To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-28
Warszawa: Zamówienie z wolnej ręki na dostawy margaryny i oleju do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim 220/12P/12
Numer ogłoszenia: 275082 - 2012; data zamieszczenia: 28.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274940 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy Warszawa Służewiec, ul. Kłobucka 5, 02-699 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8473341, faks 022 8437366.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie z wolnej ręki na dostawy margaryny i oleju do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim 220/12P/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy margaryny i oleju do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim: 1. Margaryna do smarowania pieczywa, Kod CPV 15431100-9, Polska Norma PN-A-86901, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: kostka 0,25 kg; Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 60 dni; Orientacyjne ilości zamówienia: 3900 kg. 2. Olej roślinny jadalny, Kod CPV 15411100-3, Polska Norma PN-A-86908:2000; Wymagana gramatura jednego opakowania netto w litrach: do 3 litrów; Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 60 dni; Orientacyjne ilości zamówienia: 145 litrów. Opakowanie, w którym będzie dostarczany przedmiot zamówienia, musi posiadać wymagany minimalny termin przydatności do spożycia, umieszczony w sposób czytelny.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OL-TRADE MICHAŁ OLEK, Brzezinka 187, 32-064 Rudawa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18472,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17990,70
Oferta z najniższą ceną: 17990,70 / Oferta z najwyższą ceną: 17990,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający dnia 23 marca 2012 r. zawarł umowę z firmą RABAT SERVICE S.A., której przedmiotem są dostawy margaryny i oleju do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim. Dnia 18 lipca 2012 r. zamawiający przesłał zamówienie na dostawę margaryny w dniu 23 lipca 2012 r. W odpowiedzi wykonawca poinformował, że nie jest w stanie wywiązać się z wyżej wymienionej umowy. Zamawiający dnia 20 lipca 2012 r. ponownie przesłał zamówienie na dostawę margaryny w dniu 23 lipca 2012 r. oraz poinformował wykonawcę o ewentualnych sankcjach wynikających z zawartej umowy. Wykonawca w odpowiedzi z dnia 25 lipca 2012 r. poinformował zamawiającego, że do dnia 2 sierpnia 2012 r. nie jest w stanie ustosunkować się do wyżej wymienionych pism. Konieczność zapewnienia ciągłości wyżywienia blisko 1200 osobom osadzonym jest wystarczającą przesłanką zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Przesłanka uzasadniająca zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki określona w treści wyżej wymienionego przepisu wymaga do swej aktualizacji łącznego zaistnienia następujących okoliczności: - sytuacja jest wyjątkowa, - sytuacja nie wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, - nie było możliwości przewidzenia zaistniałej sytuacji, - wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, - brak jest możliwości zachowania terminów dla innych trybów udzielenia zamówienia. W literaturze przedmiotu podkreśla się, że w procesie analizy przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na gruncie przepisu art. 67 ust. 1 pkt 3 p.z.p. należy mieć w szczególności na uwadze cel udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Jest nim potrzeba natychmiastowego zrealizowania zamówienia podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych konsekwencji zaniechania podjęcia niezwłocznych działań mających na celu uniknięcie tych skutków. Stąd bardzo często podkreśla się, iż komentowana przesłanka stanowi uzasadnienie do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdy zachodzi konieczność udzielenia przedmiotowego zamówienia z dnia na dzień. Podkreśla się ponadto, iż natychmiastowość wykonania zamówienia musi wynikać z konieczności ochrony interesu, którego naruszenie zagrożone jest wystąpieniem nieprzewidywalnych okoliczności, a który może doznać uszczerbku w przypadku zbyt długiego oczekiwania na udzielenie zamówienia publicznego. Do takich interesów zalicza się w szczególności ochronę zdrowia i życia, bezpieczeństwo. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
- dostawa: aparatura medyczna, meble medyczne, sprzęt medyczny jednorazowego użytku i wielorazowy, materiały szewne, materiały stomatologiczne, narzędzia, osprzęt do aparatów okulistycznych, sprzęt angiograficzny, sprzęt medyczny ogólnego zastosowania, spr
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.