Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Połczyn-Zdrój: Wykonanie i montaż 20 sztuk drogowskazów oraz 10 sztuk stojaków na rowery na terenie gminy Połczyn-Zdrój w ramach projektu p.n. Podniesienie atrakcyjności obszaru MLGR poprzez montaż elementów małej architektury na terenie gminy Połczyn-Zdrój
Numer ogłoszenia: 283150 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Połczyn-Zdrój , Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3666100, faks 94 3666105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż 20 sztuk drogowskazów oraz 10 sztuk stojaków na rowery na terenie gminy Połczyn-Zdrój w ramach projektu p.n. Podniesienie atrakcyjności obszaru MLGR poprzez montaż elementów małej architektury na terenie gminy Połczyn-Zdrój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż 20 sztuk drogowskazów oraz 10 sztuk stojaków na rowery na terenie gminy Połczyn-Zdrój w ramach projektu p.n. Podniesienie atrakcyjności obszaru MLGR poprzez montaż elementów małej architektury na terenie gminy Połczyn-Zdrój. Zadanie obejmuje wykonanie i montaż 20 sztuk drogowskazów oraz 10 sztuk stojaków na rowery w kolorze czarnym. Drogowskazy, w skład których wchodzą słupy stalowe-20 szt., tuleje i tabliczki(wskaźniki) o poniższej treści wg załączonego do SIWZ szkicu projektowego zostaną zamontowane w następujących miejscach: 1. ul. Zdrojowa - wejście do parku dz. nr 61/1 obr. 005 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje, Tabliczki- 8 szt. Ścieżka rowerowa, Zamek, Informacja turystyczna, Hala Widowiskowo-Sportowa, stadion miejski , Kościół NMP, Dworzec autobusowy, Poczta 2. Park Zdrojowy - dz. nr 61/1 obr. 005 Połczyn-Zdrój, 3 tuleje Tabliczki- 5 szt. : Ścieżka rowerowa, Centrum, Hopferówka, Gryf, Borkowo 3. Park Zdrojowy - dz. nr 87/2 obr. 005 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 10 szt.: Ścieżka rowerowa, Centrum, Hopferówka, Borkowo, Vitae, Marta, Irena, Podhale, Amfiteatr, Dworzec autobusowy 4. Róg ulic Grunwaldzkiej i 5 Marca - dz. nr 336 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje Tabliczki - 14 szt: Urząd Miejski, Zamek, Informacja turystyczna, Policja, Poczta, Szpital, Hopferówka, Borkowo, Vitae, Marta, Irena, Podhale, Gryf, Amfiteatr 5. Plac Wolności - dz. nr 225 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 6 szt.: Policja, Poczta, Szpital, Park Zdrojowy, Ścieżka rowerowa, Dworzec autobusowy 6. Plac 1000-lecia PP - dz. nr 359 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 12 szt.: Centrum, Szpital, Hopferówka, Borkowo, Vitae, Marta, Irena, Podhale, Gryf, Park Zdrojowy, Ścieżka rowerowa, Centrum Kultury 7. Róg ulic Chrobrego i Grunwaldzkiej - dz. nr 41 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 9 szt. : Urząd Miejski, Informacja turystyczna, Zamek, Policja, Poczta, Szpital, Park Zdrojowy, Ścieżka rowerowa, Dworzec autobusowy 8. Róg ulic Chrobrego i Ogrodowej - dz. nr 41 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 9 szt. : Urząd Miejski, Informacja turystyczna, Zamek, Policja, Poczta, Szpital, Park Zdrojowy, Ścieżka rowerowa, Dworzec autobusowy 9. Róg ulic Chrobrego i Powstańców Warszawskich - dz. nr 91/1 obr. 004 Połczyn-Zdrój, 2 tuleje , Tabliczki - 4 szt.: Centrum, Park Zdrojowy, Ścieżka rowerowa, Dworzec autobusowy 10. Róg ulic Grunwaldzkiej i Reymonta - dz. nr 118/3 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 2 tuleje , Tabliczki - 4 szt.: Park Zdrojowy, Ścieżka rowerowa, Dworzec autobusowy, Centrum Kultury 11. Róg ulic Grunwaldzkiej i Mariackiej - dz. nr 250 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 8 szt. : Urząd Miejski, Zamek, Informacja turystyczna, Policja, Poczta, Szpital, Park Zdrojowy, Dworzec autobusowy 12. Róg ulic Strażackiej i Warszawskiej - dz. nr 62/2 obr. 006 Połczyn-Zdrój, 3 tuleje , Tabliczki - 3 szt. : Centrum, Park Zdrojowy, Hala widowiskowo-sportowa 13. ul. Grunwaldzka przy rondzie - dz. nr 60 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 7 szt. : Centrum, ścieżka rowerowa, Park Zdrojowy, Szpital, Centrum Kultury, Hala widowiskowo-sportowa, Dworzec autobusowy 14. Skrzyżowanie ulic 15 Grudnia i Piwnej - dz. nr 1/3 obr. 006 Połczyn-Zdrój, 3 tuleje , Tabliczki - 4 szt.: Centrum, Park Zdrojowy, Stadion Miejski, Dworzec autobusowy, 15. ul. 5 Marca przy schodach - dz. nr 302 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 3 tuleje , Tabliczki - 5 szt.: Centrum, Park Zdrojowy, Stadion Miejski, Dworzec autobusowy, Hala widowiskowo-sportowa 16. ul. Solankowa przy rondzie - dz. nr 64 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 3 tuleje , Tabliczki - 6 szt.: Centrum, Park Zdrojowy, Stadion Miejski, Dworzec autobusowy, Hala widowiskowo-sportowa, Amfiteatr 17. ul. Sobieskiego - wyjście z parku dz. nr 89/1 obr. 005 Połczyn-Zdrój, 3 tuleje , Tabliczki - 5 szt.: Centrum, Borkowo, Ścieżka rowerowa, Amfiteatr, Zalew 18. ul. Sobieskiego - zejście na zaporę dz. nr 94 obr. 005 Połczyn-Zdrój, 2 tuleje , Tabliczki - 4 szt.: Ścieżka rowerowa, Borkowo, Centrum, Zalew 19. ul. Sobieskiego - źródełko dz. nr 2/1 obr. 007 Połczyn-Zdrój, 2 tuleje , Tabliczki - 3 szt. : Ścieżka rowerowa, Centrum, Zalew 20. Międzyborze - dz. nr 11/11 obr. Międzyborze, 2 tuleje , Tabliczki - 3 szt. : Ścieżka rowerowa, Zalew, Centrum Montaż stojaków na rowery na terenie Połczyna-Zdroju w miejscach wskazanych przez Zamawiającego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne 39.15.11.00 - Stojaki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania powyższego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu drogowskazów i stojaków na rowery wraz z ich montażem na łączną kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania powyższego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania powyższego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dokumenty potwierdzające uprawnienie (pełnomocnictwo) osób podpisujących ofertę. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, b) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia, c) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - następstwem działań administracyjnych (np. koniecznością uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano na etapie zawarcia umowy lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - koniecznością przerwania wykonywania przedmiotu zamówienia z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych lub - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych tele-adresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polczyn-zdroj.pl/bip/zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju
Plac Wolności 3-4
78-320 Połczyn-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju Plac Wolności 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający realizuje niniejsze zamówienie na podstawie Umowy o dofinansowanie Projektu p.n. Podniesienie atrakcyjności obszaru MLGR poprzez montaż elementów małej architektury na terenie gminy Połczyn-Zdrój Nr 00182-6173-SW1600127/12 zawartej w dniu 15.11.2012r. z Samorządem Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego PO RYBY 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI POŁCZYN-ZDRÓJ
- Wykonanie pełnej dokumentacji projektowej dla realizacji przebudowy ulic Bolesława Chrobrego, Kazimierza Wielkiego oraz Batalionów Chłopskich w Połczynie- Zdroju.
- Montaż indywidualnych pieców gazowych dwufunkcyjnych wraz z instalacją c.o., c.w.u w lokalach należących do zasobu Gminy Połczyn-Zdrój
więcej: przetargi POŁCZYN-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa: monitor interaktywny, komputer OPS, stojak mobilny do monitora interaktywnego, głośnik, statyw kolumnowy, urządzenie wielofunkcyjne
- Remont drogi gminnej nr 310038T od km 0+000 do km 0+335 ul. Szkolnej w miejscowości Bodzechów
- Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" w Szewnie
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.