Ogłoszenie z dnia 2006-01-16
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - usługi Katowice: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Katowice, do kontaktów: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Młyńska, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593712, fax 032 2537984, e-mail: bzp@um.katowice.pl, www.um.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Katowice-, Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Rynek 13, 40-003 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593 293, fax 032 2593 294. 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ul. Majakowskiego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 10.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ul. Orzechowej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 10.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ul. Łopianowej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 10.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ul. Stablika na wysokości nr 33. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 10.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ul. Mroźnej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 10.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ul. Wojtalewicza. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 10.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ul. Zimowej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 20.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia dojścia do Przedszkola przy ul. Brynicy. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 10.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ul. Pukowca. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 14.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia na terenie osiedla Witosa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 20.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ul. Grunwaldzkiej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Projekt oświetlenia ul. Grunwaldzkiej. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ul. Bednorza na wys. nr 24, 28,20,32,34,36. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 10.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ul. Dulęby w Katowicach. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 20.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia na terenie osiedla 1000 lecia. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 30.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ul. Magazynowej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 20.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia kwartału ulic pomiedzy ul. Jagielońską, Wojewódzką, Wita Stwosza. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 22.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oświetlenia ciagu pieszego wzdłuż budynku przy ul. Mikołowskiej na wysokości budynku nr 112-118. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 10.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt bud- wykon na wymianę kan. na os 1000 lecia w Katowicach w rejonie Przedszkola nr 34. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 24.400 ( brutto) a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt bud- wykon, odwodnienia amfiteatru w rejonie restauracji PARLO. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartośc środków zaplanowanych na wykonanie tego zadania wynosi 20.000 a dla wszystkich zadań z kategorii 12 wynosi ok 8,4 mln PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Wstępne ogłoszenie informacyjne - Wydział Gospodarki Komunalnej.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 10.01.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Instalowania paneli fotowoltaicznych na budynku Dyrekcji wraz z remontem dachu, budowa carportów (wiat samochodowych) i wiat rowerowych przy budynku Dyrekcji oraz przy budynku Bloku operacyjnego
- BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 927 Z ULICAMI GÓRNĄ I WOJSKA POLSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI MIKOŁÓW.
- Dostawa sprzętu audio
- Wykonanie usługi w postaci opracowania: Określenie emisji metanu do powietrza wentylacyjnego oraz atmosfery poprzez modelowanie i analizę sieci wentylacyjnej w Kopalni Pniówek ....
- SZBI- Dokumentacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- Rozwój sieci drogowej na terenie Gminy Gostycyn
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w Gminie Iłża
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1307R Łęki Górne - Zwiernik - gr. powiatu - Zalasowa w km 0+000 - 4+034 w miejscowościach Łęki Górne i (...)
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bierzwnik"
- TP19_Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej Remont elewacji i dachu budynku Kamienicy przy ulicy Rozbrat 16 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.