Ogłoszenie z dnia 2013-12-26
Warszawa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ INNEGO SPRZĘTU NA POTRZEBY PROJEKTU KOMPLEKSOWA INFORMATYZACJA PLACÓWEK STOWARZYSZENIA PO PIERWSZE RODZINA
Numer ogłoszenia: 280971 - 2013; data zamieszczenia: 26.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Po pierwsze rodzina" , ul. Wojska Polskiego 29, 01-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 224 906 928, faks 228 393 957.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ INNEGO SPRZĘTU NA POTRZEBY PROJEKTU KOMPLEKSOWA INFORMATYZACJA PLACÓWEK STOWARZYSZENIA PO PIERWSZE RODZINA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sztuk: 1. Komputer typu serwer. Wewnętrzna w firmie archiwizacja wszystkich danych wytwarzanych przez system. Procesor: dwurdzeniowy procesor 3,5 GHz z pamięcią 8MB Pamięć operacyjna: 8GB DDR3 1600 MHz Napęd optyczny: Nagrywarka DVD-RW Dysk twardy: 2TB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 19 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna Minimum 6 portów USB 3.0 System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 2. Sztuk: 1. Laptop notbook, Komputer osobisty. Procesor:dwurdzeniowy procesor przynajmniej 1,7 GHz z 4 MB pamięci podręcznej L3. Pamięć masowa flash o pojemności: przynajmniej 512 GB Pamięć operacyjna: 8GB LPDDR3 1600 MHz Grafika: Obsługa dwóch monitorów: możliwość wyświetlania obrazu w milionach kolorów na wyświetlaczu zintegrowanym oraz obraz w rozdzielczości maksymalnie do 2560 x 1600 pikseli na ekranie zewnętrznym. Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 13 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Obsługiwana rozdzielczości maksymalnie 1440x900 pikseli. Interfejs sieci: Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Porty zewnętrzne: przynajmniej dwa porty USB 3 (do 5 Gbs), port thunderbolt (do 10 Gbs) Wbudowane głośniki stereofoniczne Wbudowane dwa mikrofony Wbudowana kamera Bateria czas pracy: do 12 godzin pracy w sieci bezprzewodowej, 30 dni w stanie gotowości. Wbudowana bateria litowo-polimerowa, pojemność do 55 Wh Wielkość i waga, maksymalnie do: masa 1,4kg, wysokość 1,8 cm, szerokość 33 cm, głębokość 23 cm System operacyjny: dedykowany sprzętowo Standardowe oprogramowanie: biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 3. Sztuk: 2. Laptop notbook. Komputer osobisty. Procesor: dwurdzeniowy procesor przynajmniej 1,3GHz z 3 MB pamięci podręcznej L3. Pamięć masowa flash o pojemności: przynajmniej 128 GB Pamięć operacyjna: 4 GB LPDDR3 1600 MHz Grafika: Obsługa dwóch monitorów: możliwość wyświetlania obrazu w milionach kolorów na wyświetlaczu zintegrowanym oraz obraz w rozdzielczości maksymalnie do 2560 x 1600 pikseli na ekranie zewnętrznym. Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 13 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Obsługiwana rozdzielczości maksymalnie 1440x900 pikseli. Interfejs sieci: Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Porty zewnętrzne: przynajmniej dwa porty USB 3 (do 5 Gbs), port thunderbolt (do 10 Gbs) Wbudowane głośniki stereofoniczne Wbudowane dwa mikrofony Wbudowana kamera Bateria czas pracy: do 12 godzin pracy w sieci bezprzewodowej, 30 dni w stanie gotowości. Wbudowana bateria litowo-polimerowa, pojemność do 55 Wh Wielkość i waga, maksymalnie do: masa 1,4kg, wysokość 1,8 cm, szerokość 33 cm, głębokość 23 cm System operacyjny: dedykowany sprzętowo Standardowe oprogramowanie: biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 4. Sztuk: 7. Laptop notbook. Komputer osobisty. Procesor: dwurdzeniowy procesor 2,4 GHz z 3 MB pamięci podręcznej L3. Dysk twardy HDD: 250 GB lub więcej Wbudowana nagrywarka DVD-RW Pamięć operacyjna: 4 GB DDR3 1600 MHz Grafika: Możliwość wyświetlania obrazu w milionach kolorów. Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 17 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Interfejs sieci: Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn 2 porty USB Wbudowane głośniki stereofoniczne Wbudowany mikrofon Wbudowana kamera Waga maksymalnie do 3kg System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 5. Sztuk: 5. Komputer stacjonarny. Komputer biurowy. Procesor: dwurdzeniowy procesor 3,5 GHz z pamięcią 4MB Pamięć operacyjna: 4GB DDR3 1600 MHz Napęd optyczny: Nagrywarka DVD-RW Dysk twardy: 500GB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 17 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna Skaner dokumentów i fotografii Drukarka laserowa Drukarka kodów kreskowych Minimum 6 portów USB 3.0 System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu. 6. Sztuk: 5. Komputer stacjonarny z dodatkowym osprzętem. Komputer biurowy (dodatkowo umożliwia wprowadzanie danych za pomocą ekranu dotykowego komputera i logowanie przy pomocy czytnika kodów kreskowych). Procesor: dwurdzeniowy procesor 2,5 GHz z pamięcią 4MB Pamięć operacyjna: 4GB DDR3 1600 MHz Dysk twardy: 500GB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 17 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Dodatkowy monitor dotykowy o przekątnej minimum 15 cali. Czytnik kodów kreskowych Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna Minimum 3 porty USB 3.0 System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 7. Sztuk: 6. Komputer stacjonarny w specjalnej obudowie. Komputer stanowiący punkt publicznego dostępu do informacji dla interesantów, tzw. słupek umożliwiający wgląd do wybranych danych po uprzednim zalogowaniu do systemu za pomocą przeglądarki internetowej i wyświetlanej na ekranie dotykowym klawiatury. Obudowa: Słupek stanowiący obudowę komputera i zarazem stojak podtrzymujący ekran dotykowy wykonane z bezpiecznych materiałów mających atesty do zastosowania w ochronie zdrowia i edukacji dzieci. Kształt słupka ergonomiczny, kolorystyka wesoła, żywe kolory tęczy, wysokość słupka do 1,2 metra z wygodnym dostępem dla osób na wózkach inwalidzkich. Ekran typu monitor dotykowy o przekątnej 17 cali i możliwości wyświetlenia miliona kolorów. Procesor: przynajmniej dwurdzeniowy procesor 1,3 GHz z pamięcią 3MB Pamięć operacyjna: 1GB Dysk twardy: 250GB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs WiFi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn System operacyjny z obsługą przeglądarki internetowej. Gwarancja: 5 lat Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 8. Sztuk: 5. Sygnalizacja przeciwpożarowa - jednostka centralna. Ochrona przeciwpożarowa w obiekcie. Urządzenie wykrywające pożar i sygnalizujące zagrożenie we wczesnej fazie za pomocą sygnałów dźwiękowych z wbudowanego głośnika i świetlnych z wbudowanej lampy. Urządzenie umożliwia transmisję danych o stanie poszczególnych czujek drogą internetową po protokole http. Gwarancja: 5 lat Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 9. Sztuk: 100. Sygnalizacja przeciwpożarowa - czujniki Ochrona przeciwpożarowa w obiekcie. (czujniki kompatybilne z zakupionym sygnalizatorem przeciwpożarowym) Czujniki przeciwpożarowe kompatybilne z jednostka centralną. Gwarancja: 3 lat Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 10. Sztuk: 5. Cyfrowy rejestrator danych z kamer przemysłowych. Rejestruje i przechowuje dane z kamer. Cyfrowy rejestrator obrazu przynajmniej spełniający parametry: 16 kanałowy z 400 kls w rozdzielczości 4CIF lub H.264 Pojemność: 1 TB Interfejs sieciowy: sieć bezprzewodowa lub sieć wewnętrzna LAN Urządzenie umożliwia na udostępnianie danych wideo oraz sterowanie kamerami po protokole http. Nagrywarka DVD-RW Ekran: LCD 17 cali Klawiatura i mysz bezprzewodowe Gwarancja: 2 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 11. Sztuk: 25. Kamery przemysłowe. (kamery kompatybilne z zakupionym cyfrowym rejestratorem obrazu). Kolorowe kamery dostosowane do filmowania w dzień i noc, parametry przynajmniej: 700TVL, 960H, obiektyw 2,8-12mm, oświetlacz IR zasięg do 30m (36 diod), funkcja UTC. Kompatybilne z rejestratorem danych. Obudowa: kopułkowa podwieszana do sufitu Gwarancja: 3 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia nw. okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie, 3) w wypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) w wypadku zmian terminu wykonania umowy oraz terminu płatności, jeżeli opóźnienie w dostawie będzie następowało z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, 5) w wypadku zmian w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu, w szczególności zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu Urządzenia, pod warunkiem, Urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, z jednoczesnym zachowaniem wymagań określonych przez Zamawiającego dla dostarczanych Urządzeń w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 6) w wypadku zmian przepisów prawa związanych z realizacją zamówienia (w szczególności VAT, przepisy branżowe związane z przedmiotem zamówienia), 7) w wypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 8) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Zmiany umowy określone w ppkt 4 i 5 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za zwłokę dla którejkolwiek ze stron tej umowy. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażona w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aga.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 01-515 Warszawa, al. Wojska Polskiego 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 01-515 Warszawa, al. Wojska Polskiego 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.