eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-21

Gorzów Wielkopolski: Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 28625 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32112 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiot zamówienia: Zamówieniem objęte są usługi związane z utrzymaniem i funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Zakres prac obejmuje między innymi: 1)Czyszczenie studni rewizyjnych i ulicznych studzienek ściekowych. 2)Czyszczenie kanałów i przykanalików sieci kanalizacji deszczowej. 3)Czyszczenie odwodnień liniowych terenu typu ACO-DRAIN. 4)Wymiana uszkodzonych włazów i kratek ściekowych oraz elementów odwodnień liniowych - ACO-DRAIN. 5)Regulacja pionowa włazów i kratek ściekowych. 6)Realizacja zgłoszonych przez Zamawiającego spraw pilnych polegających m.in. na: a)Uzupełnieniu brakujących kratek na wpustach i włazach na studniach; b)Wypompowaniu wody z dróg, budynków, terenów zielonych i innych, które uległy podtopieniu w wyniku niesprawnego działania lub awarii miejskiej kanalizacji deszczowej; c)Udrożnieniu wpustów, studni oraz kanałów poprzez ich wyczyszczenie, których zanieczyszczenie powoduje wystąpienie podtopień na danym terenie tj. dróg, budynków, terenów zielonych i innych; d)Zabezpieczeniu miejsca awarii przez ustawienie stosownego oznakowania drogowego. 7)Przeglądy techniczne istniejących i nowobudowanych sieci kanalizacji deszczowych. 8)Przekazanie raz na kwartał informacji o liczbie przechowywanych elementów kanalizacji deszczowej oraz o odpadach wytworzonych podczas realizacji zleconych prac. 9)Przechowywanie w magazynie Wykonawcy elementów kanalizacji deszczowej pochodzących z demontażu np.: kratki, włazy. 10)Raz w roku na podstawie spisanego protokołu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym należy zdać do punktu skupu złomu uszkodzone elementy kanalizacji deszczowej nie nadające się do ponownego zastosowania i uzyskać dowód przyjęcia złomu uprawniającego do wystawiania przez Wydział Infrastruktury Miejskiej faktury sprzedaży. 11)W uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie art.62 Prawa budowlanego dokonania przeglądów sieci kanalizacji deszczowej i zgodnie z art.64 Prawa budowlanego dokonanie wpisów dotyczących zrealizowanych przez Wykonawcę usług polegających na: naprawie, czyszczeniu, inspekcji i ocenie stanu technicznego kolektorów w przekazanych przez Zamawiającego książkach obiektów budowlanych. Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 1 SIWZ w formularzu cenowym. Długość sieci kanalizacji deszczowej wynosi w przybliżeniu 275 kilometry. Studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej jest ok. 9 500 sztuk. Wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej jest ok. 5 000 sztuk.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPECTARE Sp. z o. o., ul. Obrońców Tobruku 25/144, 01-494 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 403658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 339918,30

  • Oferta z najniższą ceną: 339918,30 / Oferta z najwyższą ceną: 355008,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.