Ogłoszenie z dnia 2014-08-09
Nidzica: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 266628 - 2014; data zamieszczenia: 09.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy , ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6252457, faks 89 6252457.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2014/2015 na podstawie zakupu biletów miesięcznych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportowe uczniów wraz z zapewnieniem opieki. 3. Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania (punktów wskazanych w miejscowości przez szkołę) do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania (do punktów wskazanych w miejscowości przez szkołę). 4. Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie . Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun. 5. Usługa będzie świadczona w terminie od 1 września 2014 r. do 26 czerwca 2015 r. (włącznie) w dni nauki szkolnej wg ustalonego z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Szczegółowe rozkłady godzin dowozów i odwozów uczniów zostaną ustalone przez dyrektorów poszczególnych placówek na 5 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego. 6. Dyrektorzy placówek przekażą Wykonawcy imienne listy uczniów uprawnionych do dowozów. 7. Zamówienie realizowane będzie na podstawie biletów miesięcznych. 8. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne, uczniowie szkoły podstawowej oraz gimnazjum na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę. 9. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005, Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1265). 10.Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. 11.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, które polegać by miały na zwiększeniu ilości dowożonych dzieci na tych samych trasach stanowiących nie więcej niż 10% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012r. ,poz. 1265 ze zm.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencję) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie dzieci i sprawowaniu opieki nad nimi o wartości tej usługi nie mniejszej niż: dla części I-VII - 200.000 zł, dla części VIII- XII - 20.000 zł., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: dla części I-VII- 200.000 zł., dla części od VIII- XII- 20.000 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 i 2 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.5.formularz oferty stanowiący załącznik nr 2a-2l do SIWZ wraz z zawartym w nim oświadczeniem o zakresie prac, jakie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy lub podaniem przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 . 6.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym, określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1)wystąpienie prawnych ograniczeń, obiektywnych okoliczności uniemożliwiających realizację umowy lub działanie siły wyższej. 3.Każda zmiana, o której mowa w ust. 2 wymaga złożenia wniosku przez Wykonawcę do Zamawiającego oraz akceptacji Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu
13-100 Nidzica
ul. Kolejowa 5
woj. Warmińsko- Mazurskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu (sekretariat) 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Łynie na trasie Nidzica- Dobrzyń- Wietrzychówko- Wietrzychowo- Łyna- Żelazno- Bolejny- Wólka Orłowska-Orłowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Wietrzychowo-Łyna- 26 biletów miesięcznych - Nidzica-Żelazno-Łyna- 20 biletów miesięcznych - Nidzica-Bolejny-Łyna- 4 bilety miesięczne - Nidzica-Wólka Orłowska-Łyna- 13 biletów miesięcznych - Nidzica-Wietrzychówko-Łyna 2 bilety miesięczne - Nidzica-Dobrzyń-Łyna 2 bilety miesięczne - Nidzica-Orłowo-Łyna- 11 biletów miesięcznych Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1, 2 i 3 w Nidzicy na trasie Nidzica - Zagrzewo- Robaczewo- Nidzica- Rozdroże- Nidzica- Szerokopaś- Litwinki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Zagrzewo-Nidzica- 51 biletów - Nidzica-Robaczewo-Nidzica 17 biletów - Nidzica-Rozdroże-Nidzica 49 biletów - Nidzica-Szerokopaś-Nidzica 19 biletów - Nidzica-Litwinki-Nidzica 19 biletów Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości (dla miejscowości Zagrzewo, Robaczewo przewidywane są 2 przywozy poranne i 2 odwozy) 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1 i 2 w Nidzicy na trasie Nidzica -Piotrowice-Magdaleniec-Modłki-Bartoszki-Grzegórzki-Robaczewo-Waszulki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Piotrowice-Nidzica- 19 biletów - Nidzica-Magdaleniec-Nidzica- 24 bilety - Nidzica-Modłki-Nidzica- 11 biletów - Nidzica-Bartoszki-Nidzica- 24 bilety - Nidzica-Grzegórzki-Nidzica- 22 bilety - Nidzica-Robaczewo-Nidzica- 1 bilet - Nidzica-Waszulki-Nidzica- 5 biletów Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1 i 2 w Nidzicy na trasie Nidzica- Piątki-Borowy Młyn-Kolonia Kanigowo- Kanigowo- Kamionka- Pawliki- Siemiątki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Piątki-Nidzica- 5 biletów - Nidzica-Borowy Młyn-Nidzica- 1 bilet - Nidzica-Kolonia Kanigowo-Nidzica- 3 bilety - Nidzica-Kamionka-Nidzica 7 biletów - Nidzica-Pawliki-Nidzica 5 biletów - Nidzica-Siemiątki-Nidzica 7 biletów - Nidzica-Kanigowo-Nidzica 30 biletów Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1 i 3 w Nidzicy na trasie Nidzica - Żelazno- Bolejny- Wólka Orłowska- Orłowo- Wietrzychowo- Wietrzychówko- Łyna- Nibork- Radomin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Żelazno-Nidzica- 11 biletów - Nidzica-Orłowo-Nidzica 5 biletów - Nidzica-Wietrzychowo-Nidzica-22 bilety - Nidzica-Wietrzychówek-Nidzica- 1 bilet - Nidzica-Bolejny-Nidzica- 5 biletów - Nidzica-Wólka Orłowska-Nidzica- 7 biletów - Nidzica-Łyna-Nidzica- 10 biletów - Nidzica-Nibork-Nidzica- 11 biletów - Nidzica-Radomin-Nidzica- 3 bilety Przewidywany 1 przywóz poranny i 1-2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1 i 3 w Nidzicy na trasie Nidzica- Waszulki- Kolonia Piątki- Olszewo- Piątki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Waszulki-Nidzica- 17 biletów - Nidzica-Kolonia Piątki-Nidzica- 4 bilety - Nidzica-Olszewo-Nidzica- 10 biletów - Nidzica-Piątki-Nidzica- 21 biletów Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Rączkach, Zespołów Szkół Nr 1 i 2 w Nidzicy na trasie Nidzica - Litwinki- Załuski - Frąknowo - Mogiłowo- Rączki- Januszkowo- Michałki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Litwinki-Rączki- 1 bilet - Nidzica-Litwinki-Nidzica- 2 bilety - Nidzica- Załuski-Rączki- 29 biletów - Nidzica- Załuski-Nidzica- 16 biletów - Nidzica-Frąknowo-Rączki- 9 biletów - Nidzica-Frąknowo-Nidzica- 5 biletów - Nidzica-Mogiłowo-Rączki- 1 bilet - Nidzica-Mogiłowo-Nidzica- 3 bilety - Nidzica-Januszkowo-Rączki- 42 bilety - Nidzica-Januszkowo-Nidzica- 9 biletów - Nidzica-Michałki-Rączki- 4 bilety - Nidzica-Michałki-Nidzica- 4 bilety Przewidywany 1 przywóz poranny i 3-4 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Nr 1 w Nidzicy na trasie Nidzica- Bartki- Nidzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Bartki- 4 bilety Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Nr 1 w Nidzicy na trasie Nidzica- Muszaki -Nidzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Muszaki- 3 bilety Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dowożenie uczniów do do Szkoły Podstawowej w Nr 1 w Nidzicy na trasie Nidzica- Kozłowo- Nidzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Kozłowo- 1 bilet Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół w Nr 1, 2 i 3 na trasie Nidzica- Tatary- Nidzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Tatary- 31 biletów Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Napiwodzie, Zespołów Szkół Nr 1 i 2 w Nidzicy na trasie Nidzica- Wały- Zimna Woda - Nidzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: - Nidzica-Wały-Napiwoda- 5 biletów - Nidzica-Wały-Nidzica- 5 biletów - Nidzica-Zimna Woda-Napiwoda- 2 bilety - Nidzica-Zimna Woda-Nidzica- 5 biletów Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości 1. Wskazana trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 2.Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport uczestników ŚDS z terenu gminy i miasta Orzysz na 2025 rok
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowozy do Stolicy eXperymentu na potrzeby realizacji projektu Wsparcie rozwoju edukacji w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Gniezna
- Dowóz dzieci i dorosłych niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r.
- "Usługi transportu sanitarnego polegające na wykonywaniu przewozów osób, w tym dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia, środkami transportu specjalistycznego"
- Usługa transportu sanitarnego pacjentów i krwi
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.