eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Dostawa materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Busko-Zdrój: Dostawa materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 273498 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Zamówienie podzielone jest na 5 załączników. Wielkość zamówienia powyżej 14 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków wymaganych jeśli Wykonawca załączy do oferty przetargowej Referencje z podaniem wartości wykonanych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia nie mniejszej niż: Pakiet 1 - 200 000,00 pln brutto; Pakiet 2 - 40 000,00 pln brutto; Pakiet 3 - 15 000,00 pln brutto; Pakiet 4 - 700,00 pln brutto; Pakiet 1 - 50 000,00 pln brutto; oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z zapisem, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tych warunków jeśli załączy do oferty przetargowej co najmniej 3 tego typu referencje. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji referencji przestawionych przez Wykonawcę w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia ich rzetelności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania referencji o wartości mniejszej niż: Pakiet 1 - 200 000,00 pln brutto, Pakiet 2 - 40 000,00 pln brutto, Pakiet 3 - 15 000,00 pln brutto, Pakiet -700,00 pln brutto, Pakiet 5- 50 000,00 pln brutto jeżeli zostaną one wystawione przez tego samego Odbiorcę dla Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat i będą dotyczyły przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania referencji od kilku różnych Odbiorców o wartości mniejszej niż wymagane przez Zamawiającego, takie referencje będą traktowane jako brak ich złożenia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; II). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: d)Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , ważną w dniu złożenia oferty. III). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: e)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) i b) - składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: I.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, II.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu, III.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty o których mowa w pkt I i III powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt II powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowania o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. IV). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać w szczególności: f)Zaświadczeń podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: A) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z ustawa z dnia 20.04.2004 r. O wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). B) Do oferty Wykonawca załączy dokumenty na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. i klasą oferowanego wyrobu: kserokopie wpisu do rejestru wyrobu medycznego, (o ile dotyczy) deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat CE. Wymagane jest aby wymienione dokumenty były czytelnie oznakowane numerem pozycji danego wyrobu (tj. np. zadanie nr 1 poz. 1, 2, 3 ... oraz musza być potwierdzone za zgodność z oryginałemprzez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ocena techniczna - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój Sekretariat po. nr 34.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szwy wchłanialne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne śrdniego i długiego okresu podtrzymania tkanek. Załącznik obejmuje 49 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szwy niewchłanialne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne. Załącznik obejmuje 41 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szwy monofilamentowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy monofilamentowe wchłanialne średniego okresu podtrzymania tkanek. Załacznik obejmuje 8 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalistyczne szwy skórne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne szwy skórne. Załacznikobejmuje 3 pozycje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Siatki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki. Załacznik obejmuje 6 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.