To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-24
Poznań: Przygotowanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 268408 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192710 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Ugory 18/20, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 820 50 62, faks 0-61 820 13 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu w okresie 1 sierpnia 2012 r. do 31 grudnia 2013 r., z wykorzystaniem kuchni wraz z wyposażeniem dzierżawionej przez Wykonawcę od Zamawiającego, znajdującej się w budynku głównym tut. Domu Pomocy. Całodzienne wyżywienie musi być wydawane w siedzibie Zamawiającego codziennie, również w niedziele i święta. O niniejsze zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wdrożony i skutecznie realizowany system zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 22000. Wykaz wyposażenia kuchni zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji, natomiast warunki dzierżawy ustalone zostały w projekcie umowy dzierżawy, stanowiącym załącznik nr 3. Wykonawca po przejęciu części zakładu pracy Zamawiającego na podstawie umowy dzierżawy, zgodnie z art. 231§ 1 Kodeksu pracy z mocy prawa stanie się stroną w dotychczasowych stosunkach pracy z pracownikami Zamawiającego. Przejęcie dotyczyć będzie następujących pracowników: kucharz - 3 osoby, 3 etaty, średnia płaca na stanowisku 2950,00 zł brutto, pomoc kuchenna - 3 osoby, 2,5 etatu, średnia płaca na stanowisku 2100,00 zł brutto. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania 70.450 porcji całodziennego wyżywienia (średnio dla 136 mieszkańców dziennie), obejmującego śniadania, obiady dwudaniowe z napojem i deserem oraz kolacje. Zamawiający wymaga ponadto, aby Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia dostarczał comiesięcznie następujące produkty: dżem niskosłodzony o zróżnicowanych smakach (np. truskawka, wiśnia, brzoskwinia) - 7 słoików po 250 g każdy, margaryna do smarowania pieczywa typu Rama lub produkt równoważny - w ilości 3 sztuk o wadze 250 g każda, cukier - 10 kg, herbata czarna ekspresowa typu Posti lub produkt równoważny - 10 paczek po 100 sztuk torebek każda. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASPEN-Res Sp. z o.o., ul. Bularnia 5, 31-222 Kraków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 796085,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 905423,40
Oferta z najniższą ceną: 905423,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1442590,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego - aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)" - część nazwy
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1" w kompleksie sportowo - rekreacyjnym "Termy Maltańskie" przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu
- Wymiana nawierzchni boiska do hokeja na trawie przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu
- dostawa mikroskopu odwróconego do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu i fluorescencji
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego M4 - w rejonie ul. Darzyborskiej w Poznaniu
- Dostawa podłoży wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą densytometru
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i przedszkolaków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 26 we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby premier spektakli i innych wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach"
- Świadczenie usług cateringowych dla Centrali Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
- Usługa żywienia w systemie zleconym
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Samorządu Województwa Małopolskiego
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz osób uprawnionych przebywających w ośrodkach wsparcia, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.