz z późniejszymi zmianami) - przez barierę higieniczna należy rozumieć bezwzględny zakaz krzyżowania się dróg czystych i brudnych, zakaz ten dotyczy także personelu, który musi być przypisany do jednej ze stref oraz transportu bielizny na terenie pralni 1.3. Usługa pralnicza bielizny i odzieży szpitalnej, obejmuje w szczególności: 1.3.1. Chemiczno - termiczna dezynfekcja w procesie prania i pranie wodne z pełnym wykończeniem (maglowanie, prasowanie), segregowanie i pakowanie czystej bielizny oraz transport bielizny czystej i brudnej. 1.4. Odbierana brudna bielizna do prania będzie oznakowana, posegregowana asortymentowo i zapakowana w worki będące własnością Zamawiającego,. W przypadku ujawnienia przez Wykonawcę nie oznakowanej sztuki bielizny, Zamawiający będzie miał obowiązek jej oznakowania 1.5. Przywożona czysta bielizna powinna być posegregowana asortymentowo i dostarczona w opakowaniach (worki, wózki, kosze itp.) będących własnością Wykonawcy. 1.6. Przywóz i odbiór bielizny winien być realizowany 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 800 - 1000. Jeżeli dzień odbioru jest dniem wolnym od pracy Wykonawca zobowiązany jest przyjechać następnego dnia po dniu wolnym. 1.7. Przywóz i odbiór bielizny będzie realizowany transportem i na koszt Wykonawcy. Załadunek i wyładunek na terenie siedziby Zamawiającego wykonywany będzie pracownikami Wykonawcy. 1.8. Czas wykonywania usługi pralniczej nie powinien przekraczać 48 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania Zamawiającemu bielizny czystej. 1.9. Odbiór i zdawanie bielizny będzie dokumentowany protokółami zdawczo - odbiorczymi. Podpisany przez obie strony dokument stanowi podstawę do rozliczenia wykonanej usługi. 1.10. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli ( Stacja sanitarno- epidemiologiczna, PIP, BHP i epidemiologia szpitalna). 2. Wymagania dotyczące zachowania bariery higienicznej w środkach transportu 2.1. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizna brudną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć Wypełniony wykaz, że wykonano, co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opinia sanitarna wydana przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny potwierdzająca spełnienie wymogów pralni w zakresie prania bielizny szpitalnej, w której będzie realizowane zamówienie. Opinia wydana przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny dotyczące posiadanych środków transportu, w zakresie przewożenia bielizny szpitalnej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Podpisane Ogólne warunki umowy, Oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia (o ile dotyczy), Pełnomocnictwo(o ile dotyczy), 3.4. Podpisane Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty z uwzględnieniem art.144 ust.1 ustawy są dopuszczalne w przypadku: 1.1. Zmian wynikających z przekształceń własnościowych, 1.2. Zmian organizacyjno-technicznych 1.3. Zmiany adresu 1.4. Zmiany stawki podatku VAT wprowadzonych drogą decyzji właściwych organów administracji państwowej. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu wykonywania niniejszej umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacja przedmiotu zamówienia zakończonego postępowania przetargowego nie stanowi ciągłości chronologicznej z umowa zawartą w poprzednim postępowaniu przetargowym dotyczącym tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia nowego Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póź. zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej netto i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-braniewo.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, Ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, pok. 219 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.