Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-25
Zwoleń: Przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Zwoleń nr inw. 13/105
Numer ogłoszenia: 282228 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń , Miodne Leśniczówka 107/1, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6762021, faks 048 6762021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/zwolen, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_zwolen
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnitwo Zwoleń.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Zwoleń nr inw. 13/105.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowego wraz z infrastrukturą techniczną. Przebudowywany budynek biurowy w trakcie robót budowlanych będzie użytkowany przez pracowników nadleśnictwa. 2.Zakres wykonania robót został określony w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), dokumentacji projektowej, przedmiarze robót (zwanych dalej dokumentacją) - stanowiących załączniki do SIWZ oraz zapisami w niniejszej SIWZ. Załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy do wyceny, wiążącymi dokumentami są dokumentacja projektowa i STWiOR. 3. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć minimalne parametry urządzeń, materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej. 4 Parametry inwestycji 4.1 Opis stanu istniejącego: Budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym wybudowanym w technologii tradycyjnej. Budynek był wielokrotnie rozbudowany, wyposażony w instalacje wod-kan, elektryczną, i c.o., informatyczną, alarmową i p.poż., ogrzewanie z kotłowni olejowej znajdującej się w piwnicy budynku. 4.2 Zakres prac: Dobudowa od strony elewacji frontowej w miejscu wejścia głównego do budynku biurowego klatki schodowej oraz przebudowę hollu. Ponadto zaprojektowana jest zmiana sposobu użytkowania istniejącego w poziomie parteru i poddasza mieszkania na pomieszczenie biurowe. Roboty obejmują również zmiany w rozmieszczeniu pomieszczeń biurowych na parterze i poddaszu wraz z zmianą konstrukcji dachu. 4.3 Parametry konstrukcyjne Istniejąca bryła budynku długość budynku 35,14 m, szerokość 10,83 m, powierzchnia zabudowy 435,955 m2, powierzchnia użytkowa parteru 353,80 m2, powierzchnia użytkowa poddasza 304,60 m2, kubatura 2600,0 m3, Dobudowywana bryła budynku długość budynku 8,53 m, szerokość 3,71 m, powierzchnia zabudowy 31,65 m2, powierzchnia użytkowa parteru 17,35 m2, powierzchnia użytkowa poddasza 12,55 m2, kubatura 210,00 m3. 5. Zakres realizacji robót budowlanych obejmuje: 5.1. Zakres robót budowlanych rozbiórka , konstrukcje, dach, stolarka i ślusarka, okładziny ścian i sufitów, sufity podwieszane, posadzki, klatka schodowa, elewacje, ciągi piesze. 3.5.2.Zakres robót dotyczących instalacji sanitarnych : instalacja hydrantowa, instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, wewnętrzna i zewnętrzna kanalizacja sanitarna, instalacja c.o., 5.3. Instalacja klimatyzacji 5.4 Zakres robót dotyczących instalacji elektrycznych : wykonanie linii kablowych niskiego napięcia, montaż lub wymiana wewnętrznych linii zasilających, wymiana tablic rozdzielczych i komputerowych, instalacja oświetlenia wewnętrznego, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja zasilania urządzeń komputerowych, instalacja odgromowa, instalacja wentylacji i schładzania pomieszczeń, instalacja RTV, instalacja sieci strukturalnej, instalacja alarmowa, instalacja sygnalizacji pożaru oraz monitoringu. 5.5. W trakcie prowadzenia prac budynek będzie użytkowany. a) Miejsce prowadzenia pracy, składowanie materiałów, przygotowanie produktów należy zorganizować w sposób nie kolidujący z interesami użytkowników budynku. b) Należy ograniczać zapylenie oraz oddzielać miejsca prowadzenia robót od miejsc pracy biurowej. c) Meble biurowe i pozostały sprzęt podczas prac powinny być odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem, a w szczególności przed zapyleniem. d) Miejsca prowadzenia prac powinny być na bieżąco utrzymywane w czystości. e) Ze względu na użytkowanie obiektu w trakcie robót budowlanych prace z użyciem narzędzi, które wytwarzają ponad normatywny hałas oraz prace uciążliwe dla użytkowników biura powinny być one prowadzone po godzinie 15:15. f) Wykonawca musi tak prowadzić roboty by była zapewniona stała, bezpieczna komunikacja w budynku. g) Prace instalacyjne należy zorganizować w taki sposób, aby funkcjonujące strefy obiektu miały sprawne media. h) Podczas prowadzenia prac należy uwzględnić bezpieczeństwo pozostałych użytkowników obiektu - pracowników i interesantów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Ewentualne zamówienie uzupełniające obejmować będzie taki sam rodzaj prac, jaki jest ujęty w zamówieniu podstawowym, a zakres zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. wadium w wysokości 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. 08.09.2014 r. godz.12:00. 2. wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z póź zm.). 3. dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. 4. wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 60203000451110000000175080 w BGŻ S.A. O/Radom, z dopiskiem Wadium i nr postępowania SA-2710 - 8/2014 5. wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego; 9.4. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku, na jego potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizowali roboty budowlane o podobnym charakterze przedmiotowym i wartościowym - w tym przynajmniej trzy zadania o wartości minimum 1.200.000,00 PLN brutto każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy wykazać, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 5 letnie doświadczenie (licząc od daty uzyskania uprawnień) zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz minimum 5 letnie doświadczenie (licząc od daty uzyskania uprawnień) doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w ramach wskazanej specjalności. 1 osoba posiadającą uprawnienia w specjalności branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimum 5 letnie doświadczenie (licząc od daty uzyskania uprawnień) doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w ramach wskazanej specjalności, 2) należy wykazać średnią roczną liczbę zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, która nie może być niższa niż 10 osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000,00 zł oraz, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Warunkiem możliwości wprowadzenia do umowy zmian w formie aneksu, jest sporządzenie odpowiedniego dokumentu wraz z opisem okoliczności i uzasadnieniem. 3. Zakazuje się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w oparciu, o którą wybrano Wykonawcę, z wyjątkiem następujących sytuacji: 1) Okoliczności lezących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) Wstrzymanie robót przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, b) Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, c) Wprowadzenie robót zamiennych, nie powodujących zwiększenia zakresu robót i wysokości wynagrodzenia. 2) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego w rozumieniu przepisów PZP. 3) Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 4) Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 5) Zmiana wynagrodzenia a) Zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, - jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. 6) Niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót, w szczególności klęski żywiołowe. 7) Inne zmiany: a) Zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, b) Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w szczególnych wypadkach sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcanie spółek), c) Uzyskanie wymaganych decyzji i pozwoleń stanie się niemożliwe w wyznaczonym terminie ze względu na wydłużenie procedur administracyjnych nie wynikających z winy Wykonawcy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_zwolen/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zwoleń
Miodne Leśniczówka 107/1
26-700 Zwoleń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Zwoleń Miodne Leśniczówka 107/1 26-700 Zwoleń -sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZWOLEŃ
więcej: przetargi ZWOLEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.