eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BodzanówRekultywacja składowiska odpadów w Bodzanowie - Łysej Górze, w ramach projektu pn. Przywracanie wartości zdegradowanych terenów w Regionie Płockim poprzez rekultywację składowisk na terenie gmin członków Związku Gmin Regionu Płockiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Bodzanów: Rekultywacja składowiska odpadów w Bodzanowie - Łysej Górze, w ramach projektu pn. Przywracanie wartości zdegradowanych terenów w Regionie Płockim poprzez rekultywację składowisk na terenie gmin członków Związku Gmin Regionu Płockiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
Numer ogłoszenia: 27184 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzanów , ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie, tel. 24 2607006 w. 30, faks 24 2607065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja składowiska odpadów w Bodzanowie - Łysej Górze, w ramach projektu pn. Przywracanie wartości zdegradowanych terenów w Regionie Płockim poprzez rekultywację składowisk na terenie gmin członków Związku Gmin Regionu Płockiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Zagęszczenie i zniwelowanie części powierzchni istniejących skarp terenu składowiska dla uzyskania niezbędnych spadków do ułożenia warstw rekultywacyjnych. b) Przemieszczenie składowanych odpadów o objętości 2280 m3 z powierzchni skarpy po stronie północnej, wschodniej i zachodniej w kierunku środka składowiska. c) Wykonanie nasypu obwałowania technologicznego (po stronie północnej i zachodniej) o szerokości korony 2,60 m i nachyleniu skarp 1:2. d) Na pozostałych powierzchniach formowanie pryzmy poprzez rozplanowanie i zagęszczenie przemieszczenie odpadów i ułożenie warstwy wyrównawczej z piasku grubości 0,30 - 1,50 m; nachylenie skarpy pryzmy 1:2,5. e) Wykonanie otwartych rowów opaskowych o długości całkowitej 311,29 m, złożonego z dwóch odcinków odprowadzających wody opadowe do zbiornika odparowującego, w tym: - odcinek 1 poprowadzony na wierzchowinie po stronie zachodniej, północnej i wschodniej terenu składowania o długości 61,66 m, spadek podłużny 0,07 - 0,165, - odcinek 2 poprowadzony w pasie podstawy po stronie północnej, wschodniej, południowo wschodniej i południowo - zachodniej terenu składowania o długości 249,63 m, spadek podłużny 0,059 - 0,32, f) Szerokość pasa rowu opaskowego 1,50 m, w tym szerokość rowu w obrzeżu z płyt chodnikowych 0,85m. Nieumocnione płytami powierzchnie pasa rowu opaskowego przebiegającego u podstaw pryzmy pokryte warstwą humusu o grubości 5 cm. g) Wybudowanie zbiornika odparowującego. h) Wykonanie 3 studni gazowych z biofiltrami. Odwierty do wykonania studni gazowych należy wykonać po ułożeniu ziemnej warstwy wyrównawczej, a przed ułożeniem uszczelnienia z mat bentonitowych. Po ułożeniu warstw rekultywacyjnych: bentonitowej wykładziny hydroizolacyjnej, warstwy drenażowej oraz humusu na rurze osłonowej studni zamontować należy biofiltr. Biofiltr wypełniony zostanie zrębami drewnianymi o granulacji 10 ÷35 i) Wykonanie uszczelnienia powierzchniowego (powłoki rekultywacyjnej) z hydroizolacyjnych mat bentonitowych o grubości 0,006 cm). Uszczelnienie powierzchni należy wykonać po wykonaniu ziemnej warstwy wyrównawczej. j) Wykonanie warstwy drenażowej z piasków gruboziarnistych o grubości 0,20 m na skarpach i wierzchowinie. k) Ułożenie warstwy humusu o grubości 0,20 m. Zamiast humusu mogą zostać użyte odpady przeznaczone do rekultywacji biologicznej : 01 04 12 - odpady powstające przy płukaniu i czyszczeniu kopalin inne niż wymienione w 01 04 07 i 01 04 11, 02 03 80 - wytłoki, osady i inne odpady z przetwórstwa odpadów roślinnych w wyłączeniem 02 03 081, 02 07 80 - wytłoki, osady moszczowe i pofermentacyjne wywary, 17 05 04 - gleba, ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03, 17 05 06 - urobek z pogłębiania inny niż wymieniony w 17 05 03, 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania), 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe, 20 02 02 - gleba i ziemia w tym kamienie, l) Wysianie mieszanki traw, roślin motylkowych i bylin oraz nasadzenie wierzby wiciowej. m) Harmonogram działań ustalony wg decyzji Starosty Płockiego: Wykonanie ziemnego obwałowania - do 30.06.2012r. Przemieszczenie składowanych odpadów o objętości 2280 m3 w kierunku środka składowiska - do 30.06.2012r. Uformowanie pryzmy z przemieszczonych odpadów i ułożenie warstwy wyrównawczej z piasku - do 30.06.2012r. Wykonanie otwartych rowów opaskowych: odcinek 1 - do 30.06.2012r. odcinek 2 - do 21.08.2012r. Wybudowanie zbiornika odparowującego - do 21.08.2012r. Wykonanie trzech studni gazowych z biofiltrami - do 30.06.2012r. Wykonanie powłoki rekultywacyjnej - do 30.06.2012r. Wykonanie odwodnienia powierzchniowego - do 21.08.2012r. Wykonanie rekultywacji biologicznej - do 21.08.2012r. 2) Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ, zwanym dalej jako Dokumentacja projektowa zawierająca załączniki nr od 1 do 14..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.10 - Podsypywanie gleby 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 45.11.23.00 - Rekultywacja gleby .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania przez Wykonawców ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VII niniejszej SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonywaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi Zamówienia, w zakresie budowy składowisk odpadów lub rekultywacji składowisk odpadów lub rekultywacji terenów zdegradowanych lub robót o podobnym charakterze do zakresu określonego w przedmiarze robót, o wartości co najmniej 1 000 000 PLN (z VAT); Ocena spełniania przez Wykonawców ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VII niniejszej SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: potencjałem technicznym, w szczególności sprzęt przeznaczony do robót ziemnych w ilości co najmniej: - 2 koparki , - spycharka gąsiennicowa, - 3 samochody samowyładowcze o ładowności co najmniej 5 t, - walec statyczny samojezdny, - równiarka samojezdna. Ocena spełniania przez Wykonawców ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VII niniejszej SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; Ocena spełniania przez Wykonawców ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VII niniejszej SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, tj.: posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 500 000 PLN. przedłoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 100% wartości brutto przedłożonej oferty - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania przez Wykonawców ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VII niniejszej SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz Ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ). Dowód wniesienia wadium. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; Kosztorys ofertowy uproszczony, sporządzony na podstawie przedmiaru robót, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ (Dokumentacja projektowa - załącznik nr 7). Oświadczenie o sporządzeniu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Zaakceptowany projekt Umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bodzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bodzanów 09-470 Bodzanów ul. Bankowa 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bodzanów 09-470 Bodzanów ul. Bankowa 7 pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu pn. Przywracanie wartości zdegradowanych terenów w Regionie Płockim poprzez rekultywację składowisk na terenie gmin członków Związku Gmin Regionu Płockiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.