eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara KornicaBUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY STARA KORNICA - II ETAP ORAZ PRZEBUDOWA GMINNEJ STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI NOWA KORNICA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Stara Kornica: BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY STARA KORNICA - II ETAP ORAZ PRZEBUDOWA GMINNEJ STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI NOWA KORNICA
Numer ogłoszenia: 284026 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Kornica , Stara Kornica 191, 08-205 Stara Kornica, woj. mazowieckie, tel. 083 3587822, faks 083 3587893.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY STARA KORNICA - II ETAP ORAZ PRZEBUDOWA GMINNEJ STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI NOWA KORNICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania stanowiące 2 odrębne części zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE 1 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stara Kornica -II etap w ilości 133 sztuk w miejscowościach Czeberaki, Dubicze, Kazimierzów, Kiełbaski, Kobylany, Nowa Kornica, Koszelówka, Popławy, Rudka, Nowe Szpaki, Walim, Wólka Nosowska, Wygnanki, Wyrzyki, Zalesie, Stara Kornica, Walimek. Zadanie obejmuje dostawę i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków oraz pełną obsługę geodezyjną według poniższego wykazu L.p. Rodzaj planowanych przydomowych oczyszczalni ścieków Ilość 1 Pojemność zbiornika gnilnego 2000 dm3 z rozsączaniem tunelowym 20 2 Pojemność zbiornika gnilnego 2000 dm3 z rozsączaniem tunelowym i przepompownią ścieków 4 3 Pojemność zbiornika gnilnego 3000 dm3 z rozsączaniem tunelowym 65 4 Pojemność zbiornika gnilnego 3000 dm3 z rozsączaniem tunelowym i przepompownią ścieków 12 5 Pojemność zbiornika gnilnego 3000 dm3 z rozsączaniem tunelowym w nasypie i przepompownią ścieków 4 6 Pojemność zbiornika gnilnego 4000 dm3 z rozsączaniem tunelowym 13 7 Pojemność zbiornika gnilnego 4000 dm3 z rozsączaniem tunelowym w nasypie i przepompownią ścieków 2 8 Pojemność zbiornika gnilnego 4000 dm3 z rozsączaniem tunelowym I przepompownią ścieków 5 9 Pojemność zbiornika gnilnego 5000 dm3 z rozsączaniem tunelowym 4 10 Pojemność zbiornika gnilnego 5000 dm3 z rozsączaniem tunelowym i przepompownią ścieków 4 OGÓŁEM 133 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ZADANIE 1) określa dokumentacja projektowa z opisem technicznym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót . Zakres wszystkich robót zawierają przedmiary robót ( zał. nr 10.1- 10.10) załączone do niniejszej specyfikacji. ZADANIE 2 Przebudowa gminnej stacji uzdatniania wody w miejscowości Nowa Kornica. Zadanie obejmuje przebudowę istniejącego budynku oraz dojść i dojazdów umożliwiających komunikację z projektowanym budynkiem i urządzeniami budowlanymi. Dojścia i dojazdy zostaną wykonane z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm na podkładzie piaskowo-cementowym. Wokół budynku projektuje się zieleń niską i średnią. W ramach projektowanego zamierzenia budowlanego planowane jest wykonanie: docieplenie całego budynku, docieplenie stropu z montażem sufitów podwieszanych, wykonanie nowego przykrycia, wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej, wymiana podłóg i posadzek z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, odmalowanie pomieszczeń, ułożenie glazury w pomieszczeniach, wykonanie schodów zewnętrznych ze spocznikami i zagospodarowanie terenu oraz pełną obsługę geodezyjną. Pełny zakres robót obejmuje: I. Roboty budowlane: 1. roboty rozbiórkowe 2. roboty murowe i żelbetowe 3. pokrycie dachowe 4. podłoża, posadzki, podłogi 5. tynki, okładziny wewnętrzne i malowanie 6. stolarkę okienną i drzwiową 7. elewację i roboty zewnętrzne II. Instalacje sanitarne wody zimnej i ciepłej, kanalizacji ściekowej i technologicznej, grzewczej, wentylacji: 1. instalację wod-kan i cwu wewn. 2. instalację c.o. 3. kotłownię węglową 4. instalację wentylacji III. Instalacje technologiczne 1. instalację technologiczną 2. instalację sprężonego powietrza 3. instalację dozowania reagentów 4. sieć wodociągową PCV 100 mm zewnętrzną 5. kanał wód popłucznych PCV 160 mm 6. kanał sanitarny PCV 160 mm 7. zbiornik wody uzdatnionej 8. zbiornik wód popłucznych 9. osadnik ścieków sanitarnych 10.ujęcie wody studnia Nr 1 i 2 remont 11. pozostałe roboty IV. Instalacje elektryczne wewnętrzne w budynku stacji i AKPiA 1. roboty demontażowe 2. roboty zewnętrzne 3.rozdzielnie elektryczne 4.koryta kablowe 5.kable i przewody 6.oprawy oświetleniowe 7.łączniki instalacyjne 8. gniazda wtykowe 9.instalacje odgromowe i wyrównawcze 10.pomiary Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ZADANIE 2) określa dokumentacja projektowa z opisem technicznym i rysunkami oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla każdej branży). Zakres wszystkich robót zawierają przedmiary robót ( zał. nr13.1 - 13.4) załączone do niniejszej specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie - ZADANIE 1 - 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) z dopiskiem Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stara Kornica - II etap - ZADANIE 2 - 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych ) z dopiskiem Przebudowa gminnej stacji uzdatniania wody w miejscowości Nowa Kornica

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie z formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wymagane jest wykazanie się realizacją minimum 2 zadań w zakresie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków o wartości 1 zadanie minimum 800.000,00 zł- dla ZADANIA 1 - Wymagane jest wykazanie się realizacją minimum 2 zadań o podobnym zakresie robót o wartości 1 zadanie minimum 1.400.000,00 zł - dla ZADANIA 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wymagane jest dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej - dla ZADANIA 1 -Wymagane jest dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie polegających na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, obejmującej sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne - dla ZADANIA 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wymagane jest dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 800.000,00 zł - dla ZADANIA 1 -Wymagane jest dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.400.000,00 zł. oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.400.000,00 z - dla ZADANIA 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższych sytuacjach : 1) konieczności usunięcia udokumentowanych błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; 2) zmiany podwykonawcy po uzyskaniu zgody (akceptacji) Zamawiającego. 3) zmiany nieruchomości realizacji zadania, które Zamawiający wskazał w wykazie w sytuacji rezygnacji przez właściciela nieruchomości z przydomowej oczyszczalni ścieków d1a którego miała być wykonana, na rzecz innego nie ujętego w pierwotnym wykazie. 4) zmniejszenie zakresu zamówienia, jeżeli to zmiana spowoduje konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy - z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy, zawarte w siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kornica.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stara Kornica, Stara Kornica 191, 08-205 Kornica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie lub przesłać na adres Gmina Stara Kornica, Stara Kornica 191, 08-205 Kornica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.