eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOrganizacja zadań szkoleniowych w ramach projektuNowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Szczecin: Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 274754 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja zadań szkoleniowych w ramach projektu: Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu: Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkolenia mają na celu uzyskanie kwalifikacji zawodowych przez bezrobotnych Uczestników Projektu Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie będących klientami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie. Zamawiający wymaga, aby zajęcia były realizowane w centrum Szczecina, czas trwania szkoleń nie może przekroczyć 4 dni w tygodniu w przedziale dni: poniedziałek - piątek i przedziale godz.: od 8:00 do 15.00 w zakresie części I, od 8:30 do 14:30 w zakresie części II, III, IV, V, VI Baza lokalowa, w której odbywać będą się zajęcia teoretyczne musi zawierać stanowisko do nauki dla każdej z osób stanowisko musi być wyposażone w stół szkolny lub ławkę szkolną, krzesło oraz zaplecze sanitarne. Podczas zajęć praktycznych wykonawca umożliwi wykorzystanie wiedzy zdobytej podczas zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne powinny być oparte na ćwiczeniach i pokazach uzupełnianych wskazówkami teoretycznymi. Wykonawca nie może wprowadzić do programu szkolenia innych modułów niż wskazane w SIWZ. Oferty zawierające zmodyfikowany program szkolenia zostaną odrzucone jako nie odpowiadające treści SIWZ. Wykonawca musi zapewnić kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Wymagane jest, aby zajęcia prowadziły osoby mające doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z modułami programu szkolenia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć metodą kształcenia na odległość. Każdy z uczestników ma otrzymać w dniu rozpoczęcia szkolenia na własność materiały dydaktyczne takie jak: notatnik, długopis, opracowania zawierające opis zagadnień ujętych w programie szkolenia. z logo EFS przygotowane przez Wykonawcę Jeden komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. Wykonawca dokona wizualizacji lokalu, dokumentacji związanej z realizacją szkolenia, materiałów dydaktycznych oraz certyfikatów i dyplomów potwierdzających zakończenie szkolenia zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, opublikowanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki. Wykonawca zapewni na czas trwania szkolenia dla uczestników i ich dzieci: swobodny dostęp do poczęstunku w postaci napojów gorących kawa, herbata oraz pieczywa cukierniczego, soków, butelkowanej wody niegazowanej i gazowanej, cukru, śmietanki do kawy, cytryny. raz dziennie ciepły posiłek w formie dwudaniowego obiadu, posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. W przypadku dzieci posiłek powinien być dostosowany do ich wieku. bilety codzienne umożliwiające na czas trwania szkolenia z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia przejazd w obie strony, odzież ochronną dla części I, II i V zamówienia. Wykonawca zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Dla uczestników szkolenia i ich dzieci wykonawca musi przewidzieć ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w szkoleniu oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem za cały okres szkolenia. Kwota ta musi zostać ujęta w koszcie szkolenia. Na zakończenie szkolenia Wykonawca przeprowadzi ankietę mającą na celu sprawdzenie poziomu zadowolenia z odbytego szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację niezbędną do prawidłowego rozliczenia usługi realizowanej w ramach projektu pn. Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w tym prowadzenie: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, rejestru wydanych zaświadczeń, protokołu z egzaminu, list obecności i potwierdzeń odbioru cateringu, list dzieci uczestników pozostających pod opieką Wykonawcy, które otrzymały posiłek, list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, list ubezpieczonych osób, list potwierdzających odbiór zaświadczeń dokumentacji fotograficznej zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca przedłoży min. po 10 zdjęć z każdej. Zamawiający wymaga, aby dokumenty były podpisywane przez uczestników obecnych na zajęciach i którzy otrzymali catering. Potwierdzenie otrzymania posiłku przez dzieci podpisuje opiekun. Wykonawca podczas szkoleń w zakresie części II, III, IV i V zapewni opiekę nad małoletnimi dziećmi uczestników szkolenia w miejscu umożliwiającym sprawowanie właściwej opieki lub w placówce dziennego pobytu; dla części II i IV przez jedną osobę, dla części III i V przez co najmniej dwie osoby, które posiadają przeszkolenie w zakresie opieki nad dziećmi należy zabezpieczyć dostęp do gier planszowych, kredek, książeczek itp. W przypadku zapewnienia opieki w innym miejscu niż miejsce szkolenia uczestników, Wykonawca zapewni bezpieczny transport dzieci od miejsca szkolenia uczestników do miejsca zapewnienia opieki i z powrotem. Koszt opieki, zajęć rekreacyjnych, transportu, ubezpieczenia od następstw NW i cateringu dla dzieci należy uwzględnić w całkowitym koszcie realizacji usługi. Ilości dzieci: w części II zamówienia maksymalnie 8 dzieci w wieku 4-12 lat. w części III zamówienia maksymalnie 8 dzieci w wieku 3-12 lat. w części IV zamówienia maksymalnie 3 dzieci w wieku 2-5 lat. w części V zamówienia maksymalnie 11 dzieci w wieku 2,5-9 lat. I część zamówienia obejmuje szkolenie zawodowe Elektryk z uprawnieniami SEP do 1 KV dla minimalnie 5 - maksymalnie 7 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: BHP. Instalacje elektryczne. Dozór i prace kontrolno pomiarowe instalacji i urządzeń elektrycznych do 1 KV. Zajęcia praktyczne mające na celu zdobycie wiedzy dotyczącej rysowania sieci elektrycznych, wykonywania instalacji, montażu urządzeń elektrycznych, konserwacji sieci i urządzeń elektrycznych do 1 kV. Egzamin kwalifikacyjny SEP. Szkolenie powinno zakończyć się: egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania, egzaminem SEP wraz z uzyskaniem uprawnień do obsługi, montażu, konserwacji i obsługi urządzeń elektroenergetycznych do 1kV uprawnienia te mają być ważne przez okres 5 lat. wydaniem uprawnień i zaświadczenia o ukończeniu szkolenia opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 120 godzin dydaktycznych za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut przypadających na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 40 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 80 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. II część zamówienia obejmuje szkolenie zawodowe Kucharz z egzaminem czeladniczym dla minimalnie 5 - maksymalnie 7 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: Towaroznawstwo Podstawy żywienia Wyposażenie techniczne Higiena zawodowa Organizacja produkcji BHP Korespondencja zawodowa z elementami prawa pracy Podstawowe wiadomości z organizacji przedsiębiorstw Technologia Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym i czeladniczym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 140 godzin dydaktycznych za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut przypadających na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 65 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 75 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. III część zamówienia obejmuje szkolenie zawodowe Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem dla minimalnie 7- maksymalnie 9 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: Zasady profesjonalnej obsługi klienta, Obsługa kas fiskalnych, Zasady fakturowania, Rozpoznawanie autentyczności środków płatniczych. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 120 godzin dydaktycznych za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut przypadających na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 30 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 90 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika w tym: na część obsługa kas fiskalnych 40 godzin dydaktycznych, na część fakturowanie 50 godzin dydaktycznych. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. IV część zamówienia obejmuje szkolenie zawodowe Księgowość, kadry, płace dla minimalnie 3- maksymalnie 4 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: Część A z zakresu KADRY i PŁACE: Prawo pracy i bhp, wynagrodzenia - obliczanie, podatek dochodowy od osób fizycznych, ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, świadczenia z ubezpieczeń społecznych, rekrutacja personelu, komputerowy program -Płatnik-, komputerowy program -Symfonia- moduł -Kadry-płace- część B z zakresu KSIĘGOWOŚĆ: Rachunkowość jako system ewidencji gospodarczej Podmioty zobligowane do stosowania przepisów ustawy o rachunkowości Zasady rachunkowości Charakterystyka aktywów Charakterystyka pasywów Konta podział i funkcjonowanie Typy operacji gospodarczych Dokumentacja operacji gospodarczych Środki trwałe, klasyfikacja, ewidencja, umorzenie, amortyzacja Układ rodzajowy kosztów Podatek VAT istota, regulacje prawne Ogólne zasady VAT zawarte w przepisach prawnych Zasady wystawiania dokumentów VAT Rejestry oraz deklaracje VAT Rozrachunki podmiotów krajowych Podatek dochodowy od osób prawnych, zakres podmiotowy, przychody opodatkowane oraz zwolnione, koszty uzyskania przychodów, podstawa opodatkowania Podatek dochodowy od osób fizycznych, zakres podmiotowy, przychody opodatkowane oraz zwolnione, koszty uzyskania przychodów, podstawa opodatkowania Rozliczenia z pracownikami oraz budżetem Sporządzanie rozliczeń podatkowych Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 144 godziny dydaktyczne za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut przypadające na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 64 godziny dydaktyczne przypadające na uczestnika na część A - Kadry i płace oraz 80 godzin dydaktycznych na część B - Księgowość. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. V część zamówienia obejmuje szkolenia zawodowe Bukieciarz - florysta - część A dla 2 osób oraz Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i obsługą klienta - część B dla minimalnie 6 - maksymalnie 8 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej W zakresie części A program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: zapoznanie z podziałem roślin ozdobnych, metody ożywiania i przedłużania trwałości, metody suszenia i preparowania roślin, zasady komponowania motywów i kolorów, układanie bukietów: z kwiatów pojedynczych i z wielu kwiatów, wiązanki okolicznościowe, wiązanki ślubne, wiązanki żałobne (wiązanki na florecie, nauka wypisywania szarf), kompozycje z kwiatów ciętych oraz sztucznych i suszonych, aranżacja wnętrz, dekoracja stołów, pakowanie prezentów, obsługa klienta z elementami obsługi kasy fiskalnej. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: 120 godzin dydaktycznych za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut w tym: część teoretyczna 40 godzin dydaktycznych część praktyczna 80 godzin dydaktycznych,. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. W zakresie części B program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: Budowa skóry, podstawowe informacje na temat cer, ramowa pielęgnacja cery tłustej i starczej. Choroby skóry. Wywiad z pacjentem - tworzenie własnej ankiety. Przygotowanie stanowiska pracy i pacjenta do wykonania zabiegu kosmetycznego. Zabieg kosmetyczny (demakijaż, tonizacja, peeling, maska, krem na koniec zabiegu, zalecenia dla pacjenta). Zabiegi regeneracji kosmetycznej, nawilżające, odżywcze, hydromasaż. Masaż twarzy, szyi i dekoltu. Peelingi - rodzaje peelingów. Peeling kawitacyjny - nauka robienia zabiegu. Wskazania i przeciwwskazania do wykonywania peelingu kawitacyjnego. Maski - rodzaje masek. Zastosowanie masek kosmetycznych. Ultradźwięki - wtłaczanie substancji aktywnych. Stymulacja mięśni za pomocą głowicy ciepło - zimno. Pielęgnacja dłoni i stóp. Manicure i pedicure biologiczny. Manicure francuski. Zabiegi pielęgnacyjne na dłonie. Masaż kończyny górnej (ręka, przedramię i ramię). Pielęgnacja kończyny dolnej. Masaż kończyny dolnej (stopa, łydka i udo). Depilacja. Typy kolorystyczne. Analiza kolorystyczna za pomocą chust garderobianych. Korekta twarzy. Kamuflaż w makijażu. Makijaż dzienny. Makijaż biznesowy. Makijaż wieczorowy. Obsługa klienta w salonie kosmetycznym z elementami obsługi kasy fiskalnej. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 140 godzin dydaktycznych (za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut) przypadających na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 40 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 100 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. VI część zamówienia obejmuje szkolenia zawodowe Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - część A dla 3 osób oraz Opiekunka dziecięca- część B dla 1 osoby bezrobotnej, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku. W zakresie części A program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: Wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego, Wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznym, Wspieranie biologicznych funkcji życiowych podopiecznego, Organizowanie czasu podopiecznemu i dotrzymywanie towarzystwa, Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia i zapobieganie urazowości. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 120 godzin dydaktycznych (za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut) przypadających na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 40 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 80 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. W zakresie części B program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: anatomia i fizjologia dziecka, opieka nad dzieckiem trudnym, nadpobudliwym, niepełnosprawnym, profilaktyka zdrowotna i prawidłowa dieta, psychologia rozwojowa wieku dziecięcego, psychologia wychowawcza, rola i zadania opiekunki dziecięcej - sylwetka opiekunki, twórcze wychowanie dziecka - gry i zabawy ruchowe, literatura dziecięca, współpraca z rodzicami, zasady pierwszej pomocy przedmedycznej, najnowsze koncepcje pedagogiczne i psychologiczne wychowania małego dziecka, warsztaty psychologiczne, warsztaty aktywizacyjne, zajęcia praktyczne. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 140 godzin dydaktycznych za godzinę dydaktyczną Zamawiający uznaje 45 minut przypadających na uczestnika. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 70 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Zajęcia praktyczne muszą obejmować 70 godzin dydaktycznych przypadających na uczestnika. Wykonawca w harmonogramie szkolenia musi uwzględnić w każdym dniu szkoleniowym, w przedziale godzinowym określonym w pkt 4 minimum dwie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jednak nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum dwie usługi główne. Za jedną usługę główną dla każdej części zamówienia Zamawiający uzna organizację i przeprowadzenie szkolenia którego zakres tematyczny odpowiada zakresowi określonemu w Rozdziale XIV Opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez wykazanie, że Wykonawcy dysponują lub będą dysponować dla każdej części zamówienia minimum dwiema osobami, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły minimum 3 szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada zakresowi określonemu w Rozdziale XIV Opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument program szkolenia na załączniku nr 7 do siwz (w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca przedkłada program szkolenia dla szkoleń na które składa ofertę)w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę; 2) wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy; 3) ulegną zmianie stawki podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT; 4) w przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu, maksymalna wysokość zobowiązań Zamawiającego wobec wykonawcy ulegnie zmianie o koszty zmienne przypadające na jednego uczestnika, 5) zajdzie konieczność zmian w wykazie osób przewidzianych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spełniania przez te osoby warunków określonych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 70-852 Szczecin, ul. Sikorskiego 3, pok 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 10:00, miejsce: 70-852 Szczecin, ul. Sikorskiego 3, pok.301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.