eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłonnaInstalacja kotłów gazowych CO wraz z doprowadzeniem przyłączy w zespole budynków IFiŻZ PAN w Jabłonnie (DZ-2403/2/12).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-28

Jabłonna: Instalacja kotłów gazowych CO wraz z doprowadzeniem przyłączy w zespole budynków IFiŻZ PAN w Jabłonnie (DZ-2403/2/12).
Numer ogłoszenia: 275086 - 2012; data zamieszczenia: 28.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN , ul. Instytucka 3, 05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie, tel. 22 76 53 300, faks 22 76 53 302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifzz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka naukowa PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja kotłów gazowych CO wraz z doprowadzeniem przyłączy w zespole budynków IFiŻZ PAN w Jabłonnie (DZ-2403/2/12)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz dostosowanie pomieszczeń do pracy jednofunkcyjnych kotłów kondensacyjnych CO w dziewięciu budynkach Instytutu Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN w Jabłonnie wraz z przedłużeniem do czterech budynków sieci gazowej. Prace te są prowadzone w ramach projektu Termomodernizacja zespołu budynków Instytutu Fizjologii i Żywienia Zwierząt PAN w Jabłonnie finansowanego w formie dotacji ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgromadzonych na Rachunku klimatycznym, na podstawie umowy nr 54/2012/Wn07/OA-TR-ZI/D w ramach Systemu Zielonych Inwestycji. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje n/w zakres robót: 3.1 - dostawa, montaż, instalacja i podłączenie do zmodernizowanej sieci CO jednofunkcyjnych kotłów kondensacyjnych wraz z przewodami powietrzno-spalinowymi i systemem automatyki pogodowej oraz umożliwiającej okresowe obniżenie parametrów grzania w ciągu doby i tygodnia, w ośmiu budynkach Instytutu (Budynki nr 2-9), 3. 2 - wymiana dwóch starych stojących rzemieślniczych kotłów gazowych na jednofunkcyjne kotły kondensacyjne wraz z przewodami powietrzno-spalinowymi i systemem automatyki pogodowej oraz umożliwiającej okresowe obniżenie parametrów grzania w ciągu doby i tygodnia w budynku Administracyjno-Laboratoryjnym (Budynek nr 1), 3.4 - instalacja czterech zasobników c.w.u. wraz z ich podłączeniem do kotłów i sieci wodnej 3.5 - roboty wykończeniowe towarzyszące w pomieszczeniach kotłowni, 3.6 - geodezyjne wytyczenie przebiegu rozbudowy sieci gazowej (wg projektu) do czterech budynków (Budynki nr 4, 7, 8 i 9), wykonanie przyłączy i zasilenie instalowanych kotłów, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, 3.7 - prace regulacyjne, sprawdzenie funkcjonowania instalacji CO na gorąco oraz niezbędne prace wykończeniowe, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 1 oraz dokumentację projektową i kosztorysy ślepe z przedmiarem robót. 4) Wykonawcy zaleca się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka oraz czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na placu budowy (nie później niż na 5 dni przed upływem terminu składania ofert) nie będzie organizowana przez Zamawiającego, lecz musi być uzgodniona i przeprowadzona w towarzystwie osoby wytypowanej do kontaktu z Wykonawcą. Osobą do kontaktu jest: dr hab. Janusz Pająk, prof. nadzw. (tel. 502-183-820 lub 22-67-52-305). 5) Roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami Ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, oraz obowiązującymi normami. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie, próby wszystkich materiałów muszą być uzgodnione i przedstawione do akceptacji Zamawiającego. 6) Roboty muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. 7) Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Instytutu, zaleca się aby realizacja robót była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jego pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego dojścia do budynku i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywali pracownicy Instytutu. Udostępnianie poszczególnych pomieszczeń do instalacji kotłów, będzie uzgadniane na bieżąco z Zamawiającym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W zależności od potrzeb nie dających się przewidzieć w chwili rozpoczęcia robót.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zaproszony do postępowania będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski o/w Legionowie nr 29 1050 1012 1000 0005 0241 2067. 5. Kopię wpłaty lub kopię poręczeń i gwarancji należy dołączyć do oferty przed jej złożeniem. 6. Nie wniesienie wadium albo wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Termin i miejsce wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 13 sierpnia 2012 roku do godz. 10 00 b) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski o/w Legionowie nr 29 1050 1012 1000 0005 0241 2067 c) Kopię wpłaty lub kopię poręczeń i gwarancji (potwierdzone za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty przed jej złożeniem. d) Nie wniesienie wadium albo wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. e) Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - dokładne określenie tematu postępowania, - kwotę zobowiązania, - termin ważności, - klauzule dodatkowe, np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. f) Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów. 8. Zwrot wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawców łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osoby, które będą wykonywać zamówienie kierownik budowy (1 osoba) może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej; - dokumenty uprawnień (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) potwierdzające, że osoby wykonujące zamówienie w zakresie robót budowlanych kierownik budowy (1 osoba) może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej tj. OC deliktowe w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w przedmiocie robót budowlanych na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia oraz wykonają cały zakres przedmiotu zamówienia własnymi materiałami i środkami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawców łącznie. - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Termin wykonania instalacji budynki nr 2-9 - 30
  • 3 - Termin wykonania instalacji budynek nr 1 - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifzz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN ul. Instytucka 3 05-110 Jablonna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN ul. Instytucka 3 05-110 Jablonna, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Termomodernizacja zespołu budynków Instytutu Fizjologii i Żywienia Zwierząt PAN w Jabłonnie finansowany w formie dotacji ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgromadzonych na Rachunku klimatycznym, na podstawie umowy nr 54/2012/Wn07/OA-TR-ZI/D w ramach Systemu Zielonych Inwestycji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.