Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Warta: Organizacja wyjazdów studyjnych dla uczestników projektu Zainwestuj w siebie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 280560 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie , ul. 3 Maja 29, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 43 8294121, faks 43 8294121.
- Adres strony internetowej zamawiającego: liceumwarta.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdów studyjnych dla uczestników projektu Zainwestuj w siebie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania wyjazdów studyjnych o charakterze kulturalno-edukacyjnym dla uczestników projektu Zainwestuj w siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zwanych dalej wyjazdami. CPV: 63511000-4 - organizacja wycieczek 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego 2. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności transport autokarem wyposażonym w klimatyzację wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego uczestnika i opiekunów, wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki, bilety wstępu lub opłaty uczestnictwa w zajęciach edukacyjnych, opieka przewodników, przejazdy i koszty związane z realizacją programu wyjazdu studyjnego oraz wyżywienie dla każdego uczestnika wyjazdów. 3. Opis wymagań dla poszczególnych wyjazdów I. Wyjazd 1. Termin wyjazdu - 24 wrzesień 2011, 2. Trasa - Warta - Biskupin - Warta, 3. Miejsce docelowe wyjazdu - Biskupin - Festyn Archeologiczny 5. Ilość uczestników wyjazdu - 32, 4. Transport autokarem, 5. Dwa posiłki (obiad i kolacja) dla wszystkich uczestników, 6. Bilety wstępu na Festyn Archeologiczny, przewodnik dla 32 uczestników, 7. Wyjazd z dziedzińca szkoły około godz. 800. 8. Powrót do szkoły do godz. 2200. II. Wyjazd 1. Termin wyjazdu - październik 2011, 2. Wyjazd w dni robocze 3. Trasa - Warta - Łódź - Warta, 4. Miejsce docelowe wyjazdu - Łódź - kino Cinema City lub Silver Screen, 5. Ilość uczestników wyjazdu -100, 6. Wyjazd z dziedzińca szkoły około godz. 1400 7. Transport 2 autokarami 8. Obiad dla wszystkich uczestników przed seansem, 9. Bilety wstępu dla wszystkich uczestników na film dostosowany dla młodzieży ponadgimnazjalnej - pożądane nowości, filmy nominowane do Oskara, nagrodzone, 10. Powrót do szkoły do godz. 2200. III. Wyjazd 1. Termin wyjazdu - październik 2011, 2. Wyjazd w dni robocze 3. Trasa - Warta - Łódź - Warta, 4. Miejsce docelowe wyjazdu - Łódź - teatr lub teatr muzyczny 5. Ilość uczestników wyjazdu -100, 6. Wyjazd z dziedzińca szkoły około godz. 1400 7. Transport 2 autokarami 8. Obiad przed seansem dla wszystkich uczestników, 9. Bilety wstępu dla wszystkich uczestników na seans z obowiązującej lektury lub muzyczny IV. Wyjazd 1. Termin wyjazdu - listopad 2011, 2. Wyjazd w dni robocze 3. Trasa - Warta - Łódź - Warta, 4. Miejsce docelowe wyjazdu - Łódź - kino Cinema City lub Silver Screen, 5. Ilość uczestników wyjazdu -100, 6. Wyjazd z dziedzińca szkoły około godz. 1400 7. Transport 2 autokarami 8. Obiad przed seansem dla wszystkich uczestników, 9. Bilety wstępu dla wszystkich uczestników na film dostosowany dla młodzieży ponadgimnazjalnej - pożądane nowości, filmy nominowane do Oskara, nagrodzone, 10. Powrót do szkoły do godz. 2200. V. Wyjazd 1. Termin wyjazdu - grudzień 2011, 2. Wyjazd w dni robocze 3. Trasa - Warta - Łódź - Warta, 4. Miejsce docelowe wyjazdu - Łódź - teatr lub teatr muzyczny 5. Ilość uczestników wyjazdu -100, 6. Wyjazd z dziedzińca szkoły około godz. 1400 7. Transport 2 autokarami 8. Obiad przed seansem dla wszystkich uczestników, 9. Bilety wstępu dla wszystkich uczestników na seans z obowiązującej lektury lub muzyczny VI. Wyjazd 1. Termin wyjazdu - styczeń 2012, 2. Wyjazd w dni robocze 3. Trasa - Warta - Łódź - Warta, 4. Miejsce docelowe wyjazdu - Łódź - kino Cinema City lub Silver Screen, 5. Ilość uczestników wyjazdu -100, 6. Wyjazd z dziedzińca szkoły około godz. 1400 7. Transport 2 autokarami 8. Obiad przed seansem dla wszystkich uczestników, 9. Bilety wstępu dla wszystkich uczestników na film dostosowany dla młodzieży ponadgimnazjalnej - pożądane nowości, filmy nominowane do Oskara, nagrodzone, 10. Powrót do szkoły do godz. 2200. VII. Wyjazd 1. Termin wyjazdu - luty 2012, 2. Trasa - Warta - Łódź - Warta, 3. Miejsce docelowe wyjazdu - Łódź - kino, 4. Łączna ilość uczestników wyjazdu - 50, 5. Transport autokarem, 6. Obiad dla wszystkich uczestników, 7. Bilety wstępu dla 50 uczestników na film dostosowany dla młodzieży ponadgimnazjalnej w języku angielskim lub z lektorem angielskim - pożądane nowości, filmy nominowane do Oskara, nagrodzone, 8. Powrót do szkoły do godz. 2200. VIII. Wyjazd 1. Termin wyjazdu - luty 2012, 2. Trasa - Warta - Łódź - Warta, 3. Miejsce docelowe wyjazdu - Łódź - kino, 4. Łączna ilość uczestników wyjazdu - 50, 5. Transport autokarem, 6. Obiad dla wszystkich uczestników, 7. Bilety wstępu dla 50 uczestników na film dostosowany dla młodzieży ponadgimnazjalnej w języku niemieckim lub z lektorem niemieckim - pożądane nowości, filmy nominowane do Oskara, nagrodzone, 8. Powrót do szkoły do godz. 2200. IX. Wyjazd 1. Termin wyjazdu - marzec 2012, 2. Wyjazd w dni robocze 3. Trasa - Warta - Łódź - Warta, 4. Miejsce docelowe wyjazdu - Łódź - teatr lub teatr muzyczny 5. Ilość uczestników wyjazdu -100, 6. Wyjazd z dziedzińca szkoły około godz. 1400 7. Transport 2 autokarami 8. Obiad przed seansem dla wszystkich uczestników, 9. Bilety wstępu dla wszystkich uczestników na seans z obowiązującej lektury lub muzyczny X. Wyjazd 1. Termin wyjazdu - marzec 2012, 2. Wyjazd w dni robocze 3. Trasa - Warta - Łódź - Warta, 4. Miejsce docelowe wyjazdu - Łódź - kino Cinema City lub Silver Screen, 5. Ilość uczestników wyjazdu -100, 6. Wyjazd z dziedzińca szkoły około godz. 1400 7. Transport 2 autokarami 8. Obiad przed seansem dla wszystkich uczestników, 9. Bilety wstępu dla wszystkich uczestników na film dostosowany dla młodzieży ponadgimnazjalnej - pożądane nowości, filmy nominowane do Oskara, nagrodzone, 10. Powrót do szkoły do godz. 2200. 4. Liczba uczestników skierowanych na wyjazd będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego, przy czym Zamawiający nie może skierować więcej osób niż określonych w powyższej. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się zorganizowanie wyjazdu dla liczby osób wskazanych w tabeli, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby uczestników. 5. Liczba uczestników wyjazdu oraz planowany termin wyjazdu z uwzględnieniem terminu wskazanego w punkcie 3 wskazane zostaną Wykonawcy telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego najpóźniej na 10 dni przed planowanym terminem wyjazdu. 6. W przypadku mniejszej liczby uczestników wyjazdu w stosunku do planowanej wykonawca uwzględni ten fakt i pomniejszy proporcjonalnie do planowanych koszty wyjazdu z uwagi na mniejsze ilości biletów, posiłków i środków transportu niezbędnych do obsługi wyjazdu. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił Zamawiającemu szczegółowy program każdej wycieczki najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem wycieczki. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb w celu kontroli stanu technicznego pojazdu i trzeźwości kierowcy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane. 10. Wystąpienie kosztów związanych z ewentualną zmianą programu, przedłużeniem czasu trwania wyjazdu i innych nie przewidzianych okoliczności nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy ponad kwoty określone w ofercie. 11. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ma obowiązek określenia w ofercie, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp) na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ oraz czy jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonych przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy i czy posiada uprawnienia do przewozu osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena zostanie dokonana poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu wycieczki z noclegiem i wyżywieniem dla minimum 40 osobowej grupy młodzieży gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej o minimalnej wartości 5000 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp) na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp) na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp) na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, - zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, - zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych, - zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego np. zaistnienie sił wyższych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: liceumwarta.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie ul. 3 Maja 29, 98-290 Warta (Biuro projektu).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Biuro projektu mające swą siedzibę w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie ul. 3 Maja 29, 98-290 Warta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ZAINWESTUJ W SIEBIE współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.