Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-21
Płock: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego, oprogramowania, kopiarek oraz sprzętu multimedialnego dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie w Płocku
Numer ogłoszenia: 279040 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie , ul. Gwardii Ludowej 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 366 99 91, faks 24 366 99 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego, oprogramowania, kopiarek oraz sprzętu multimedialnego dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie w Płocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego, oprogramowania, kopiarek oraz sprzętu multimedialnego na wyposażenie Zespołu Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie w Płocku Zamówienie zostało podzielone na części: część 1 - Dostawa sprzętu komputerowego 1) Monitor 22 - 12 szt 2) Monitor 24 - 2 szt 3) Monitor 27 - 1 szt 4) Komputer stacjonarny - 14 szt 5) Switch - 2 szt 6) Router - 10 szt 7) Drukarka laserowa A4 - 6 szt 8) Laptop 17- 3 szt 9) Laptop 15,6 - 10 szt część 2 - Dostawa kserokopiarki i niszczarki 1) kserokopiarka A3 - 1 szt 2) niszczarka do dokumentów - 1 szt część 3 - Dostawa sprzętu multimedialnego 1) zestaw interaktywny (tablica+projektor+ zestaw montażowy) - 3 zestawy 2) zestaw Projektor multimedialny z wieszakiem +ekran elektryczny - 10 zestawów 3) Pilot laserowy - 5 szt 4) Nawigacja samochodowa GPS - 3 szt część 4 - Oprogramowanie 1) Oprogramowanie CAD 10 stanowiskowe - 3 szt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.62.40.00-8, 30.12.00.00-6, 38.65.21.00-1, 32.32.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu ww. warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu ww. warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu ww. warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu ww. warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu ww. warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ 3) wydruki ze strony internetowej potwierdzające wydajność procesorów 3) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki c) brak możliwości dostarczenia sprzętu przez Wykonawcę, niewynikające ze strony Wykonawcy bądź Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zjo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie w Płocku ul. Gwardii Ludowej 7 09-400 Płock.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie w Płocku ul. Gwardii Ludowej 7 09-400 Płock - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Monitor 22 - 12 szt 2) Monitor 24 - 2 szt 3) Monitor 27- 1 szt 4) Komputer stacjonarny - 14 szt 5) Switch - 2 szt 6) Router - 10 szt 7) Drukarka laserowa A4 - 6 szt 8) Laptop 17 - 3 szt 9) Laptop 15,6 - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2 - Dostawa kserokopiarki i niszczarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 - Dostawa kserokopiarki i niszczarki 1) kserokopiarka A3 - 1 szt 2) niszczarka do dokumentów - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3 - Dostawa sprzętu multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 3 - Dostawa sprzętu multimedialnego 1) zestaw interaktywny (tablica+projektor+ zestaw montażowy) - 3 zestawy 2) zestaw Projektor multimedialny z wieszakiem +ekran elektryczny - 10 zestawów 3) Pilot laserowy - 5 szt 4) Nawigacja samochodowa GPS - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4 - Oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 4 - Oprogramowanie 1) Oprogramowanie CAD 10 stanowiskowe - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- "Wykonanie instalacji gazowej, kotłowni gazowych i przebudowa instalacji lokalowych w budynku przy ulicy Popłacińskiej 42 B w Płocku"
- Dostawa 2 szt. samochodów ciężarowych o DMC do 3,5 t
- Przebudowa ulic: Kopernika, Kolberga, Stodółkiewicza wraz z przebudową infrastruktury technicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ulic: Kopernika , Kolberga, Stodókiewicza".
- Dostawa systemów do reperacji przepony moczowo - płciowej oraz siatki chirurgicznej.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w ramach Budżetu Obywatelskiego.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Dostawa części i akcesoriów do komputerów dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 10.23 pt. "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.