eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynDostawa oraz odpowiednio rozmieszczenie lub montaż w budynku elementów wyposażenia (meble, lustra, pulpity dla muzyków) dla części pomieszczeń parteru i piętra I w budynku Zamawiającego w Cieszynie przy ul. Zamkowej 3, zgodnie Projektem aranżacji wnętrz etap III -AKTUALIZACJA, opracowanym przez Miastoprojekt Sp. z o.o. Cieszyn w lipcu 2015r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-10

Cieszyn: Dostawa oraz odpowiednio rozmieszczenie lub montaż w budynku elementów wyposażenia (meble, lustra, pulpity dla muzyków) dla części pomieszczeń parteru i piętra I w budynku Zamawiającego w Cieszynie przy ul. Zamkowej 3, zgodnie Projektem aranżacji wnętrz etap III -AKTUALIZACJA, opracowanym przez Miastoprojekt Sp. z o.o. Cieszyn w lipcu 2015r.
Numer ogłoszenia: 268724 - 2015; data zamieszczenia: 10.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego Paderewskiego w Cieszynie , ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8512877, faks 033 8520138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.ox.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz odpowiednio rozmieszczenie lub montaż w budynku elementów wyposażenia (meble, lustra, pulpity dla muzyków) dla części pomieszczeń parteru i piętra I w budynku Zamawiającego w Cieszynie przy ul. Zamkowej 3, zgodnie Projektem aranżacji wnętrz etap III -AKTUALIZACJA, opracowanym przez Miastoprojekt Sp. z o.o. Cieszyn w lipcu 2015r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zakres prac obejmuje w szczególności dostawę i rozmieszczenie mebli (krzesła - różne rodzaje, szafy aktowe, biurka, stoły, kanapy, wieszaki, ławki szkolne, kontenery, tablice, szafa RTV itp.), innego wyposażenia (lustra różnych formatów-częściowo z drążkami do ćwiczeń, podest i pulpity dyrygenckie, pulpity dla orkiestry) tj. : - krzesła drewniane tapicerowane do sali koncertowej - 80 szt,. - krzesła konferencyjne - 44 szt., - krzesła szkolne na wzrost 1190-1590 mm - 18 szt., - fotele obrotowe - 4 szt., - krzesło fortepianowe (czarna skóra) - 3 szt., - podest dyrygencki - 1 szt., - pulpit dyrygencki - 3 szt., - pulpity orkiestry - 4o szt., - wieszak drewniany stojący - 4 szt., - wieszak szatniowy ruchomy - 6 szt., - stół (ok.1000/1000/750 mm) - 2 szt., - ławka szkolna 1-osobowa na wzrost 1190-1590 mm - 18 szt., - tablica pięcioliniowa 170x100 cm - 3 szt., - biurko 1400x800x750 - 5 szt., - szafy aktowe (różnej wielkości) - 10 szt., - kontener 3-szufladowy - 1 szt., - szafa RTV - 1 szt., - kanapa tapicerowana - 6 szt., - lustra do sal lekcyjnych (duże formaty, różnej wielkości) - 7 szt. (w tym 2 szt. z drążkiem do ćwiczeń),.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Jak zamówienie podstawowe, do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 37.32.17.00 - Stojaki na instrumenty muzyczne lub nuty 39.29.93.00 - Lustra szklane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • , tj. jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał : a) co najmniej jedno podobne zamówienie (tego samego rodzaju co niniejsze zamówienie), związane z dostawą i montażem mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.) albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Uwaga : Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wymagania odnośnie daty wydania takiego dokumentu, wskazane w pkt 6.4 SIWZ stosuje się odpowiednio.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - Załącznik nr 1. - Opis części zamówienia zlecanych Podwykonawcom z określeniem zakresu rzeczowego i finansowego prac przewidzianych im do powierzenia (wg Załącznika Nr 6). - Formularz cenowy ofertowy (kosztorys) - Załącznik nr 7 , sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru, opisów zawartych w dokumentach SIWZ, dokonanej wizji w miejscu u Zamawiającego. - Podpisany projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z Art.144 ust.1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie : 1) Zmiana terminu końcowego - okolicznościami stanowiącymi podstawę mogą być: wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy; 2) zmiana lub wprowadzenie nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie. 3) Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4) Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5) Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający. 6) Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 7) w przypadku zmiany stawki podatku VAT - stosownie do tej zmiany, 8) Nie stanowi zmiany: - zmiana adresu do korespondencji, - zmiana numeru rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie przekazywał płatności wynikające z realizacji umowy, - utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. Strony stosują się do obowiązujących w danym czasie aktów prawnych, - zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę, - zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy. 9) Zmiana, o których mowa w pkt. 21.8 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmcieszyn.ox.pl (zakładka Bip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, Sekretariat Ip..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, Sekretariat Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.