eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH W WIEKU 3 - 5 LAT Z ZESPOŁU ŻŁOBKOWO-PRZEDSZKOLNEGO NR 3 WE WROCŁAWIU PRZY UL. PROCHOWICKIEJ 21

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH W WIEKU 3 - 5 LAT Z ZESPOŁU ŻŁOBKOWO-PRZEDSZKOLNEGO NR 3 WE WROCŁAWIU PRZY UL. PROCHOWICKIEJ 21
Numer ogłoszenia: 299736 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Żłobkowo-Przedszkolny Nr 3 , ul. Wolska 9, 54-076 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 349 36 45, faks 71 349 36 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzp3wroclaw.szkolnastrona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIOWYCH DLA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH W WIEKU 3 - 5 LAT Z ZESPOŁU ŻŁOBKOWO-PRZEDSZKOLNEGO NR 3 WE WROCŁAWIU PRZY UL. PROCHOWICKIEJ 21.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie: Przygotowywania, dostawy i podawania posiłków dla około 180 dzieci przedszkolnych w wieku od 3 - 5 lat zapisanych na rok szkolny 2012/2013 do Zespołu Żłobkowo-Przedszkolnego we Wrocławiu przy ul. Prochowickiej 21 oraz odbioru resztek żywieniowych. Usługi świadczone będą na terenie Zespołu Żłobkowo - Przedszkolnego Nr 3 we Wrocławiu przy ul. Prochowic-kiej 21. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi z należytą starannością, zgodnie z przepisami sanitarno - epidemiologicznymi z uwzględnieniem zasad zdrowego i prawidłowego Żywienia oraz zasadami HACCAP. Wszystkie posiłki muszą zachować odpowiednią wartość kaloryczna. Diety wskazane przez intendenta lub dyrektora Zespołu Żłobkowo- Przedszkolnego Nr 3 muszą być bezwzględnie zachowane Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego świadczenia usług w terminie funkcjonowania przedszkola począwszy od dnia 1 września 2012 r. do dnia 31 sierpnia 2013 r. tj. posiłki muszą być dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, przez 11 miesięcy z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych Usługa nie będzie świadczona w ogóle przez jeden miesiąc wakacyjny, natomiast w drugim miesiącu wakacyjnym ilość wydawanych posiłków ulega znacznemu zmniejszeniu. 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje przygotowanie i dostawa 4 posiłków dziennie w naczyniach własnych dla około 180 dzieci zapisanych na rok szkolny 2012/2013 do Zespołu Żłobkowo-Przedszkolnego Nr 3 we Wrocławiu przy ul. Prochowickiej 21 wiek dzieci 3 lat do 5 lat. 2.Godziny dostaw i wydawania posiłków dla dzieci przedszkolnych w ciągu dnia kształtuje się następująco: - godzina 8.30 - dostawa śniadania do stołówki przedszkola; - godzina 11:45 -pierwsze danie: zupa, deser - godzina 13:45 -dostawa II dania obiadowego , owoców /w całości / do stołówki przed-szkola w termosach własnych; - godzina 16.00- kanapka + kompot wieloowocowy. Godziny wymienione powyżej są godzinami wydawania posiłków na Wykonawcy ciąży obowiązek takiej organizacji dostaw aby wydawanie posiłków odbyło się o ustalonych porach. Zamawiający zastrzega iż godzina wydania posiłków mogą ulec zmianie w szczególności obiadu w zależności od zadeklarowania przez rodziców czasu pobytu dziecka w przedszkolu. 3.Miejsce realizacji zamówienia: a)Zamawiający na czas realizacji zadania polegającego na wydawaniu posiłków udostępnia kuchnię znajdująca się na terenie Zespołu Żłobkowo-Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiu przy ul. Prochowickiej 21. Szczegółowy wykaz sprzętu znajdującego się na wyposażeniu kuchni zawiera za-łącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 usługi w zakresie przygotowywania i podawania posiłków dla dzieci przedszkolnych lub/i szkolnych na kwotę co najmniej 200 tys. zł brutto ( jedna usługa), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Druk Formularz oferty , sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfika-cji. 2)Decyzje wydane przez PIS dopuszczające środki transportu do przewożenia artykułów produkcji i transportu żywności. 3)Zaakceptowane projekty umów na usługę cateringową i najem lokalu użytkowego sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 i 8 do niniejszej specyfikacji. 4)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i/lub umowy na wykonanie zamówienia publicznego o ile podpi-sane będą one przez osoby nie wymienione w Krajowym Rejestrze Sądowym lun Ewidencji Działalności Gospodarczej. 5)Przedstawienie jakościowej oceny jadłospisów przeprowadzanej przez Państwowego Powiatowego In-spektora Sanitarnego - przykładowe 4 jadłospisy rozpisane na dekady 6)Zaakceptowany i podpisany Plan Higieny obejmujący swym zakresem całokształt czynności związanych z utrzymaniem porządku i czystości w wynajętych pomieszczeniach - załącznik nr 9 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych poniżej: -w przypadku zamknięcia lub zawieszenia działalności placówki Zespołu Żłobkowo-Przedszkolnego w wyniku klęski żywiołowej, kataklizmu lub innych czynników, -zmiana osób reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę, -zmiany numeru konta bankowego lub siedziby firmy -zmiany stawki za świadczone usługi restauracyjne tj. w przypadku niezależnej od obu stron umowy, zmiany zasad naliczania wynagrodzenia za świadczone usługi, ustalone przez właściwe organy administracji państwowej lub samorządowej - w tym zmiany stawek obciążeń podatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzp3wroclaw.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Żłobkowo-Przedszkolny nr 3 Ul. Wolska 9 54-076 Wrocław pokój intendenta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Zespół Żłobkowo-Przedszkolny nr 3 Ul. Wolska 9 54-076 Wrocław pokój intendenta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.