eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa używanego sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji zadań dydaktycznych w Zespole Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Suwałki: Dostawa używanego sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji zadań dydaktycznych w Zespole Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 29174 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 402642 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 6 im. K. Brzostowskiego, ul. Sikorskiego 21, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5658560, faks 0-87 5658561.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji zadań dydaktycznych w Zespole Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji zadań dydaktycznych w Zespole Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach. Wymagania wobec wykonawcy: - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ. - Dostarczone materiały winne być wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii . - Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu, który będzie realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - wykonawca zapewni 12 miesięczną gwarancję przedmiotu zamówienia; - wykonawca zobowiązany będzie do dokonania napraw sprzętu w ciągu 3 dni roboczych od chwili reakcji serwisu, w siedzibie Zamawiającego; - w przypadku braku możliwości naprawienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego wykonawca zapewni równoważny sprzęt zastępczy, w ciągu 2 dni od chwili reakcji serwisu. Nośniki danych (np. dyski twarde, pamięci flash), zostaną wymontowane z naprawianego sprzętu i pozostaną u Zamawiającego.; - zastępczy sprzęt komputerowy dostarczony będzie na koszt Wykonawcy jak również wszelkie koszty związane z serwisem (koszty dojazdu, diety, noclegi, itp.) będą po stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta, a jedynie wskazują na wyrób, materiał lub element, które posiada cechy - parametry funkcjonalne nie gorsze od podanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów funkcjonalnych nie gorszych od założonych w załączniku nr 2 do SIWZ Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia określone przez Zamawiającego wymagania. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marta Szymczak MDM Komputery, ul. Staroprzygrodzka 135, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23694,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23694,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.