To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-09
Tomaszów Lubelski: Wykonanie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej stanowiących mienie samorządów: Miasto Tomaszów Lubelski i Powiat Tomaszowski - budynek Internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Tomaszowie Lubelskim.
Numer ogłoszenia: 294986 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248656 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1, ul. Wyspiańskiego 8, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642445, faks 084 6643206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej stanowiących mienie samorządów: Miasto Tomaszów Lubelski i Powiat Tomaszowski - budynek Internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Tomaszowie Lubelskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej stanowiących mienie samorządów: Miasto Tomaszów Lubelski i Powiat Tomaszowski - budynek Internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Tomaszowie Lubelskim. 1. Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy. 1.1. Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora oraz formalno - prawne podstawy do jego działalności określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 roku Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz kontrolowanie rozliczeń budowy. 1.2. Inspektor reprezentuje interesy zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami (w tym Prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy. 1.3. Inspektor wypełnia obowiązki i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach kompetencji określonych szczegółowo w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 1.4. Do obowiązków inspektora nadzoru w szczególności należy: 1- zapoznanie się z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach, przedmiarami robót), dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem; 2- poinformowanie Zamawiającego o wadach w dokumentacji projektowej i wykonawczej natychmiast po ich stwierdzeniu dla dokonania uzgodnień ewentualnych zmian projektowych w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 3- udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy; 4- sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno -wysokościowych;5- organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę; 6- kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP oraz posiadania i aktualizacji planu BIOZ; 7- zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy; 8- akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu; 9- prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez wykonawcę; 10- kontrola zgodności receptur i technologii z wymaganiami specyfikacji technicznych; 11- akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do przebudowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia; 12- kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz;13- sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i zamontowanych urządzeń oraz wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i urządzeń o parametrach niezgodnych z dokumentacją i zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 14- egzekwowanie od wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań wykonawcy; 15- kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót; 16- dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia o odbiorze; 17- uczestniczenie w czynnościach odbioru częściowego (etapowego) i odbioru ostatecznego;18- sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów; 19- sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach; 20- potwierdzanie w dzienniku budowy gotowości robót do odbioru (częściowych i ostatecznego); 21- powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbiorów częściowych i odbioru ostatecznego; 22- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzanie prawidłowości i zgodności rozliczeń okresowych przed wystawieniem faktur częściowych oraz ostatecznego rozliczenia robót, w tym ustalenie ewentualnych potrąceń za wady trwałe w uzgodnieniu z zamawiającym; 23- potwierdzenie wykonania prac mających na celu usunięcie wad i nieprawidłowości stwierdzonych przy realizacji robót, oraz usunięcia ich w ramach przeglądów okresowych w okresie rękojmi/gwarancji; 24- kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 25- rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem inwestora wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego; 26- ilość pobytów na budowie minimum 3 razy w tygodniu. Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb, życzenia inwestora lub kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, inspektor nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez wykonawcę robót lub zamawiającego; 27- składanie i opiniowanie wniosków dotyczących robót; 28- nadzór nad zabezpieczeniem przez wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy; 29- rozliczenie zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia; 30- do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawdzenie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót; 31- dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji zadania w dokumentacji projektowej i przekazanie zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego; 32- w przypadku dokonywania ustaleń ustnych związanych z realizacją robót inspektor nadzoru zobowiązany jest w terminie 2 dni do sporządzenia protokołu w formie pisemnej i uzyskania podpisów uczestników ustaleń; 33- składanie bieżących informacji inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót; 34- proponowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej nie wymagających dodatkowych kosztów i zmiany terminowości wykonania zadania a podnoszących trwałość i funkcjonalność inwestycji; 35- dopilnowanie przestrzegania przez wykonawcę realizacji robót zgodnej z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem rzeczowo - finansowym, stanowiącym załącznik do umowy z wykonawcą robót budowlanych; 36- udzielanie zamawiającemu niezbędnych informacji w celu wykonywania prze niego obowiązków sprawozdawczych w stosunku do Instytucji Zarządzającej; 37- comiesięczne monitorowanie ewaluacji produktów nadzorowanego projektu i udzielanie sprawozdań zamawiającemu; 38- przygotowanie we współpracy z wykonawcą robót dokumentacji finansowej ze zrealizowanych robót budowlanych, niezbędnej do prawidłowego rozliczenia umowy inwestycyjnej. 2.Wszelkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową specyfikacjami technicznymi wymagają obowiązkowo zgody zamawiającego przed ich wykonaniem. 3.Wykonanie robót przekraczających zakres rzeczowy ustalony w dokumentacji projektowej wymaga obowiązkowo akceptacji zamawiającego przed ich wykonaniem. 4. Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu rękojmi gwarancji. 4.1. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wykonywania w okresie rękojmi gwarancji corocznych przeglądów z udziałem inwestora i wykonawcy wykonanych robót i przekazania zamawiającemu protokołu oceniającego stan obiektu (występujących ewentualnych wadach lub usterkach) z punktu widzenia warunków gwarancji na 1 miesiąc przed upływem każdego kolejnego roku liczonego od daty odbioru ostatecznego. 4.2. Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi gwarancji i poświadczenia ich wykonania. 4.3. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót po okresie rękojmi gwarancji. 5. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia (usług), których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 6. Roboty budowlane objęte nadzorem obejmują: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej stanowiących mienie samorządów: Miasto Tomaszów Lubelski i Powiat Tomaszowski - budynek Internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Tomaszowie Lubelskim tj. robót obejmujących zgodnie z ustaleniami audytu energetycznego między innymi (w zarysie): 6.1. Roboty termomodernizacyjne: Wykonanie ocieplenia ścian piwnic i ścian w gruncie (styropian XPS gr. 12 cm, Współczynnik przewodzenia ciepła styropianu =0,036 W(mK)). Wykonanie ocieplenia ścian od zewnątrz (styropian EPS 70 gr. 13 cm. Współczynnik przewodzenia ciepła styropianu =0,04 W(mK)). Wykonanie docieplenia stropu pod dachem pom. nr 012 matami z wełny mineralnej o grubości 15 cm. Współczynnik przewodzenia ciepła wełny mineralnej =0,040 W(mK). Wykonanie ocieplenia ścian na kondygnacji poddasza styropian EPS 70 gr. 13 cm. Współczynnik przewodzenia ciepła styropianu =0,04 W(mK)). Wymianę starych okien zewnętrznych na nowe, drewniane, z nawiewnikami higrosterowanymi o współczynniku przenikania U=1,4 Wm2K. Wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe, drewniane oraz stalowe wejście do pom. nr 012 o współczynniku przenikania U=2,0 Wm2K. Drzwi w kolorze białym. Zmodernizowanie systemu c.o. - wymiana instalacji rozprowadzającej wraz z grzejnikami, montaż przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz automatycznych odpowietrzników. W celu zapewnienia prawidłowej wentylacji pomieszczeń zaleca się montaż nawiewników powietrza również przy oknach już wymienionych nawiewniki higrosterowalne. 6.2. Roboty dodatkowe wynikające z robót termomodernizacyjnych, kwalifikowane: wymiana parapetów wewnętrznych pod oknami wymienianymi; odtworzenie opaski i podestów wokół budynku; obróbki blacharskie, podsufitki, wymiana rynien i rur spustowych; wymiana parapetów blaszanych pod oknami; przebudowa modernizacja instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego na budynku; wykonanie nowych okładzin na balkonach. 7. Zakres robót niezbędnych do wykonania został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te dostępne są w wersji elektronicznej na stronie internetowej http://powiat-tomaszowski.bip.lublin.pl/index.php?id=141 dokumenty przetargu nieograniczonego pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej stanowiących mienie samorządów: Miasto Tomaszów Lubelski i Powiat Tomaszowski - budynek Internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Tomaszowie Lubelskim - znak sprawy postępowania: Z.Sz.Nr1.2140.2.2012...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PROJEKTOWE INWESTYCYJNE I REMONTOWE MARIA KUKIEŁKA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PROJEKTOWE INWESTYCYJNE I REMONTOWE MARIA KUKIEŁKA
- Usługi Inwestycyjne i Remontowe Maria Kukiełka, ul. Reymonta 27, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4286,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1476,00
Oferta z najniższą ceną: 1476,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7995,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników i prześcieradeł jednorazowych.
- Kompleksowa dostawa gazu dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim.
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Dostawa elementów sieci bezprzewodowej i dysków twardych dla Miasta Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup paliw dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg w Tomaszowie Lubelskim na 2025 rok
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu".
- Kompleksowe odpłatne pełnieni obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap II - budowa ogrodu chińskiego"
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Nadzory inwestorskie branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) i teletechnicznej (Cz. III) w ramach zadania Wykonanie systemu schładzania budynków ZUS w Gdyni, Tczewie, Kartuzach i Kościerzynie
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Uzbrojenie terenów przemysłowych w mieście Ryki"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.