Ogłoszenie z dnia 2012-01-27
Sanok: Udzielenie zamówienia uzupełniającego prowadzonego w trybie
z wolnej ręki do postępowania którego przedmiotem była dostawa wyposażenia, sprzętu multimedialnego i nagłośnieniowego itp. oraz adaptacja akustyczna sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku
Numer ogłoszenia: 27190 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku, ul. Podgórze 25, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 46 45 315, faks 013 46 45 315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa szkoła muzyczna I i II st.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie zamówienia uzupełniającego prowadzonego w trybie z wolnej ręki do postępowania którego przedmiotem była dostawa wyposażenia, sprzętu multimedialnego i nagłośnieniowego itp. oraz adaptacja akustyczna sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego wyposażenia związanego z adaptacją akustyczną sali koncertowej tj. tapeta ścienna z montażem - 37 m2 , (Winylowa okleina ścienna Valencia składająca się z winylowej warstwy wierzchniej, zadrukowanej z użyciem farb na bazie wody, na nośniku bawełnianym lub wiskozowo-poliestrowym. Kolorystyka wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Gramatura 350 g/m2. Wymiary rolki 130 cm. Temperatura użytkowania od -10°C do +60°C, wygłuszenie ścian od strony: sali perkusyjnej, rytmiki oraz garderoby - system Ekophone - 56,5 m2 , rozbudowa podestu na balkonie - 31,8 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.43.22.00 - Wykładanie i tapetowanie ścian 44.11.22.10 - Płyty podłogowe 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. BoVi Violetta Wójtowicz, ul. Dominikańska 25, 35-041 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26119,05
Oferta z najniższą ceną: 26119,05 / Oferta z najwyższą ceną: 26119,05
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Zamówienie uzupełniające udzielone zostało w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 2. Zamówienie uzupełniające udzielone zostało dotychczasowemu wykonawcy. 3. Wartość zamówienia uzupełniającego nie stanowi więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 4. Zamówienie uzupełniające polega na rozszerzeniu dostawy. 5. Zmiana wykonawcy spowodowałaby trudności w dostawie o tych samych normach jakościowych, co miałoby wpływ bardzo istotny na przedmiot zamówienia tj. salę koncertową. 6. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego. 7. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 8. Udzielenie zamówienia uzupełniającego jest podyktowane również względami gospodarczymi tj. koniecznością wykonania niezbędnych dostaw, których nie można było przewidzieć w momencie udzielania zamówienia podstawowego, jak również względami ekonomicznymi.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Zakup używanego samochodu specjalnego dla OSP Kostarowce
- Przebudowa SORSPZOZ w Sanoku i jego rozb. o wiatę dla karetek wraz z rozbiórką ist.garaży Modernizacja, przebudowa i doposażenie SORSPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Wujskie (etap II)
- Wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego SP ZOZ w Sanoku
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Dębna i Łodzina, Gm. Sanok-G
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- budowa budynku usługowego z zapleczem technicznym i częścią socjalną na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- Przeprowadzenie prac remontowych pomieszczeń przeznaczonych na wczesne wspomaganie rozwoju w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 177 w Warszawie.
- Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - roboty budowlane.
- Roboty budowlane w budynku i na terenie Zespołu Pałacowo -Parkowego w Turwi- Etap 1
więcej: Płyty podłogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.