Ogłoszenie z dnia 2015-06-18
Nr: NP/2015/05/0564/PZ
Przedmiot zamówienia: Obsługa serwisowa samochodów marki Toyota wszystkich modeli eksploatowanych w Spółce
Typ: Niepubliczne
Tryb: Przetarg nieograniczony
Kategoria: Usługi
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Data publikacji: 2015-06-18
Data wygaśnięcia: 2015-07-03
CPV: -
Osoba kontaktowa: Katarzyna Pindor (PZ) katarzyna.pindor@gaz-system.pl (22) 560 17 84
Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi
Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia
Opis postępowania : Obsługa serwisowa samochodów marki Toyota wszystkich modeli eksploatowanych w Spółce.
Przedmiot Zamówienia został podzielony na 6 (sześć) Części:
a) Część nr 1 - obsługa serwisowa pojazdów służbowych GAZ-SYSTEM S.A. marki TOYOTA - Centrala oraz Oddział Rembelszczyzna.
b) Część nr 2 - obsługa serwisowa pojazdów służbowych GAZ-SYSTEM S.A. marki TOYOTA - Oddział Świerklany.
c) Część nr 3 - obsługa serwisowa pojazdów służbowych GAZ-SYSTEM S.A. marki TOYOTA - Oddział Tarnów.
d) Część nr 4 - obsługa serwisowa pojazdów służbowych GAZ-SYSTEM S.A. marki TOYOTA - Oddział Wrocław.
e) Część nr 5 - obsługa serwisowa pojazdów służbowych GAZ-SYSTEM S.A. marki TOYOTA - Oddział Gdańsk.
f) Część nr 6 - obsługa serwisowa pojazdów służbowych GAZ-SYSTEM S.A. marki TOYOTA - Oddział Poznań.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl -zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian lub odwołania wymagań zawartych w SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
5. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w niniejszej Specyfikacji.
2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia Zamówienia, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o Zamówieniu, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o Zamówieniu w Postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Spółki.
3. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
5. O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty w danej Części, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy:
1) ubiegali się o udzielenie Zamówienia niepublicznego - w przypadku zakończenia Postępowania przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli SIWZ udostępniony jest na stronie internetowej Zamawiającego, zamieszcza odpowiednie informacje na tej stronie,
2) złożyli oferty - w przypadku zakończenia Postępowania po upływie terminu składania ofert.
Warunki udziału w postępowaniu : INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
W zakresie Części nr 1, Części nr 2, Część nr 3, Część nr 4, Część nr 5, Część nr 6:
1. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego, zgodnie z Rozdziałem VII pkt 1 SIWZ.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego, tj.:
1. Dysponuje co najmniej jedną Autoryzowaną Stacją Obsługi (ASO), której odległość:
- Dla Części nr 1 od siedziby Centrali nie przekracza 10 km,
- Dla Części nr 2 od siedziby Oddziału Świerklany nie przekracza 25 km,
- Dla Części nr 3 od siedziby Oddziału Tarnów nie przekracza 25 km,
- Dla Części nr 4 od siedziby Oddziału Wrocław nie przekracza 25 km,
- Dla Części nr 5 od siedziby Oddziału Gdańsk nie przekracza 30 km,
- Dla Części nr 6 od siedziby Oddziału Poznań nie przekracza 25 km,
posiadającą autoryzację do wykonywania napraw i przeglądów samochodów marki TOYOTA, oraz umocowanie do działania w imieniu i na rzecz gwaranta, tj.: TOYOTA MOTOR Poland Co. Ltd Sp. z o.o. ul. Konstruktorska 5, 02-673 Warszawa, Polska.
Uwaga:
W celu uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości związanych ze sposobem obliczenia odległości, zostanie ona obliczona wg narzędzia (wyszukiwarki) udostępnionej na stronie www.toyota.pl
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego.
Uwaga:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego Zamówienia na więcej niż jedną Część musi wykazać spełnianie warunku dla wszystkich Części, na które zamierza złożyć ofertę.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w Postępowaniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w pkt 1. powyżej musi spełnić każdy z Wykonawców odrębnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w pkt 2. - 4. powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w Rozdziale VIII SIWZ, Wykonawca winien przedstawić:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z treści którego będą wynikać zasady reprezentacji Wykonawcy w obrocie.
Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Wykonawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Wykonawcy zawartych w rejestrze.
Wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
Uwaga:
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część Zamówienia, Zamawiający nie wymaga złożenia ww. dokumentu na każdą Część Zamówienia odrębnie.
2) Oświadczenie Wykonawcy, iż może ubiegać się o udzielenie Zamówienia i nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie okoliczności wymienionych w Rozdziale VII pkt 1. lit. b)-d) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ).
3) Oświadczenie Wykonawcy, (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ). że dysponuje co najmniej jedną Autoryzowaną Stacją Obsługi (ASO), zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale VIII ust. 3a.
2. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż zł polski, Zamawiający przeliczy je na zł polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o Zamówieniu.
W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią §8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2002 r. Nr 14, poz. 39 ze zm.).
3. Dokumenty wymienione powyżej z wyłączeniem pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
5. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Wykonawcę.
7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt 1) - ppkt2) powyżej dotyczy każdego z ww. Wykonawców.
8. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
9. W toku badania i ceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
10. Jeżeli w Postępowaniu oferty zostały złożone przez więcej niż trzech Wykonawców, dopuszcza się możliwość badania i oceny ofert tylko tych trzech Wykonawców, których oferty po wstępnej ocenie będą najkorzystniejsze. Oferty złożone przez pozostałych Wykonawców Zamawiający pozostawia bez badania i oceny.
11. Zamawiający poprawia w ofercie:
1. Oczywiste omyłki pisarskie,
2. Oczywiste omyłki rachunkowe,
3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : 24 miesiące od daty podpisania umowy.
Miejsce realizacji zamówienia : Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Centrala i Oddziały
Termin składania ofert : 2015-07-03 10:00
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert nie jest jawne.
Termin otwarcia ofert : 2015-07-03 10:00
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert nie jest jawne.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia