eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiRoboty remontowe dotyczące budynków przy ul. Wesołej 17, ul. Putry 9 i ul. Utrata 9 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-19

Suwałki: Roboty remontowe dotyczące budynków przy ul. Wesołej 17, ul. Putry 9 i ul. Utrata 9 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania
Numer ogłoszenia: 295750 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246764 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe dotyczące budynków przy ul. Wesołej 17, ul. Putry 9 i ul. Utrata 9 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. ZADANIE I - Wymiana pokrycia dachowego na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wesołej 17 w Suwałkach. 1.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót sporządzony przez Zamawiającego - Załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. 1.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3. Przy wykonywanych robotach związanych z demontażem płyt azbestowo cementowych należy stosować się do zaleceń zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest Dz. U. nr 71 z 2004 roku poz. 649 ). 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu prac konserwatorskich, którą po zakończeniu robót przekaże do Miejskiego Konserwatora Zabytków w Suwałkach 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niezbędnego projektu organizacji ruchu wraz z zajęciem pasa chodnika ponosząc wszelkie koszty z tym związane. 2. ZADANIE II - Likwidacja zacieków po zalaniu z wymianą stolarki drzwiowej na korytarzach szt. 4 w budynku przychodni medycznej przy ul. Putry 9 w Suwałkach. 2.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót sporządzony przez Zamawiającego - Załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. 2.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. ZADANIE III - Remont ciągu pieszo jezdnego, wejścia ( schodów ) oraz wymiana stolarki drzwiowej szt. 2 w lokalu użytkowym przy ul. Utrata 9 w Suwałkach 3.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót z częścią graficzną sporządzony przez Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. 3.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się w terenie z przedmiotem zamówienia celem skalkulowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania robót. 5. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty remontowe: -Zadanie I i III - 60 m-cy -Zadanie II - 36 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 6. Każde zadanie traktowane jest jako oddzielne zamówienie w związku z tym zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolnie wybrane zadanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE I - Wymiana pokrycia dachowego na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wesołej 17 w Suwałkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Pokryć Dachowych DACH - POL Piotr Racis, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 2, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67592,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73049,53

  • Oferta z najniższą ceną: 73049,53 / Oferta z najwyższą ceną: 73049,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE II - Likwidacja zacieków po zalaniu z wymianą stolarki drzwiowej na korytarzach szt. 4 w budynku przychodni medycznej przy ul. Putry 9 w Suwałkach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRIBUD Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno - Budowlanych Zbigniew Kotowski, ul. Klasztorna 9, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4684,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8818,01

  • Oferta z najniższą ceną: 8818,01 / Oferta z najwyższą ceną: 8818,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE III - Remont ciągu pieszo jezdnego, wejścia ( schodów ) oraz wymiana stolarki drzwiowej szt. 2 w lokalu użytkowym przy ul. Utrata 9 w Suwałkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana WORONIECKI Jarosław Woroniecki, ul. Bukowa 20, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29394,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29217,17

  • Oferta z najniższą ceną: 29217,17 / Oferta z najwyższą ceną: 29217,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.