eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańCentrum Dydaktyczne Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej - Dostawa mebli konsultacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Poznań: Centrum Dydaktyczne Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej - Dostawa mebli konsultacyjnych
Numer ogłoszenia: 290536 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251570 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Poznańska, Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6653538, faks 61 6653738.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Dydaktyczne Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej - Dostawa mebli konsultacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli określonych następująco we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny przedmiot zamówienia: 39130000-2 meble biurowe Dodatkowe przedmioty zamówienia: 39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39112000-0 Krzesła 39113200-9 Taborety 39130000-2 Regały biurowe 2. Przedmiot zamówienia: 2.1. Stan istniejący: Budynek Centrum Dydaktycznego Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej jest obiektem o czterech kondygnacjach nadziemnych oraz jednej podziemnej (garaż i pomieszczenia techniczne). Zasadniczo budynek podzielony jest w rzucie na trzy części: Skrzydło A, Łącznik i Skrzydło B. W obu skrzydłach A i B zasadniczo zlokalizowane są laboratoria i pokoje konsultacyjne, natomiast w Łączniku mieszczą się sale dydaktyczne i komputerowe, szatnia, świetlica oraz hole. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa i montaż mebli konsultacyjnych. 3.2. Przedmiot zamówienia opisują: 3.2.1. Specyfikacja techniczna wyposażenia meblowego- załącznik nr 9 do SIWZ; 3.2.2. Zestawienie ilościowe poszczególnych elementów wyposażenia - Załącznik nr 10 do SIWZ; 3.2.3. Rzuty pomieszczeń stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. 3.2.4. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę i które stanowią jednolity system w zakresie wzornictwa/designu. 3.2.5. Kolorystyka tapicerki zróżnicowana, do uzgodnienia Zamawiającym i projektantem, po podpisaniu umowy. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wraz z ofertą należy załączyć: 4.1. Certyfikaty: 4.1.1. Krzesło obrotowe (A): - certyfikat zgodności z normą PN:EN 1335 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN:EN 1022 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z PN-EN 1021 1 i 2:2007 lub normą równoważną - protokół oceny Ergonomicznej zgodny z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Poltyki Społecznej z 1 grudnia 1998 (Dz.U.N 148, poz. 973), lub dokument równoważny. 4.1.2. Krzesło konferencyjne : - certyfikat zgodności z PN-EN 1021 1 i 2:2007 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 1022 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 13761 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 1728 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 15373 lub normą równoważną, 4.1.3. Krzesło obrotowe (B): - certyfikat zgodności z normą PN EN 1335 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 1022 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z PN-EN 1021 1 i 2:2007 lub normą równoważną, 4.1.4. Krzesło konferencyjne: - certyfikat zgodności z normą PN-EN 13761-2004 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 1728-2004 lub normą równoważną, 4.1.5. Fotel gabinetowy: - certyfikat zgodności z normą PN EN 1335-2:2002 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 1022:2007 lub normą równoważną - protokół oceny Ergonomicznej zgodny z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998 (Dz.U.N 148, poz. 973), lub dokument równoważny. 4.1.6. Krzesło (poz. 63): - certyfikat zgodności z normą PN EN 16139 lub normą równoważną, - certyfikat zgodności z normą PN EN 1728 lub normą równoważną - certyfikat zgodności z normą PN EN 1022:2007 lub normą równoważną - certyfikat zgodności z PN-EN 1021 1 i 2:2007 lub normą równoważną 4.1.7. Certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty o których mowa powyżej w pkt. 4.1.1 i 4.1.2 mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą mebla/systemu w przedstawionym katalogu, folderze lub karcie katalogowej). 4.2. Do każdego mebla należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania projektu. Karty katalogowej nie trzeba wykonywać w przypadku mebli wg indywidualnego projektu, których wymiary należy dostosować do stanu rzeczywistego na budowie zabudów indywidualnych itp. 4.3. Wraz z ofertą dostarczyć następujące gotowe meble wykonane zgodnie z wymaganiami: 4.3.1. Biurko gabinetowe (poz. 1 w załączniku nr 8 do SIWZ), 4.3.2. Kontener mobilny (poz. 2 w załączniku nr 8 do SIWZ), 4.3.3. krzesło typu A (poz. 7 w załączniku nr 8 do SIWZ) Wymaga się, aby ww. meble były wykonane dokładnie w taki sposób, w jaki Wykonawca będzie chciał zrealizować zadanie. Zgodnie z art. 97 ust 2 Ustawy PZP po zakończeniu postępowania, Zamawiający zwróci ww. meble Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. Meble dostarczone przez firmę, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza mogą zostać użyte przez wykonawcę do zrealizowania zadania. 5. Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.11.32.00-9, 39.13.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowy Styl sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie, ul. Pużaka 49, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 691056,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 836916,60

  • Oferta z najniższą ceną: 836916,60 / Oferta z najwyższą ceną: 836916,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.