Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-03
Mszana Dolna: Opracowanie kompletnego projektu budowlanego i projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z uzyskaniem decyzji o lokalizacji drogi publicznej oraz ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę dla budowy drogi gminnej w Kasince Małej do osiedli Kanie i Bydłonie
Numer ogłoszenia: 272098 - 2011; data zamieszczenia: 03.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, faks 018 3311242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompletnego projektu budowlanego i projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z uzyskaniem decyzji o lokalizacji drogi publicznej oraz ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę dla budowy drogi gminnej w Kasince Małej do osiedli Kanie i Bydłonie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnego projektu budowlanego i projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z uzyskaniem decyzji o lokalizacji drogi publicznej oraz ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę dla budowy drogi gminnej w Kasince Małej do osiedli Kanie i Bydłonie: 1.Projekt ma dostosowywać istniejącą drogę w Kasince Małej dojazdową do osiedli Kanie i Bydłonie zlokalizowaną na działkach o nr ewid.: 1522, 1305)2, 1305)1 do warunków technicznych drogi gminnej klasy D, określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1999 Nr 43 poz. 430) Zamawiający dopuszcza możliwość odstępstw od w/w warunków na obszarach o zwartej zabudowie. Należy zaprojektować drogę o nawierzchni asfaltowej o długości około 1,4 km wraz z odwodnieniem i wjazdami na posesje wraz z ewentualnymi przepustami. Wykonawca zaprojektuje przesunięcie istniejących słupów teletechnicznych i ewentualnie energetycznych. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi publicznej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 2.W celu skoordynowania projektu drogi z zamierzeniami zarządców sieci: gazowej, wodociągowej, melioracyjnej, energetycznej, telekomunikacyjnej, Wykonawca uzyska niezbędne uzgodnienia i opinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie map do celów projektowych, b) uzyskanie dokumentacji terenowoprawnej, c) uzyskanie wypisów z rejestru gruntów, d) uzyskanie ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z Ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. 2003 nr 80 poz. 721), w tym uzyskanie projektu podziału nieruchomości (map zatwierdzających projekty podziału) spełniającego wymogi załącznika do wniosku o wydanie decyzji ZRIP (art. 5 ust. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych), e) dokonanie czynności geodezyjnych w terenie w zakresie jw. oraz dopełnienie niezbędnych czynności formalnoprawnych dla wszystkich działek przewidzianych pod pasy drogowe w celu dokonania wpisów do ksiąg wieczystych i katastru nieruchomości, f) uzyskanie niezbędnych decyzji środowiskowych wraz z raportem o oddziaływaniu na środowisko, g) wykonanie projektów budowlanych, h) wykonanie projektów wykonawczych wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi, spełniających wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych i odpowiednich rozporządzeń do ww. Ustawy. i) uzyskanie niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii, j) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, k) wykonanie wszystkich innych opracowań niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zlecenia wynikających z przepisów prawa obowiązujących na każdym etapie trwania zleconych prac. Pozostałe warunki zlecenia : 1. Wykonawca sporządzi dokumentację stanowiącą przedmiot umowy i przekaże Zamawiającemu w 5 egzemplarzach. Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach. Dokumentacja projektowa, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót oraz inne opracowania stanowiące przedmiot zamówienia będą przekazane Zamawiającemu także w formie cyfrowej. 2. W przypadku konieczności uaktualnienia kosztorysów inwestorskich Wykonawca nieodpłatnie, w terminie 7 dni, dostosuje je do aktualnej bazy cenowej na każde polecenie Zamawiającego. Wykonawca dokona dwóch ewentualnych aktualizacji kosztorysów, kolejne aktualizacje będą przedmiotem odrębnego zlecenia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w celu bezproblemowej realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do udziału w ewentualnych naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz przynajmniej do przedstawiania Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego. 4. W dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót niedopuszczalne jest używanie znaków towarowych i nazw producentów, ze szczególnym uwzględnieniem art.29 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie praw autorskich w zakresie dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji na podstawie przedmiotowej dokumentacji projektowej 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 7. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne częściowo, w dwóch równych transzach w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego faktury wraz z protokołem odbioru. a) 1 transza: 50 % wartości umownej po wykonaniu i przekazaniu zamawiającemu kompletnej dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia wraz z potwierdzeniem Wydziału Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Limanowej o przyjęciu wniosku o pozwolenie na budowę, b) 2 transza: 50 % wartości umownej po uzyskaniu i przedłożeniu zamawiającemu prawomocnych pozwoleń wraz z niezbędnymi opracowaniami wynikającymi z przepisów prawa 8. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję w terenie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia, potwierdzone: wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj.: co najmniej 2 opracowań projektowych na budowę dróg o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł. brutto każdy(w ramach oddzielnej umowy). Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający żąda: a)Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg zał. Nr 4, b)Dokumentów, potwierdzających, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. : co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający żąda: a)Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami wg zał. Nr 5. b)Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg zał. Nr 5A. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w)w warunki Wykonawca spełnił
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Formularz oferty wg zał. Nr 1. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. Nr 2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w części III.42)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art.144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następującym zakresie: 1.Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy (aneks terminowy), w przypadkach nie wynikających z winy Wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy t.j. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy. 2.Przedłużenie terminu realizacji zamówienia w przypadku: przekroczenia przez właściwy organ ustawowego terminu wydania opinii, uzgodnienia bądź decyzji, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przedłużony odpowiednio o okres zwłoki. 3.Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych ustawowo stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy 4.Zmiana projektanta wskazanego w ofercie na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku: a)śmierci, choroby lub innych niezależnych zdarzeń losowych wskazanych osób b)nie wywiązywania się w/w osób z obowiązków wynikających z umowy c)jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np.: rezygnacji) W przypadku zmiany nowa osoba musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 44.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 34-730 Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MSZANA DOLNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla: Zadanie I - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Raba Niżna" Zadanie II - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Kasina Wielka"
- Modernizacja budynku Urzędu Miasta Mszana Dolna - etap 2 wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej i wentylacji mechanicznej
- Remont drogi gminnej nr 604322K Mszana Górna - Zagrody - Łetowe - Podgronie w miejscowości Łętowe
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w Mszanie Dolnej w ramach zadania: Modernizacja sieci wodociągowej w Mszanie Dolnej
więcej: przetargi MSZANA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.