eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzedmiotem umowy jest wykonanie nastepujących zamówień uzupełniających wynikajacych z umowy z dnia 08.09.2010r. ( znak postępowania WITD IX SAT. 203/1/10)



Ogłoszenie z dnia 2011-09-03

Rzeszów: Przedmiotem umowy jest wykonanie nastepujących zamówień uzupełniających wynikajacych z umowy z dnia 08.09.2010r. ( znak postępowania WITD IX SAT. 203/1/10)
Numer ogłoszenia: 272090 - 2011; data zamieszczenia: 03.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Rzeszowie, ul. Boya-Żeleńskiego 18, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 850 46 71, faks 17 850 46 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem umowy jest wykonanie nastepujących zamówień uzupełniających wynikajacych z umowy z dnia 08.09.2010r. ( znak postępowania WITD IX SAT. 203/1/10).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Położenie kostki brukowej betonowej gr 6 cm wraz z obrzeżami,położenie kostki brukowej betonowej gr 8 cm,wykonanie instalacji elektrycznej tj. gniazdek elektrycznych, wykonanie okładzin ścian z płytek, wykonanie parapetu z aglomarmuru oraz robót budowlanych wyszczególnionych w kosztorysach powykonawczych stanowiących załączniki do niniejszej umowy o kodach CPV wyszczególnionych poniżej oraz o następujacych kodach CPV:45410000-4,45442100-8,45443000-4,45111100-9,45111220-6,45111230-9,45262300-4,45223300-9,45112300-8,45111291-4,45332300-6 ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.22.33.00-9, 45.31.00.00-3, 45.43.10.00-7, 45.43.22.10-9, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.22.10-9, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.42.11.60-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane PROFBUD sp.zo.o., ul. K.Baczyńskiego 9, 35-210 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221106,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 287151,17

  • Oferta z najniższą ceną: 287151,17 / Oferta z najwyższą ceną: 287151,17

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem umowy wykonanie następujących zamówień uzupełniających wynikających z umowy z dnia 08.09.2010r. ( znak postępowania WITD IX SAT.203/1/10) w postaci: 1) położenia kostki brukowej betonowej gr 6 cm wraz z obrzeżami, 2) położenie kostki brukowej betonowej gr 8 cm, 3) wykonania instalacji elektrycznej tj. gniazdek elektrycznych, 4) wykonania okładzin ścian z płytek, 5) wykonanie parapetu z aglomarmuru , oraz robót budowlanych wyszczególnionych w kosztorysach powykonawczych stanowiących załączniki do niniejszej umowy. Przedmiotowe zamówienia są wykonane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych i stanowią nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, bowiem zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego,a zamówienia uzupełniające były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z przedmiotem zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.