eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Stary Rynek 6.



Ogłoszenie z dnia 2013-01-20

Środa Wielkopolska: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Stary Rynek 6.
Numer ogłoszenia: 27644 - 2013; data zamieszczenia: 20.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp., Stary Rynek 6, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 61 28 705 12, faks 61 28 705 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Stary Rynek 6..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Stary Rynek 6. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych objętych sprzątaniem: 1.644,59 m2 1. Zakres prac porządkowych w budynku Sądu Rejonowego w Środzie Wielkopolskiej przy ulicy Sary Rynek nr 6: 1) sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni paneli, terakoty, płytek; 2) odkurzanie powierzchni podłóg, bieżące usuwanie plam z powierzchni podłóg; 3) zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, salach rozpraw, pomieszczeniach biurowych; 4) usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad; 5) mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury; 6) systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach; 7) mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki; 8) uzupełnianie pojemników z mydłem w płynie i ręcznikami papierowymi, papierem toaletowym; 9) okresowe mycie stolarki okiennej; 10) mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych; 11) okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na korytarzach i klatkach schodowych; 12) okresowe sprzątanie pomieszczeń w piwnicach dokonywane w ustaleniu z Zamawiającym; 13) codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: a) wyposażenia pracowników w jednolity ubiór roboczy, który należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; b) zatrudnienie takiej liczby pracowników, która gwarantuje nieprzerwaną realizację usługi; c) wyznaczenia osoby nadzorującej wykonanie usługi, która będzie na bieżąco utrzymywać kontakt z Zamawiającym; d) Wykonawca dokonuje czynności sprzątania własnym sprzętem. 3. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4. Wszystkie czynności porządkowe w budynkach należy wykonywać codziennie w dni robocze od godz. 1600 do efektywnego ich zakończenia, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do codziennej oceny i kontroli usługi będącej przedmiotem zamówienia. Ocena i kontrola będzie miała wpływ na treść protokołu odbioru usługi wystawianego comiesięcznie w celu naliczania należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 6. Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego wykonywane będzie środkami chemicznymi Wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzują się środki typu domestos, ajax, cif, cilit, pronto. Detergenty i środki dezynfekujące musza odpowiadać następującym wymaganiom: - atesty PZH; - niskie stężenie robocze; - brak toksyczności; - szybkie działanie; - łatwość wypukiwania się; - brak ujemnego wpływu na powierzchnie myte. 6. Zakres usług obejmuje uzupełnianie: a) środków zapachowych do toalet (odświeżaczy w sprayu, kostek zapachowych); b) papieru toaletowego - dwuwarstwowego białego, wielkością dostosowanego do pojemników; c) ręczników papierowych - składanych; d) mydła w płynie. Szczegółowy wykaz pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Stary Rynek 6 oraz ich powierzchnie zawiera załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji. Częstotliwość prac objętych zamówieniem określa załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A. ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań, ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35917,80

  • Oferta z najniższą ceną: 35917,80 / Oferta z najwyższą ceną: 120186,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z treścią art. 10 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę w przypadkach przewidzianych w ustawie. Zgodnie z treścią art. 70 powołanej wyżej ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę jeżeli spełnione są łącznie przesłanki uzależniające uzasadnione zastosowanie ww. trybu, dotyczące wartości i przedmiotu zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu spełnione są łącznie obie te przesłanki albowiem: wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w rozporządzeniu wydanym na podstawie delegacji zawartej w art. 11 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. kwoty 130000 Euro, a przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, która jest usługą powszechnie dostępną w tym sensie, że istnieje na rynku wiele firm świadczących usługi tego typu oraz ma ustalony standard jakościowy, co oznacza, że usługa ta ma typowy i powtarzalny charakter. W związku z powyższym, zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych przeprowadzenie postępowania w trybie zapytania o cenę jest uzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.