eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraPOSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO pod nazwąRekultywacja składowiska odpadów komunalnych w Siedlęcinie, gmina Jeżów Sudecki prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ), Nr sprawy2/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-04

Jelenia Góra: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO pod nazwą: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w Siedlęcinie, gmina Jeżów Sudecki prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ), Nr sprawy: 2/2012
Numer ogłoszenia: 286190 - 2012; data zamieszczenia: 04.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Jeleniej Górze , ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra, tel. 075 6420100; 6420113, faks 075 6420105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z udziałami gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO pod nazwą: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w Siedlęcinie, gmina Jeżów Sudecki prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ), Nr sprawy: 2/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające rekultywacji składowiska odpadów komunalnych w Siedlęcinie. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1. rozbiórkę obiektów zaplecza 2. uporządkowanie terenu zaplecza 3. prace przygotowawcze polegające na uporządkowaniu dróg dojazdowych, oczyszczenie terenu składowiska z odpadów ponadgabarytowych, wykonanie elementów odgazowania, dostosowanie studni do zaprojektowanego poziomu (sondowanie i odkopanie studzienek, lokalizacja sieci gazowej, podwyższenie studzienek odgazowujących do zaprojektowanego poziomu), 4. korektę nachylenia skarp oraz wyprofilowanie powierzchni kwatery, 5. porządkowanie i zabezpieczenie przed erozją wodną i wietrzną skarp oraz powierzchni korony składowiska z wykorzystaniem pospółki i piasku lub odpadów (maksymalna miąższość 0,25 m) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, 6. wykonanie drenażu na powierzchni korony składowiska, tzw. drenu francuskiego z wykorzystaniem geowłókniny oraz kruszywa (tłucznia i żwiru), 7. wykonanie warstwy rekultywacyjnej na powierzchni korony składowiska o miąższości 0,45 m oraz na skarpach o miąższości 0,40 m z wykorzystaniem ziemi urodzajnej lub odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, 8. wykonanie warstwy przeciwerozyjnej na skarpach - wyłożenie biomaty (maty przeciwerozyjnej, biodegradowalnej wykonanej z włókien kokosowych), 9. wykonanie na skarpach drugiego fragmentu warstwy rekultywacyjnej o miąższości 5 cm z wykorzystaniem ziemi urodzajnej lub odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, 10. obsianie całego składowiska mieszankami traw i roślin motylkowych, 11. wysadzenie krzewów na skarpach, 12. uporządkowanie rowu opaskowego 13. naprawę ogrodzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 193 300,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt trzy tysiące trzysta zł) 2) Wadium może być wniesione: a. w pieniądzu przelewem na konto bankowe: Konto bankowe: 54 1090 1997 0000 0005 2800 2911 b. w poręczeniach bankowych c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy złożyć w sekretariacie przed terminem składania ofert. 4) Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 27.08.2012. godz. 9.00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 5) Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. nie złożył w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7) Wadium musi obejmować okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem: a) co najmniej dwóch robót polegających na rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, w tym jedną o powierzchni min. 5 ha i co najmniej jedną w ramach której wykonywano umocnienie skarp za pomocą biomaty lub geokraty na powierzchni co najmniej 10 000 m2 , b) co najmniej jednej roboty polegającej na montażu lub demontażu w ramach rekultywacji składowiska odpadów instalacji odgazowującej (studnie wraz z rurociągami odprowadzającymi gaz), c) co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu w ramach rekultywacji składowiska odpadów przemieszczenia wraz z zagęszczeniem (kompaktowaniem) odpadów komunalnych w ilości co najmniej 50 000 m3; Ponadto zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach osiągnął średni roczny przychód ze sprzedaży na poziomie co najmniej 20 000 000 zł , oraz posiada zaświadczenie/certyfikat akredytowanego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi np. wg normy PN-EN ISO 9001:2009 lub równoważnej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności co najmniej: a) wskazany kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy w realizacji obiektów gospodarki odpadami komunalnymi, w tym co najmniej trzy rekultywacje składowisk odpadów komunalnych b) wskazany kierownik robót instalacyjnych posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym musi posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie sieci sanitarnych i gazowych w obrębie składowisk odpadów komunalnych; Ponadto zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że posiada z ostatnich trzech lat średnioroczne zatrudnienie na poziomie co najmniej 25 osób

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do uzyskania kredytu na kwotę nie niższą niż: 2.000.000,00 zł; b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wykaz co najmniej dwóch robót polegających na rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, w tym jedną o powierzchni min. 5 ha i co najmniej jedną w ramach której wykonywano umocnienie skarp za pomocą biomaty lub geokraty na powierzchni co najmniej 10 000 m2 ; co najmniej jednej roboty polegającej na montażu lub demontażu w ramach rekultywacji składowiska odpadów instalacji odgazowującej (studnie wraz z rurociągami odprowadzającymi gaz); co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu w ramach rekultywacji składowiska odpadów przemieszczenia wraz z zagęszczeniem (kompaktowaniem) odpadów komunalnych w ilości co najmniej 50 000 m3; wraz z oświadczeniem, że w ostatnich trzech latach osiągnął średni roczny przychód ze sprzedaży na poziomie co najmniej 20 000 000 zł , oraz posiada zaświadczenie/certyfikat akredytowanego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi np. wg normy PN-EN ISO 9001:2009 lub równoważnej; niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk zał. nr 6 do SIWZ), b) oświadczenie - Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W formularzu tym Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Określi jakie uprawnienia budowlane w jakiej specjalności posiada wykazana osoba oraz datę ich wydania. Wykonawca zobowiązany jest wykazać osoby spełniające poniższe wymogi: wskazany kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy w realizacji obiektów gospodarki odpadami komunalnymi, w tym co najmniej trzy rekultywacje składowisk odpadów komunalnych; wskazany kierownik robót instalacyjnych posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym musi posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie sieci sanitarnych i gazowych w obrębie składowisk odpadów komunalnych; Ponadto oświadczenie, że Wykonawca posiada z ostatnich trzech lat średnioroczne zatrudnienie na poziomie co najmniej 25 osób (jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk - zał.nr 7 do SIWZ) c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł , d) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, f) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mpgk.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGK Sp. z o.o. ul. Wolności 161/163 58-560 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat spółki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.