eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytocznaPrzebudowa drogi gminnej ulicy Zamkowej w miejscowości Przytoczna, obręb Przytoczna, na odcinku o łącznej długości ok. 385 m, wraz z budową kanalizacji deszczowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Przytoczna: Przebudowa drogi gminnej ulicy Zamkowej w miejscowości Przytoczna, obręb Przytoczna, na odcinku o łącznej długości ok. 385 m, wraz z budową kanalizacji deszczowej.
Numer ogłoszenia: 278066 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna , ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, tel. 0-95 7494310, faks 095 748 91 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej ulicy Zamkowej w miejscowości Przytoczna, obręb Przytoczna, na odcinku o łącznej długości ok. 385 m, wraz z budową kanalizacji deszczowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej ulicy Zamkowej w miejscowości Przytoczna, o numerze ewidencyjnym 004322F, obręb Przytoczna, na odcinku o łącznej długości ok. 385 m, wraz z budową kanalizacji deszczowej. Zakres inwestycji obejmuje: 1.Przebudowa drogi gminnej - ulicy Zamkowej w miejscowości Przytoczna; 1.1. Droga o szerokości 3,5 m; klasa D W ramach przebudowy ulicy Zamkowej projektuje się jezdnię o szerokości 3,5 m i o pochyleniu jednostronnym 2% z betonu asfaltowego. Jezdnia jest ograniczona z obu stron. Dlatego projektuje się, że cała jej długość zostanie ograniczona krawężnikami obniżonymi, betonowymi umieszczonymi na ławach betonowych z oporem. Krawężniki zostaną wyniesione 4 cm ponad jezdnię co zapewni prowadzenie wody opadowej wzdłuż krawędzi jezdni do wypustów drogowych i następnie do sieci kanalizacji deszczowej oraz zapewni wygodny najazd samochodów na krawężnik w czasie wymijania się. Projekt zakłada przebudowę istniejących zjazdów poprzez wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, brukowej o szerokości 3,0 m i o skosach 1,0 m na 1,0 m. Konstrukcja nawierzchni ul. Zamkowej klasy D, KR1: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm; - podsypka piaskowa o grubości 10 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych: - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm; - podsypka piaskowo-cementowa o grubości 3 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm; - podsypka piaskowa o grubości 10 cm. Na odcinku od km 0+000 do km 0+050 tj. na skrzyżowaniu z drogą krajową nr 24 jezdnia została poszerzona do 5,0 m tj. do dwóch pasów ruchu. Z uwagi na istniejący kabel elektroenergetyczny niskiego napięcia uwzględniono wniosek Enea Operator Sp. z o.o. dotyczący nawierzchni z kostki betonowej, na tym odcinku nawierzchnia będzie wykonana z następujących warstw: - warstwy ścieralnej z kostki betonowej o grubości 8 cm; - podsypni piaskowo-cementowej o grubości 3 cm; - podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 25 cm; - podsypki piaskowej o grubości 10 cm. 1.2.Droga o szerokości 5,0 m; klasa L W ramach przebudowy ulicy Zamkowej projektuje się jezdnię szerokości 5,0 m i o pochyleniu daszkowym 2% z betonu asfaltowego. Jezdnia jest ograniczona z obu stron. Dlatego projektuje się, że cała jej długość zostanie ograniczona krawężnikami obniżonymi, betonowymi umieszczonymi na ławach betonowych z oporem. Krawężniki zostaną wyniesione 4 cm ponad jezdnię co zapewni co zapewni prowadzenie wody opadowej wzdłuż krawędzi jezdni do wypustów drogowych i następnie do sieci kanalizacji deszczowej oraz zapewni wygodny najazd samochodów na krawężnik w czasie wymijania się. Projekt zakłada przebudowę istniejących zjazdów poprzez wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, brukowej o szerokości 3,0 m i o skosach 1,0 m na 1,0 m. Konstrukcja nawierzchni ul. Zamkowej klasy D, KR1: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 25 cm; - podsypka piaskowa o grubości 10 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych: - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm; - podsypka piaskowo-cementowa o grubości 3 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm; - podsypka piaskowa o grubości 10 cm. Chodnik na ulicy Zamkowej zostanie ponownie przełożony z wykorzystaniem istniejącej kostki, a dodaniem nowych obrzeży. 2. Budowa sieci kanalizacji deszczowej Kanalizacja deszczowa zostanie wybudowana w systemie grawitacyjnym. Będzie ona miała za zadanie odprowadzenie wód deszczowych z istniejącej drogi gminnej - ulicy Zamkowej o utwardzeniu asfaltowym, brukowym z przyległych zjazdów, chodników, placów utwardzonych oraz dachów budynków bezpośrednio sąsiadujących. Kanalizacja deszczowa zostanie wykonana z rur PP litych O0,5 m, O0,3 m; SN 8 kielichowych łączonych na uszczelkę. Zastosowanie takich rur do budowy kanalizacji będzie gwarancją wysokiego stopnia szczelności i zabezpieczeniem przed infiltracją wody gruntowej i ścieków oraz spełnieniem wymogów dla średniego ruchu ulicznego. Dla odprowadzenia wód z powierzchni drogi i chodnika zaprojektowano wpusty deszczowe uliczne oraz krawężnikowo-jezdniowe. Włączenie rur odprowadzających wody z deszczowe z wpustów zarówno do studni jak i do wpustów zostanie wykonane jako szczelne. W ramach remontu ulicy Zamkowej w zakresie robót sanitarnych planujemy wykonać następujące roboty: - kanalizację deszczową z rur PP500mm - długość 56,20 mb; - kanalizację deszczową z rur PP 300mm - długość 104,24 mb; - kanalizację deszczową z rur PP200mm - długość 49,36 mb; - studnie na kanalizacji deszczowej betonowe dn 1200 - 8 sztuk; - wpusty deszczowe betonowe - 9 sztuk; - separator z osadnikiem - 1 kpl.; - separator - 1 kpl.; - osadniki piasku - 3 kpl.; - wylot wód deszczowych. Kody robót CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.10.00.00-8, 45.23.24.10-9, 45.23.13.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do dnia 03.11.2015 roku do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). a.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 52 83670000 0050 0281 2005 0177, z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na: (podać nazwę zadania). Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. W razie wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy oryginał dowodu złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, pokój nr 11 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie w terminie do dnia 03.11.2015 roku do godz.10.00, a kopię wpiąć do oferty. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4.Zamawiający zwróci wadium Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub jeśli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum: - dwie roboty polegające na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub deszczowej, każda o długości min. 200 mb. - dwie roboty polegające na budowie lub modernizacji lub przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej, każda o powierzchni min. 900 m2, z podaniem rodzaju, ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz odbiorców. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia zakresów robót w ramach jednej roboty budowlanej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować przynajmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń kanalizacji sanitarnej, - jedną osobę posiadającą uprawnienia drogowe do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-drogowej, W zakresie wymienionych powyżej uprawnień, Zamawiający uzna odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca w swojej ofercie złoży dokumenty w nw. kolejności: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust.1 Pzp, Załącznik Nr 2 do SIWZ - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie na jednym druku podpisują wszystkie podmioty lub pełnomocnik w imieniu wszystkich podmiotów) Z Oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa podmiotu/podmiotów), 6) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, Załącznik Nr 3 do SIWZ - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie na osobnych drukach podpisuje każdy z tych podmiotów. 7) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 Pzp, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie na osobnych drukach podpisuje każdy z tych podmiotów, 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Obowiązek wskazania w Wykazie robót budowlanych i złożenia dowodów określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone dotyczy minimum tych robót, które potwierdzą spełnienie warunku udziału w postępowaniu. 10) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 11) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 12) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zgodnie z art.26 ust.2b Pzp. złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji jakości i rękojmi w miesiącach - 10
  • 3 - Kary umowne - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zobowiązania Wykonawcy związane z umową zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po wniesieniu przez niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zmiana Umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy, pod warunkiem zaistnienia okoliczności wymienionych w niniejszym Rozdziale. Wykonawca w tym celu winien przedstawić Zamawiającemu wniosek w formie pisemnej dotyczący zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany, który powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) analizę kosztów zmiany oraz jego wpływu na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron i będzie wymagać formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. 5. Zmiana Umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 2) gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ lub wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego. 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron, 4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony, 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a w szczególności konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do dokumentacji projektowej, dokonania zmiany kolejności wykonania robót, określonej uaktualnionym harmonogramem rzeczowo-finansowym. 6) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający. 7) wystąpienia innych okoliczności opisanych poniżej. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia: 1) jeżeli nastąpi zmiana stawki podatku VAT, która będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła wynagrodzenia za część robót wykonywanych po dacie wejścia w życie przepisów stanowiących o zmianie stawki VAT, przy czym podwyższenie wynagrodzenia Wykonawcy o zmianę stawki podatku VAT nie dotyczy sytuacji, gdy zwłoka Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowała konieczność jego realizacji w okresie obowiązywania wyższej stawki podatku VAT, 2) w przypadku wyłączenia części robót objętych umową na wniosek Zamawiającego, 3) jeżeli powstanie konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych, materiałowych od tych wskazanych w dokumentacji projektowej, wprowadzanych w sytuacji: a) gdyby zastosowanie przewidzianych w dokumentacji projektowej rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy pierwotnie przyjętych założeniach technologicznych, c) zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, a w szczególności gdy zostanie stwierdzone istnienie nieujętych w dokumentacji projektowej podziemnych urządzeń, sieci uzbrojenia terenu, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) jeżeli rozwiązania te będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeństwa, które ze względu na postęp techniczno-technologiczny nie były znane w okresie opracowywania dokumentacji projektowej, e) ze względu na postanowienia decyzji organów administracji państwowej lub z uwagi na korzyści dla Zamawiającego. 4) w przypadku zmian ilości i zakresu faktycznie wykonanych robót - na podstawie Księgi Obmiaru zatwierdzonej przez Nadzór Inwestorski i Zamawiającego. 7. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji robót budowlanych w przypadku: 1) wystąpienia wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonanie robót, 2) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów (poza warunkami charakterystycznymi dla danej pory roku), 3) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, 4) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych (zagospodarowania terenu), w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, sieci uzbrojenia, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, 5) wstrzymania robót przez Zamawiającego, ale z wykluczeniem sytuacji kiedy wstrzymanie robót jest spowodowane z winy Wykonawcy, a w szczególności gdy ujawniły się nieprawidłowości w jakości, technologii robót, materiałów, 6) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy na skutek wydanych decyzji administracyjnych lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnienia pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji, 7) wystąpienia problemów z uzyskaniem decyzji administracyjnych, uzgodnień i uzyskania opinii, przy dołożeniu należytej staranności ze strony Wykonawcy, 8) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 9) działania osób trzecich, które to działania uniemożliwią wykonanie lub kontynuacje prac, 10) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy, 11) zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową, 12) wystąpieniu siły wyższej zdefiniowanej w umowie. 13) w przypadku gdy przyczyny opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynikają z działania, zaniechania lub opóźnienia ze strony Zamawiającego, 14) w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 6 ppkt. 2) i 3). 8. Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy, przedstawionych w ofercie, w następujących przypadkach: 1) śmierci, przewlekłej choroby lub innego zdarzenia losowego, 2) pisemnej rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków, 3) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy. W przypadku przedmiotowej zmiany Wykonawca winien wykazać, iż nowo wskazana osoba spełnia wymagania określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytoczna.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, pokój nr 11 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w Ramach Programu Wieloletniego Pod Nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych- Etap II Bezpieczeństwo- Dostępność- Rozwój.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.