Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: dostawa w 2006 roku dziesięciu nowych autobusów miejskich niskopodłogowych, jednoczłonowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji, do kontaktów: Michał Zaradny tel. 0-48 56 622 55 04, ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6555202, fax 056 6555339, e-mail: zaklad@mzk,torun.pl, www.mzk.torun.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa w 2006 roku dziesięciu nowych autobusów miejskich niskopodłogowych, jednoczłonowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ilości 10 sztuk fabrycznie nowych , niskopodłogowych autobusów miejskich wyposażonych w automatyczną skrzynię biegów i silnik spełniający wymagania normy EURO - 3, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, o długości od 11 000 mm do 12 000 mm, pojemności 100 - 110 osób i wyposażonych w system cyfrowego monitoringu wizyjnego przedziału pasażerskiego i kabiny kierowcy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren dostawcy (odbiór przedmiotu nastąpi wprost od dostawcy). Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 70000 złotych. Gwarancja należytego wykonania umowy równa 10% ceny netto podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy dostawcy na podstawie faktury VAT wystawionej przez dostwcę w terminie 30 dni od otrzymania faktury VAT , nie wcześniej jednak niż w październiku 2006 roku. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do udziału w postępowaniu dopuszcza się oferentów, którzy: 1)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie, że spełnia warunki określone art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych; 7) oświadczenie o spełnieniu warunku określonego w punkcie II.1 pp. 6) litera f. specyfikacji ze wskazaniem firm komunikacyjnych, w których eksploatowane są oferowane typy autobusów z podaniem ilości eksploatowanych autobusów i dat ich produkcji; do oferty należy ponadto załączyć: 8) dowód wniesienia wadium; 9) parafowany wzór umowy, 10) szczegółowy opis techniczny przedmiotu dostawy, w tym opis systemu monitoringu, który znajdzie się w dostarczonych autobusach ; informacje na temat gwarancji wykraczającej poza warunki minimalne ujęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i we wzorze umowy (opis techniczny stanie się załącznikiem numer 1 do umowy); 11) świadectwo homologacji oferowanych autobusów; 12) certyfikat zgodności konstrukcji silników oferowanych autobusów z wymogami normy EURO - 3; 13) certyfikaty potwierdzające, że wszystkie elementy nadwozia stanowiące wyposażenie przedziału pasażerskiego oraz kabiny kierowcy oferowanych autobusów spełniają warunek niepalności; 14) wykaz serwisów na terenie kraju. W wypadku, gdy chęć udziału w postępowaniu zgłaszają podmioty występujące wspólne muszą one przedłożyć: 15) umowę regulującą wzajemną współpracę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oferowane autobusy muszą: 1) odpowiadać warunkom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (Dz. U. z 2003 roku, Nr 32, poz. 262) oraz ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (Tekst jednolity Dz. U. z 2005 roku, Nr 108, poz. 908), a także polskim i branżowym normom bez żadnych odstępstw; 2) być przystosowane do aktualnych polskich warunków klimatycznych oraz środowiskowych, a w szczególności szerokiego zakresu temperatur i wilgotności powietrza, dużego zanieczyszczenia i zapylenia powietrza występującego podczas eksploatacji; 3) być odporne na działanie środków stosowanych do utrzymania przejezdności dróg w okresie zimowym, a także na działanie środków do mycia i czyszczenia pojazdów; 4) posiadać polskie świadectwo homologacji; 5) posiadać powłokę lakierniczą o wytrzymałości umożliwiającej codzienne mycie przy użyciu szczotkowej myjni automatycznej; 6) charakteryzować się: a) nowoczesną stylistyką; b) najnowszymi osiągnięciami konstrukcyjnymi oraz technologicznymi; c) niezawodnością; d) bezpieczeństwem; e) niskimi kosztami eksploatacyjnymi; f) sprawdzoną jakością eksploatacyjną - warunek ten uważa się za spełniony o ile wyprodukowano w ciągu ostatnich trzech lat i jest eksploatowanych w komunikacji miejskiej co najmniej 100 autobusów oferowanego typu. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 32 - 34950 z dnia 16.02.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2006/S 86 - 90932 z dnia 05.05.2006. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - znaczenie 80 % Ocena Techniczna - znaczenie 20 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 33/1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.06.2006, cena - 4,4 PLN. Warunki i sposób płatności: Kosz SIWZ to 4,40 PLN + koszt wysyłki na podstawie faktury dołączonej do specyfikacji. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.06.2006 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.06.2006, godzina 12:00, Sala Narad w budynku administracyjnym MZK Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt p.n. Odnowa infastruktury transportu publicznego w Toruniu w latach 2005-2006. nr Z/2.04/I/1.1.2/397/05 w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.05.2006.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont ul. Poznańskiej w Toruniu
- Dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Jabłonna
- Dostawa narzędzi chirurgicznych z podziałem na 5 zadań.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa 4 szt. fabrycznie nowych autobusów miejskich niskopodłogowych z silnikami klasy euro 3, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych.
- dostawa 6 szt. autobusów całkowicie niskopodłogowych dla GZK Będzin.
- Dostawa w 2006 roku nowych autobusów niskopodłogowych jednoczłonowych.
- Dostawa 8 szt. fabrycznie nowych autobusów komunikacji miejskiej w drodze leasingu operacyjnego.
- przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy 68 sztuk autobusów miejskich niskopodłogowych (w rozumieniu polskiej normy PN-S-47010). Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie części, zwane zadaniem nr 1 i zadaniem nr 2.
- dostawa autobusów miejskich niskopodłogowych, zasilanych sprężonym gazem ziemnym.
więcej: Autobusy niskopodłogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.