eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurawaOpracowanie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi wykonane oddzielnie dla siedmiu (7) gmin należących do Związku Gmin DOLNA MAŁA PANEW w Turawie. GminyChrząstowice, Dobrodzień, Dobrzeń Wielki, Łubiany, Ozimek, Turawa i Zębowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Turawa: Opracowanie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi wykonane oddzielnie dla siedmiu (7) gmin należących do Związku Gmin DOLNA MAŁA PANEW w Turawie. Gminy: Chrząstowice, Dobrodzień, Dobrzeń Wielki, Łubiany, Ozimek, Turawa i Zębowice.
Numer ogłoszenia: 283872 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Dolna Mała Panew , ul. Opolska 39, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 77 421 20 12, faks 77 421 20 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnamalapanew.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi wykonane oddzielnie dla siedmiu (7) gmin należących do Związku Gmin DOLNA MAŁA PANEW w Turawie. Gminy: Chrząstowice, Dobrodzień, Dobrzeń Wielki, Łubiany, Ozimek, Turawa i Zębowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.4. Opracowanie powinno zawierać następujące elementy: A. Stan dotychczasowy gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gmin: 1- ilości i skład odpadów wytworzonych na terenie gminy za okres 3 lat, (2009-2011r) 2- kto odbiera (podmioty prowadzące działalność w zakresie gospodarowania odpadami) 3- ceny za odbiór odpadów 4- istniejące obiekty gospodarki odpadami 5- ilość posesji których właściciele nie podpisali umowy z firmą na odbiór odpadów, i przypuszczalna ilość odpadów które nie zostały odebrane z tych posesji, 6- ilość odpadów zbierana od podmiotów gospodarczych, 7- wskaźnik emisji odpadów domowych dla danej gminy. B. Analiza stanu dotychczasowego obejmującego sytuację ilościową i jakościową w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gmin. C. Opracowanie modelu funkcjonowania systemu gospodarki odpadami w gminie, (w zależności od charakteru i wielkości gminy). Przedstawienie wariantowych modeli organizacji systemu uwzględniającego tereny rolnicze, przemysłowe, rekreacyjne i turystyczne oraz zabudowę miejską i wiejską: 1- prognozę jakościową i ilościową powstawania odpadów: a. zmieszanych, b. wszystkich rodzajów odpadów odbieranych selektywnie (biodegradowalne, surowcowe/opakowaniowe, niebezpieczne, budowlane, wielkogabarytowe), 2- możliwości techniczne i organizacyjne gminy (w zależności od charakteru i wielkości gminy) w zakresie wdrożenia i prawidłowego funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami, 3- określenie zapotrzebowania inwestycyjnego w zakresie zbiórki, zagospodarowania, odzysku odpadów (np. punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych), 4- propozycja podziału obszaru Gminy na sektory w zakresie odbioru odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych, 5- wytyczne w zakresie osiągnięcia poziomów odzysku i recyklingu poszczególnych frakcji odpadów komunalnych (art. 3b ust. 1 ustawy), w szczególności osiągnięcia poziomu ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania dla gmin, 6- ocena możliwości wypełnienia limitów w skali gminy, Obliczenie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami: 7- ustalenie sposobu obliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, określenie stawki opłaty jaką poniesie właściciel nieruchomości (zamieszkałych/zamieszkałych sezonowo /niezamieszkałych) właściciel domku letniskowego, właściciel ośrodka wypoczynkowego, punktu gastronomicznego, dzierżawca terenów należących do skarbu państwa, za gospodarowanie odpadami komunalnymi zbieranymi i odbieranymi jako odpady zmieszane oraz w sposób selektywny, 8- określenie stawki za pojemnik. 9- szacunkową analizę ekonomiczną funkcjonowania systemu uwzględniająca: a. koszty odbierania, transportu, zbierania, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, b. tworzenia i utrzymania punktów selektywnego zbierania wszystkich rodzajów odpadów komunalnych, c. obsługi administracyjnej systemu (zarządzania): obsługa klientów, obsługa biurowa, koszty druku i wysyłki faktur, windykacji itp. . D. Konsultacja wariantowych modeli organizacji systemu gospodarki odpadami w gminach (wprowadzenie korekt do opracowania) E. Organizacja przetargu (przetarg na odbiór/odbiór i zagospodarowanie, odbiór odpadów z nieruchomości zamieszkałych /niezamieszkałych), 1- projekt specyfikacji przetargowej na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub na odbieranie i zagospodarowanie tych odpadów (uwzględniający zapisy projektu uchwały w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy). 2- projekt umowy na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub na odbieranie i zagospodarowanie tych odpadów. F. Projekty uchwał w sprawach: Uchwały obowiązkowe 1- zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy. (art. 4 ). wraz z projektem regulaminu Utrzymania czystości i porządku na terenie gminy 2- metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia takiej opłaty wraz z szacunkami ustalenia opłaty za pojemnik o określonej pojemności. (art. 6k, ust. 1) 3- sposobu obliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości w części stanowiącej nieruchomość zamieszkałą, a w części niezamieszkałą. (art. 6j, ust. 5) 4- sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną opłatę. (art. 6r, ust. 3) 5- odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których powstają odpady komunalne, a nie zamieszkują mieszkańcy - dotyczy przejęcia odpadów od przedsiębiorców. (art. 6c, ust. 2) 6- górnych stawek opłat, ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, za usługi wymienione w art. 6, ust.1. (art. 6, ust. 2) 7- wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właściciela nieruchomości (art. 6n, ust. 1). 8- określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (art. 6l ). 9- wymagań, jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych. (art. 7, ust. 3a) Uchwały nieobowiązkowe 1- podziału obszaru Gminy na sektory (art. 6d, ust. 2). 2- dotyczącej przejęcia od właścicieli nieruchomości wszystkich albo wskazanych obowiązków w zakresie pozbywania się nieczystości ciekłych oraz uprzątnięcia błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości. (art. 6a, ust. 1). 3- dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokość cen za te usługi. (art. 6r, ust. 4) 4- innego sposobu udokumentowania wykonania obowiązków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 3b. (art. 6, ust. 1a) 5- uchwały w sprawach wyżej nie wymienionych a wynikłych w czasie opracowania i konsultacji z gminami. G. Harmonogram wykonania zamówienia z terminami dostosowanymi do terminów wdrażania ustawy. 3.5. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy wszystkich informacji i materiałów będących w posiadaniu Gmin Związku niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 3.7. Opracowanie powinno być sporządzona w formie pisemnej i na dziewięciu płytkach CD..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00 - Ochrona środowiska 71.80.00.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie dostaw wody i konsultacje dotyczące odpadów 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości; 1500,00 zł (słownie: jeden tysiące pięćset złotych), Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz.620). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie wadium w czekach potwierdzonych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank Spółdzielczy 46-024 Łubiany, ul. Osowska 1. nr: 61 8897 0004 2001 0016 5145 0001. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. Wadium w pozostałych formach należy przekazać do Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku - pokój nr 114 (Sekretariat), oryginał w odrębnej kopercie, a do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium należy wnieś najpóźniej do godziny 10:15 w dniu składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 8.2. Zamawiający będzie postępował z wniesionym wadium zgodnie z zapisami art.46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział ci Wykonawcy, którzy wykażą wykonanie w ostatnich trzech latach co najmniej; dwóch prac tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości brutto co najmniej 40.000,00 zł każda, lub ośmiu prac tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości brutto co najmniej 10.000,00 zł każda, lub jednej pracy tożsamej z przedmiotem zamówienia o wartości brutto co najmniej 40.000,00 zł, i czterech prace tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości brutto co najmniej 10.000,00 zł każda. Za pracę tożsamą Zamawiający uznaje: - aktualizacje programów ochrony środowiska, - aktualizacje planów gospodarki odpadami, - analizy i koncepcje systemów w zakresie gospodarki odpadami, - opracowanie systemu zarządzania i gospodarowania odpadami komunalnymi. - opracowanie innych projektów związanych z gospodarką odpadami komunalnymi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonanie zamówienia zapewnią - Zespół Specjalistów o wiedzy i doświadczeniu adekwatnym do podejmowanych zadań składający się z Kierownika Zespołu oraz nie mniej niż sześciu Członków Zespołu (Specjalistów) legitymujących się następującymi kwalifikacjami: Kierownik Zespołu musi wykazać się doświadczeniem w kierowaniu wykonania minimum pięciu opracowań z zakresu gospodarki odpadami, w tym minimum dwóch dla administracji samorządu terytorialnego. Członkowie Zespołu -Specjaliści muszą wykazać się doświadczeniem przy realizacji minimum trzech opracowań z zakresu gospodarki odpadami, w tym minimum jednego opracowania z zakresu gospodarki odpadami dla administracji samorządu terytorialnego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. . Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 30% ceny ofertowej brutto, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające że wykonane projekty zostały wykonane należycie - referencje. 2. Kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie projektantów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

16.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1) Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 2) Zmiany umowy mogą dotyczyć: a) wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a wpływają na jej realizację; b) zmiany w kolejności i terminach wykonywania prac projektowych c) terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli wystąpią przyczyny niezależne od działań leżących po stronie Wykonawcy. 3) Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2), jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą, który zawiera: a) opis propozycji zmiany; b) uzasadnienie zmiany; c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy; d) opis wpływu zmiany na harmonogram prac i termin wykonania umowy. 4) Zmiany, o których mowa w ust. 2), mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: a) obniżenie kosztu Opracowania lub kosztu wprowadzenia zadań zawartych w Opracowaniu. b) zmiana obowiązujących przepisów prawa; c) siła wyższa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnamalapanew.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Dolna Mała Panew ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa e-mail: zwiazek.dolna.mala.panew@interia.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 10:15, miejsce: Urzędzie Gminy i Miasta Ozimek, 46-040 Ozimek ul. Dzierżona 4B, pokój 114 Sekretariat Urzędu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.