Ogłoszenie z dnia 2014-08-29
Kamionka Wielka: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Kamionka Wielka - dostawa zestawów komputerowych
z drukarką wraz z oprogramowaniem
oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla miejsc dostępowych na terenie Gminy Kamionka Wielka
Numer ogłoszenia: 289030 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Kamionka Wielka 5, 33-334 Kamionka Wielka, woj. małopolskie, tel. 018 4456017, faks 018 4456017 w. 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionkawielka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Kamionka Wielka - dostawa zestawów komputerowych z drukarką wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla miejsc dostępowych na terenie Gminy Kamionka Wielka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Kamionka Wielka - zakup zestawów komputerowych z drukarką wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla miejsc dostępowych na terenie Gminy Kamionka Wielka Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 72.41.00.00 (Usługi internetowe - Usługi dostawców) 30.21.30.00 (Komputery osobiste) 48.22.10.00 (Pakiety oprogramowania do przeszukiwania internetu) 72.26.80.00 (Usługi dostawy oprogramowania) 72.26.30.00 (Usługi wdrażania oprogramowania) 30.23.13.00-0 (Monitory ekranowe) 30.23.21.30-4 (Kolorowe drukarki atramentowe) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I: dostawa i montaż 70 nowych zestawów komputerowych (70 komputerów stacjonarnych z monitorami) wraz z nową drukarką oraz oprogramowaniem a także świadczenie usług dostępu do Internetu w okresie do 30 września 2015 roku wraz z dostarczeniem i instalacją zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Kamionka Wielka współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Nr umowy: POIG.08.03.00-12-010/12 z dnia 26.10.2012r. Część II: dostawa i montaż 30 nowych zestawów komputerowych (30 komputerów stacjonarnych z monitorami) wraz z nową drukarką oraz oprogramowaniem a także świadczenie usług dostępu do Internetu w okresie do 30 września 2015 roku wraz z dostarczeniem i instalacją zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Kamionka Wielka - etap II współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Nr umowy: POIG.08.03.00-12-136/12 z dnia 08.04.2013r. GWARANCJA Sprzęt komputerowy i sieciowy musi posiadać instrukcję w języku polskim i musi być objęty okresem gwarancji co najmniej 36 miesięcy. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się reagować na telefoniczne i mailowe zgłoszenie serwisowe. Czynności zmierzające do usunięcia zgłoszonej wady/usterki należy podjąć w ciągu pierwszej doby roboczej od zgłoszenia w miejscu instalacji sprzętu. W przypadku niemożności dokonania napraw w miejscu użytkowania sprzętu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zabrany do naprawy. W przypadku niemożności dokonania naprawy gwarancyjnej w ciągu 10 dni roboczych od daty zgłoszenia sprzętu do naprawy, Wykonawca winien wymienić sprzęt na nowy, wolny od wad o parametrach nie gorszych od wymienianego. Niedostępność usługi dostępu do Internetu jest liczona od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę do chwili powiadomienia Zamawiającego o ponownej dostępności usługi. Gwarantowany czas przywrócenia dostępności usługi - 1 dzień roboczy od dnia odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.00.00-0, 30.21.30.00-0, 48.22.10.00-0, 72.26.80.00-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.30-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 26203000451110000002078250. Wadium powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. ZWROT WADIUM Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. UTRATA WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku należy wykazać co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) każda. Pod pojęciem dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się jednorazowe zamówienie obejmujące dostawę zestawów komputerowych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, dotyczących potencjału technicznego oraz osób zdolnych do Wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, dotyczących potencjału technicznego oraz osób zdolnych do Wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku należy wykazać: - iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN. Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN. Wykonawca dołączy do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
inne dokumenty
Zaświadczenie uprawnionego podmiotu do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany sprzęt posiada Certyfikat CE lub deklarację zgodności z wymaganiami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. z późn. zm. o systemie oceny zgodności - dot. komputera, monitora. Dokument potwierdzający, że oferowany komputer, monitor, drukarka, spełnia wymogi normy Energy Star. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; Certyfikat TCO 03 lub nowszy - dot. monitora.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/ugkamionkawielka
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamionka Wielka
33-334 Kamionka Wielka 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kamionka Wielka 33-334 Kamionka Wielka 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zawarcia umowy ramowej. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż 70 nowych zestawów komputerowych (70 komputerów stacjonarnych z monitorami) wraz z nową drukarką oraz oprogramowaniem a także świadczenie usług dostępu do Internetu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż 70 nowych zestawów komputerowych (70 komputerów stacjonarnych z monitorami) wraz z nową drukarką oraz oprogramowaniem a także świadczenie usług dostępu do Internetu w okresie do 30 września 2015 roku wraz z dostarczeniem i instalacją zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Kamionka Wielka współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Nr umowy: POIG.08.03.00-12-010/12 z dnia 26.10.2012r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.00.00-0, 30.21.30.00-0, 48.22.10.00-0, 72.26.80.00-0, 72.26.30.00-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż 30 nowych zestawów komputerowych (30 komputerów stacjonarnych z monitorami) wraz z nową drukarką oraz oprogramowaniem a także świadczenie usług dostępu do Internetu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż 30 nowych zestawów komputerowych (30 komputerów stacjonarnych z monitorami) wraz z nową drukarką oraz oprogramowaniem a także świadczenie usług dostępu do Internetu w okresie do 30 września 2015 roku wraz z dostarczeniem i instalacją zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Kamionka Wielka współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Nr umowy: POIG.08.03.00-12-136/12 z dnia 08.04.2013r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.00.00-0, 30.21.30.00-0, 48.22.10.00-0, 72.26.80.00-0, 72.26.30.00-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży oprogramowania Microsoft ESD Office Home & Business 2024 AllLng EuroZn [EP2-06606], dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.