Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-09
Proszowice: Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków na terenie jednostki ewidencyjnej Koniusza, Koszyce, Pałecznica oraz Radziemice w powiecie proszowickim województwo małopolskie
Numer ogłoszenia: 28854 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Proszowicki , ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3861846, faks 012 3862933.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków na terenie jednostki ewidencyjnej Koniusza, Koszyce, Pałecznica oraz Radziemice w powiecie proszowickim województwo małopolskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków na terenie jednostki ewidencyjnej Koniusza, Koszyce, Pałecznica oraz Radziemice w powiecie proszowickim województwo małopolskie obejmujące: 1) uzupełnienie dotychczasowej ewidencji gruntów o dane ewidencyjne budynków i lokali w tym również o dane graficzne o budynkach oraz aktualizację użytków gruntowych w terenach zabudowanych zgodnie ze stanem faktycznym na gruncie, a następnie wdrożenie komputerowych baz danych ewidencji gruntów i budynków w oprogramowanie Ewid 2007, przeliczenie powierzchni działek w układzie 2000 oraz rozliczenie użytków gruntowych w działkach ewidencyjnych i sporządzenie wykazu zmian gruntowych dla jednostek ewidencyjnych w obrębach: Karwin, Koniusza, Biskupice, Zagaje Książnickie, Czuszów, Bolów - Łaszów, Nadzów, Wierzbica. 2) wyłożenia projektu operatu założenia ewidencji budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz ze wszystkimi czynnościami wynikającymi z przepisów prawa, 3) zintegrowanie bazy opisowej z bazą graficzną w systemie informatycznym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na modernizacji operatów ewidencji gruntów i budynków o wartości usługi brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł, Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: dysponuje osobami do kierowania pracami posiadającymi uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 ustawy z dnia ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, o których mowa w części V pkt 1 SIWZ - wykaz (według wzoru określonego w Załączniku 3 do SIWZ) powinien zawierać dla każdej usługi wartość, opis przedmiotu, daty wykonania oraz podmiot (nazwa, adres) na rzecz którego usługi zostały wykonane, oraz załączyć dowody określające że zostały wykonane należycie; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - okres gwarancji - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie terminu wykonania umowy, za obopólną zgodą stron przy zachowaniu niezmiennej ceny: a)Zmiany terminu realizacji zamówienia - ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące w szczególności braku przygotowania/ przekazania materiałów i informacji dotyczących przedmiotu umowy. b)Zmiana sposobu reprezentowania Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana sposobu reprezentowania może nastąpić z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy c)Zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej umowy. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.proszowice.upow.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Starostwa Proszowickiego, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Starostwa Proszowickiego, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, punkt obsługi klienta (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PROSZOWICE
więcej: przetargi PROSZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Troszyn - 13 obrębów
- Wykonanie prac geodezyjnych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej
- "Świadczenie usług geodezyjnych i geodezyjno - prawnych przy dk na terenie województwa podkarpackiego w zakresie działania GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 2 części
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Adamka i Ralewice gm. Zadzim, Łężki i Rąkczyn gm. Poddębice, powiat poddębicki, woj. łódzkie
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla: 1) Przebudowy i budowy dróg na Os. Wojskowym we Włodawie z infrastrukturą; 2) Przebudowy ul. Światowida; 3) Poprawy bezpieczeństwa na drodze woj. nr 812.
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: 160906_2.0356 Grabczok, 160906_2.0134 Młodnik, 160906_2.0136 Okoły, 160906_2.0104 Radomierowice, gmina Murów
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.